piątek, 23 maja 2014

23 maja - Pozytywny Rok 2014. Niech będzie pięknie...

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Iwony, Dezyderego, Kryspina

-22-25 maja - Targi Książki na Stadionie Narodowym w Warszawie. 

Chciałabym tam teraz być...

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Zaczynam wierzyć we własne siły!
Jakie to wspaniałe uczucie, 
móc zaufać samemu sobie!
Wierzę, staram się, często wątpię, ale powoli prę do przodu.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "W matni" Grattauera

Nie mogę się doczekać soboty i niedzieli
Ruszamy na basen i może na rowery!!
Pogodo, nie zawiedź mnie!
Niech będzie pięknie...
Chcemy żyć chwilą, wykorzystać każdą słoneczną, cenną minutę.
Ach, jak ja tęskniłam za latem... 
W takich chwilach cieszę się, że mam tak blisko do morza.


Post z cyklu:


14 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam jazdę na rowerze, więc jutro wybieram się z rodziną na przejażdżkę ;
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wierzyć we własne siły, choć jak nas ktoś doceni, powie miłe słowo też jest motywacją. Ale przypomniało mi się jeszcze jedno zdanie "Sam jestem swoim największym wrogiem" dlatego trzeba wierzyć w swoje możliwości. Zazdroszczę wycieczki rowerowej, mój weekend niestety w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, łączę się z Tobą w bólu, też chciałabym byc na Targach w Warszawie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci Basiu tego morza ogromnie.
    Ja mam tak daleko do niego.
    Miłego, słonecznego weekendu Ci życze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jeździć na rowerze ; ) A pogoda wietrzna coś : (

    OdpowiedzUsuń
  6. jak będzie pięknie to rowerek i już zazdroszczę widoku morza Basiu ;) Warszawa to me okolice ale nic z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Rowery. Chyba i ja się wybiorę na małą przejażdżkę...
    Miłego i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała być w Warszawie, ale w Bydgoszczy będzie jutro równie fajnie)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tęskniłam za latem, ale do morza mam niestety daleko ;) Za to mogę uczestniczyć w targach, choć moim zdaniem mniej znanych autorów w czwartek i piątek niż w zeszłym roku, albo ja nie nadążam za rynkiem wydawniczym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie zbieram się do wyjścia i...na Stadion :) Czasu za dużo niestety nie mam, ale troszkę się tam pokręcę :)
    Ale wierz mi Basiu, że zdecydowanie bardziej wolałabym teraz nad morze się wybrać :D Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo chciałabym być na targach, ale w tym roku niestety nic z tego... Pogoda często lubi być złośliwa - w tygodniu upał, w weekend deszcz, ale mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Życzę przyjemnych aktywności na świeżym powietrzu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci bliskości do morza! Ajj, jak ja bym chciała być nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety brzydka sobota dzisiaj.. Też chciałabym być na Targach w Wawie..:(

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...