piątek, 30 maja 2014

30 maja - Pozytywny Rok 2014. Piąteczek lalalalala

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Ferdynanda, Karola, Jana

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Najpiękniejszy miesiąc świata.
I moje prawdziwe zwycięstwo 
nad lenistwem i niechęcią.
Wychodzę na spacer!


Piąteczek, piąteczek lalalallala.
Niestety w sob i ndz mam zjazd i zaliczenia, ale piątek to zawsze miły dzień, prawda?
Niedługo Dzień Dziecka. 
Szykuję fajny prezent dla mojej ślicznej bombolady :)
Pozdrawiam.

Post z cyklu:

11 komentarzy:

  1. Jednak szkoda, że maj już się kończy.. Mało było ciepłych dni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak uwielbiam ten miesiąc, a on nas w ogóle nie rozpieszczał w tym roku, szkoda że to już koniec...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w zaliczeniach Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. I zaś muszę powiedzieć - byle do wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie piątek, najlepszy dzień tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mojemu dorosłemu synowi kupiłam "Na wschód od Edenu" Johna Steinbecka. On też czyta. Udało mi się go zarazić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje egzaminy i zaliczenia Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt miesiąc bardzo optymistyczny i budujący :) ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś miałam Dzień Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój piątek był dziwny i kompletnie nie miałam na nic czasu, jak zwykle z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...