sobota, 31 maja 2014

31 maja - Pozytywny Rok 2014 - po raz ostatni.

Witam. 
Kilka informacji na temat dzisiejszego dnia:
- to dzień: Anieli, Petroneli

-Światowy dzień bez Tytoniu.

Powiem o tym mężowi. Czy papieros elektryczny też się w to wlicza? (chyba nie...).

- dobra myśl Beaty Pawlikowskiej:

Dziękuję sobie za cudowne
pozytywne myśli. Za wytrwałość
i przyjaźń. I wciąż się uśmiecham.
Ja również wam dziękuję.
Kochani tak jak wcześniej zapowiadałam, dzisiejszy post to mój ostatni wpis z tego cyklu, ale pewnie od czasu do czasu będę dodawać krótkie teksty o tym, co tam u mnie słychać. Recenzje, lub chociaż krótkie wzmianki o książkach będę starać się publikować przynajmniej raz w tygodniu.
Żegnam was jak zwykle pozytywnie.
Wspaniałe myślenie nigdy się u mnie nie kończy i mam nadzieję, że z wami będzie tak samo.
Dziękuję za codzienne odwiedziny i komentarze.
Całuję was wszystkich xx.

Post z cyklu:

10 komentarzy:

  1. I Tobie Basiu także udanego dnia, weekendu i w ogóle samych pogodnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi te żyrafki z książkami poprawiają humor ;D miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda Baśku! Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ale skoro tak postanowiłaś. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekamy na nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, bylebyś tylko znalazła dla swojego bloga i nas czasami chwilkę, bo smutno byłoby bez Ciebie! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...