wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013 i kilka słów o Nowym Roku.

Po raz pierwszy tworzę roczne podsumowanie.

Czytelnię prowadzę od 18 lutego 2013 roku.



W tym czasie:

-za najlepsze książki roku uznałam: "Rok 1984" George Orwell, "Zbrodnię i karę" Fiodora Dostojewskiego i "Morfinę" Szczepana Twardocha


-za najgorszą książkę roku uznałam: "Piaskownicę" Danuty Marcinkowskiej



-odwiedziliście mnie ponad 64 000 razy, (liczba łączna komentarzy to 5958), rekord odwiedzin 27 grudnia - 780 wyświetleń)

-obserwuje mnie 125 osób w bloggerze i 235 w google +


-napisałam 160 postów


-przeczytałam i nie zrecenzowałam około 700 książek (większość z literatury dziecięcej)


-stworzyłam stronę BIBLIOTECZNIE, która wiele dla mnie znaczy i pogłębia moje zainteresowania związane z informacją naukową i bibliotekoznawstwem (m.in.: dzięki temu pomysłowi zaangażowałam się w blogosferę). Studiuję ten kierunek i staram się o pracę moich marzeń, czyli pracę w bibliotece.

-stworzyłam stronę DZIECINNIE - głównie dla mojej córeńki. Codziennie wieczorem czytamy książeczki i jest to wspaniały sposób na zbliżenie się do siebie, wyciszenie, przytulenie, okazanie sobie najpiękniejszej miłości jaka istnieje na świecie (miłości rodzica do dziecka i odwrotnie).




-stworzyłam 5 cykli - jeden z nich: Żyrafę Tosię z Czytelni zakończę 1 stycznia 2014r. - wyjątkowo do jutra do godziny 14:00 możecie się do niej jeszcze wpisywać. Chcę poświęcić się bardziej wyzwaniom. 1 stycznia rusza także mój nowy codzienny cykl Pozytywny Rok 2014.
-utworzyłam 5 wyzwań - > Czytam literaturę amerykańską ruszy od 1 stycznia 2014r. i będzie głównym i najważniejszym wyzwaniem Czytelni (reszta wyzwań jest mniej absorbująca, ale równie ciekawa ;))
W moich wszystkich wyzwaniach biorą udział:

Basia Pelc - Czytelnia – 5: wszystkie wyzwania
2. Marta Kor - MK Czytuje - 4: Czytam Kinga, Rosyjsko mi!, Czytam Murakamiego, Czytam Anne Rice
3. Chmurka - Chmurowa kraina – 1: Czytam Kinga (Była Madame K. z Szuflady literackiej)
4. Kiko i Reno - KikoReno – 1: Czytam Kinga
5. Ewa Książkówka - Książkówka -2: Czytam literaturę amerykańską, Czytam Kinga
6. Pimeys - Książki całym światem – 1: Czytam Kinga
7. Wiki - Literaturomania- 3: Czytam Kinga, Rosyjsko mi!, Czytam Anne Rice
8. Lustitia - Paese che vai, usanza che trovi – 2: Czytam literaturę amerykańską, Czytam Kinga
9. Agnes Recenzentka – Recenzentki książkowe – 1: Czytam Kinga
10. Morsmordre - Książkowy chaos – 1: Czytam Kinga
11. Damian – Z książką pod pachą – 2: Czytam Kinga, Czytam Anne Rice
12. molesław – MOLESLAW@BLOG – 3: Czytam Kinga, Rosyjsko mi!, Czytam Anne Rice
13. Akane Kareu – Potok recenzji – 1: Czytam Kinga
14, Joanna Kulik – Świat w słowach i obrazach – 2: Czytam Kinga, Czytam Murakamiego
15 prosperiusz z Imperium lektur – 2: Czytam literaturę amerykańską, Rosyjsko mi!
16 Izabelka – karolki – 2: Czytam literaturę amerykańską, Rosyjsko mi!
17 Moje zaczytanie (natanna) – Moje zaczytanie – 2: Rosyjsko mi!, Czytam Murakamiego
18 Sebastian Kukla – Temporada – 1: Rosyjsko mi!
19 Edyta – Zapiski spod poduszki - 3: Czytam literaturę amerykańską, Rosyjsko mi! Czytam Murakamiego
20 Karolina Rakowska - Fadetoblack's books – 2: Czytam literaturę amerykańską, Czytam Anne Rice
21 Gosia Makane - BLOG-^m^-Makane – 1: Czytam Murakamiego
22 Ambrose – Czytelna strona miasta – 1: Czytam Murakamiego
23 Miqa – Miqaisonfire – 2: Czytam literaturę amerykańską, Czytam Murakamiego
24 anek7 – Lektury wiejskiej nauczycielki – 1: Czytam literaturę amerykańską
25 Skrawki myśli – Skrawki moich myśli – 1: Czytam literaturę amerykańską
26 nieidentyczna – Nieidentyczne półki – 1: Czytam literaturę amerykańską
27 koczowniczka – Koczowniczka o książkach – 2: Czytam literaturę amerykańską, Rosyjsko mi
28 Plichcia – Czytelnia Kasi – 1: Czytam literaturę amerykańską
29 Patrycja Waniek – Magia książek – 1: Czytam literaturę amerykańską
30 Karolina – Pasjonatka książek – 2: Czytam literaturę amerykańską, Czytam Kinga
31 a_psik - In bed with books - 1: Czytam literaturę amerykańską
32 Małgosia Maćkowiak – Books on my mind – 1: Czytam literaturę amerykańską
33 MatiPro – Rozkminki Pana Dziejaszka – 1: Czytam literaturę amerykańską
34 anianotuje – anianotuje.pl – 1: Czytam literaturę amerykańską
35 Kornelia Pikulik - Korci mnie czytanie… – 1: Czytam literaturę amerykańską
36 Melania K. – Biblioteka Melanii – 1: Czytam literaturę amerykańską
37 Klaudyna Maciąg – k r e a t y w a – 1: Czytam literaturę amerykańską
38 Joanna Sadlowska - Książki Moje Życie – 1: Czytam literaturę amerykańską

ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO DOŁĄCZENIA DO NAS.

Pokochałam blogosferę. Pamiętam moje dziwaczne początki - aż mi się nie chce wierzyć, że kiedyś pisałam w taki sposób:)). Cieszę się z mojej poprawy. Robię dużo błędów, jestem roztrzepana, ale najważniejsze, że mam z tego frajdę i radość. Uwielbiam tutaj przebywać. Lubię odwiedzać wasze blogi, poznawać wasze literackie zamiłowania, zachwycać się i spijać wasze słowa, bo wiem, że tak jak i moje, są one pełne pasji. Piszę i czytam, bo... po prostu to jest coś nieprawdopodobnie wspaniałego i dającego mi ogromną satysfakcję. 

Dziękuję, że razem ze mną tworzycie Czytelnię
Źródło: wachamksiazki.pl
Życzę wszystkim szczęścia w Nowym Roku.

72 komentarze:

  1. Sporo tych wyzwań utworzyłaś ;) Rozkręcasz się moja droga i bardzo dobrze. ja również pokochałam blogosferę i nie wyobrażam sobie wirtualnego życia bez waszej obecności.
    Pozdrawiam i Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń a gdy się one już spełnią nich dorzuci garść nowych marzeń, bo tylko one nadają życiu sens!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia ciągle są i ciągle próbuję je realizować. Dziękuję kochana, pomyślności.

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie, będziemy mieli co robić w Nowym Roku - mówię o wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogromnie się ciszę że trafiam na twój blog, lubię go :) świetne podsumowanie. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Serdecznie dziękuję. Życzę wszystkiego dobrego i pięknego.

      Usuń
  4. Oj działo się działo i będzie dziać więcej! Ja także życzę samych pomyślności!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pogratulować pozostało. Dużo dobrego w Nowym Roku życze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite wyniki! Czytelnia ruszyła pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, długie podsumowanie :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze. Dziękuję xx

      Usuń
    2. Czytelnia rozwinęła się w zaskakująco szybkim tempie i zyskała wielu fanów :) Ja życzę, zeby przybyło ich jeszcze więcej i dalszych sukcesów w Nowym Roku :)

      Usuń
  8. Geez louise, Basiu, gnasz w przód - normalnie - z prędkością jakiejś dzikiej antylopy gnu. Proszę, proszę - rok nawet nie upłynął, a z małej Czytelni - niepozornego blogowego ziarenka - czytelniczy baobab nam wyrósł. Fiu, fiu! Chylę czoła!

    Podpisano:
    Ja, surykatka Twa!

    (Tak, tak, ja wciąż żyję i regularnie do tegoż pięknego baobabu zaglądam) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Francuziku mój kochany, jak ja tęskniłam!!!!! Gdzie Ty się podziewałeś. Miałeś taki wspaniały blog!!!! DLACZEGO?????????????????

