sobota, 3 maja 2014

3 maja - Pozytywny Rok 2014

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Marii, Antoniny

-Święto Konstytucji 3 maja. Wolne za 3 maja będę mogła sobie odrobić jeszcze w tym miesiącu :) Cuuudnie!

-Światowy Dzień Wolności Prasy

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:
Wychodzę rano na dziesięć minut na spacer.
Zanim zacznie się mój normalny dzień.
Na pewno wyjdę później na spacer.

- książka, którą zamierzam dzisiaj czytać: "Pokręcony świat" Jana Frey


Juli jest pełen nienawiści nie znosi matki alkoholiczki, ojca, który zniknął, nędzy, w jakiej dorasta. Zaufaniem darzy jedynie przyjaciela matki, Adama. Ten jednak odchodzi, a Juli, samotny i wściekły na cały świat, gotów jest atakować wszystkich bez wyjątku. Autorka z ogromnym wyczuciem opowiada historię chłopca, któremu nie dano właściwie żadnej szansy, a który pomimo licznych niepowodzeń nie traci wiary w siebie. - źródło


Post z cyklu:
 "Pozytywny Rok 2014".

5 komentarzy:

  1. Po tą książkę i ja chyba sięgnę, bo z tego co widz to chyba jest w obszarze moich zainteresowań;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co żyję nadzieją wyjścia na spacer, bo chwilowo pogoda nie zachęca. Oby po południu było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książeczkę :) Niektórzy uważają tę książkę za dosyć nudną, mnie jednak ona się podobała, czytałam z przejęciem, żałując głównego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ciekawie brzmi ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać czy to dobra lektura ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...