piątek, 9 maja 2014

9 maja - Pozytywny Rok 2014. Już jest piątek!

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Bożydara, Grzegorza, Karoliny

-Dzień Europy (Święto Unii Europejskiej)

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Majowa poranna kuracja szczęściem i wiosną.
Wstaję i wychodzę na krótki spacer.

Ech, jak cudnie, że już jest piątek!!! :)))
Niedługo się przeprowadzam, nie mogę się doczekać! Może już na początku czerwca. Jeeej! Jak pomyślę o pakowaniu, to aż mi się słabo robi!!!

Dzisiaj czytam "Krótką historię książek zakazanych" Wernera Fulda -niedługo o niej napiszę.
Właśnie odebrałam pocztą "Parabellum. Horyzont zdarzeń" - nie mogę się doczekać tej lektury.
Kochani, życzę wam cudnego dnia. Sobie oczywiście także :)

Post z cyklu:


9 komentarzy:

  1. Też już mam Parabellum II,ale dałam najpierw Babci, bo już się nie mogła doczekać, a później ja przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z babć mojego męża chciała żeby nadać mu imię Bożydar ... Dobrze, że rodzice nie podzielali tego zapału ;)

    Ja też chcę "Parabellum. Horyzont zdarzeń"!!! Wspaniałej lektury Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu to świetnie z tą przeprowadzką! bardzo się cieszę i trzymam kciuki nadal! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kochana, zacznij powoli pakować manele, u mnie dziś urząd gminy się przenosi i rejwach na pół wsi :) A już 2 tygodnie temu zaczęli powoli się przeprowadzać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie Także Basieńko udanego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się będę przeprowadzać, ale dopiero w grudniu :) Natomiast Tobie juz teraz życzę powodzenia na nowym miejscu.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego weekendu Basiu, bezbolesnego pakowania i wszystkiego dobrego w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój dzień być bardzo udany:) Lubię zaczynać weekend w dobrym humorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeprowadzka? Ale czad! Jak ja lubię przeprowadzki :D
    Ja już dzisiaj skończę "Parabellum" - świetna jest, z resztą czy mogłoby być inaczej? :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...