środa, 14 maja 2014

14 maja - Pozytywny Rok 2014. "Magia książki" Marta Berowska

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Bonifacego, Dobiesława, Macieja

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Wstaję rano i jak codziennie
w tym cudownym maju wychodzę
na krótki spacer. Sama ze sobą.

"Magia książki" Marta Berowska 
Gdy mi się zdaje, że świat cały 
jest szary, nudny i za mały, 
deszcz lub wichura czapki zrywa, 
sięgam po książkę. I odpływam.  

Jestem gdzieś w górach lub nad wodą. 
Ścigam przygodę za przygodą. 
Mogę być w dżungli wśród potworów, 
w kosmosie, w deszczu meteorów, 

wszędzie, gdzie niesie wyobraźnia. 
Taka w tej książce drzemie magia. 
Ja nie narzekam, nie marudzę, 
bo z książką nigdy się nie nudzę.
(źródło wiersza: "Zanim będę uczniem. Książka" Jolanta Kopała, Elżbieta Tokarska, Wydaw. Edukacja Polska, Warszawa, 2010)



Post z cyklu:

10 komentarzy:

  1. Ja wole wieczorne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja zaraz odpłynę ;) Piękny wiersz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego udanego dnia Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wiersz. Ja też kiedy tylko sięgam po książkę to odpływam.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miły w odbiorze wiersz.
    Jak zwykle udanego wieczoru Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię spacerować. Zawsze dokądś gonię. A jeśli już wlokę się noga za nogą, to tylko z aparatem w ręce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię majowe spacery:) Szkoda tylko, że u nas od kilku dni leje:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...