czwartek, 19 grudnia 2013

Notka informująca: nowe podstrony i wyzwanie Caroline.

Witam wszystkich. 
Caroline z bloga Pasjonatka książek stworzyła proste i mało wymagające wyzwanie:



Postanowiłam do niego dołączyć, do czego i Was wszystkich gorąco zachęcam.
52 książki w roku, to 1 lektura w ciągu tygodnia, takim molom książkowym, jak my powinno się to bez problemu udać, prawda? 


Stworzyłam nową stronę PRZECZYTANE-klik (zakładka pod balonem) w której podsumowałam zrecenzowane przeze mnie książki z roku 2013. Od 2014 roku będę tam dodawać wszystkie przeczytane książki (także te, których nie mam zamiaru opiniować).


Uporządkowałam także artystyczny nieład;)) ze stronami pod balonem i powstały WSZYSTKIE CYKLE!!! zamiast 5 widocznych zakładek z cyklami: 

-Żyrafa Tosia z Czytelni,

-Pozytywny Rok 2014, 

-Rozmaitości, 

-Dział czasopism, 

-Wasz weekend w Czytelni. 

Tak będzie bardziej przejrzyście i czytelnie.

Pozdrawiam,
Basia

32 komentarze:

  1. świetnie Basiu;) Co do wyzwania to pomyśle, bo mam ich już tyle, że nie starcza mi czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 książki? W tym roku (jak i dwóch poprzednich) ten limit grubo przekroczyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, idealnie więc nadajesz się do wyzwania, im więcej, tym lepiej ;)

      Usuń
  3. Ja w tym roku wzięłam udział w wyzwaniu 52 książki w roku i na szczęście już osiągnęłam ten magiczny wynik, więc za rok też chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam w imieniu Caroline na rok 2014:)

      Usuń
    2. Zapraszam! Jak powiedziała Basia, dla takich moli książkowych to żaden problem :) Mi w tym roku się nie uda niestety, ale w 2014 spróbuję swoich sił.

      Usuń
  4. To wyzwanie mi się podoba, wezmę w nim udział bo w tym roku i tak coś koło 50 przeczytałem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale - link podałam, więc leć do Caroline.

      Usuń
  5. 52 książki to żaden problem. Może przystąpie do tego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to ze 3 miesiące i już masz 52 szt :))

      Usuń
  6. świetne wyzwanie! Właśnie niedawno myślałam, że muszę się do takiego zapisać gdzieś i wreszcie mam okazję :D Chyba zgapię od Ciebie pomysł z zakładką "Przeczytane" i też będę tam dodawać książki, które przeczytałam, ale nie zrecenzowałam (np. te naukowe na studia, przecież też się liczą, zwłaszcza jak są ciekawe :) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Wszystko się liczy - nawet gdybyś czytała komiksy:) Uważam, że taka zakładka, to świetna rzecz! Gorąco polecam :)))

      Usuń
  7. Czyżby porządki świąteczne? A do wezwania chyba też się dopiszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :))
      Porządki? W sumie to tak, bo już się nie dało patrzeć na ten bałagan :D

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda. :-)
    O kurczę, uświadomiłaś mi, że rok się kończy. Ja miałam trochę pod górkę, więc 52 książki przekroczyłam nieznacznie, ale o wyzwaniu pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że to świetne wyzwanie, warte promocji!

      Usuń
  9. Nad wyzwaniem muszę się bardzo poważnie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne wyzwanie, muszę się zastanowić:) Czytać czytam, ale czasu na pisanie brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę u siebie zapisywać także te książki, które przeczytałam, ale ich nie opisałam:)

      Usuń
  11. Ja czytam trochę więcej i nie biorę udziału w wyzwaniach, więc raczej nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzam się do podjęcia kilku wyzwań w Nowym Roku, więc może i tego się podejmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Caroline byłaby szczęśliwa :)

      Usuń
  13. Lubiłam jak tam było tak duzo literek i zakładek do wyboru. :D ;D Ale jeśli Tobie pasuje ład, porządek i harmonia to ja mogęw tylko sie radować i z przyjemnoscią korzystać z odnowionego wygladu zakładek. :D Powodzenia w wyzwaniu, wiem że nie będziesz miała z nim problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te strony dalej istnieją, ale są ukryte. Tak jest dla mnie lepiej :)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...