      Usuń
    2. Zastój. Zastój w słowie, w istnieniu, w czymkolwiek. I to bezwzględne poczucie bezsensu, ten przebiegły jad grzechotnika, który z pompą - niemalże rijodeżanierską - wkrada się do człowieczego ciała, splątując fałdy mózgu na przemian z jelitem to cienkim, to grubym, by następnie przyozdobić swą artystyczną kompozycję wisienką wyciosaną z trzustki czy też wątroby, i wyryć na powłoce żołądka jakiś głupi, nawet nie absurdalny, ale po prostu głupi - tytuł.
      Dlatego. :-)

      Usuń
    3. Zastój rozumiem doskonale, ale czemu od razu kasujesz bloga, to..niedojrzałe, TAK UWAŻAM! (nawet jak jesteś bardzo młody). To tak jakbyś przekreślał siebie i to co dotąd stworzyłeś. Tabula rasa, niemowlę. Jak masz zastój, to zostawiasz bloga i do niego wracasz, bądź nigdy tego nie robisz, ale żeby mnie i innych brutalnie i krwawo oderwać od swojego wspaniałego świata. To bolało, niemal fizycznie.

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że zapisałeś sobie swoje dotychczasowe teksty, jak je kiedyś opublikujesz, to kupię je pierwsza!

      Usuń
    5. Początkowo byłem zdecydowany odczekać jakiś czas i wrócić, ale wskazówki zegara nieustannie raźno maszerujące ku przyszłości, uświadomiły mi, że powrót nic nie da, bo zatraciłem już w sobie właściwe podejście do blogowania, a raczej że blogować mogę, ale muszę w jakiś sposób się przeistoczyć, że jestem larwą, kokonem bądź czymkolwiek innym niedojrzałym. Zarówno Innym, jak i Niedojrzałym. I że muszę narodzić się na nowo, powtórnie, inaczej.

      Usuń
    6. E tam :) Głupotki gadasz. To zostawiasz tego bloga i tworzysz nowego, a nie mnie karzesz za nic i nie mogę wpaść i sobie poczytać i powspominać. Ja na początku bloga pisałam w tak okropny sposób, że aż wstyd, ale podpisuję sie pod tym, TAK KIEDYŚ pisałam, tak kiedyś myślałam, teraz jestem inna. Kurcze, że ja nie zapisałam sobie niektórych Twoich cytatów (najbardziej tych chyba o miłości:( żal.
      Ok, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, cieszę się, że żyjesz:) i że to nie ktoś sprawił Ci przykrość, lub Cię zdenerwował i dlatego zrezygnowałeś z Piuropusha. Strasznie Cię polubiłam :) Samych cudownych chwil w 2104r, wpadaj jak najczęściej i dawaj znać jak będziesz coś pisać :))

      Usuń
    7. Aktualnie, szablon się szuka.
      Jak się gdzisik w Internetach rozpłaszczę, to dam Ci znać. ;-)

      Usuń
    8. W 2014, nie w 2104 - raczej nie dożyjemy :)) Chociaż kto Ciebie tam wie :)))

      Usuń
    9. I to rozumiem :) Czekam na wieści:)

      Usuń
  9. Sporo zdziałałaś w tym roku. :) Pięknie! :) Szczęśliwego Nowego Roku Sis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również moje kochane serduszko xx.

      Usuń
  10. Świetne statystyki gratuluję! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podumowanie, gratuluję i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, Ty u mnie, a ja u Ciebie w tym samym czasie :)

      Usuń
  12. Tobie też wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Oby sprawiało ci to ciągle taką samą frajdę, jak obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi to tak szybko nie minie :)

      Usuń
  13. Gratuluję wielu osiągnięć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rozmach moja droga :D Ale to bardzo, bardzo dobrze, bo widać, jak bardzo ci zależy. No i oczywiście szczęśliwego nowego roku, żeby Czytelnia rozwijała się bardziej, żeby sprawiało ci to frajdę, żebyś mogła być dumna ze swojej córeczki, dużo, dużo książek i spełnienia najskrytszych marzeń ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujące podsumowanie:) Robi wrażenie.
    Oby ten Nowy Rok był równie dobry jak mijający 2013! Udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzajemnie xx. Sylwestra spędzę... w kuchni (a pokoju śpi córka :P:DDD).

      Usuń
    2. No to ładnie! To pewnie tańców nie będzie?!

      Usuń
    3. A właśnie, że będą ;) :DDDD

      Usuń
  16. Bibliotekoznawstwo, bibliotekarstwo - moje największe i nieosiągalne marzenie!!! Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się uda. A ile masz lat, że mówisz, że nieosiągalne?

      Usuń
  17. Gratuluję, doprawdy świetnie się rozwinęłaś, a masz dopiero niecałe 11 miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe miejsce stworzyłaś i super wyniki osiągasz :)))
    Aby 2014 był lepszy Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być lepszy, bo ten był wspaniały, ważne, żeby sprawiało mi to frajdę i żeby udało mi się ziścić moje marzenia.

      Usuń
  19. Wow... Ile wyzwań!! Świetne podsumowanie i niesamowite wyniki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam kasandro, może się wpiszesz? Czytasz tyle amerykańskiej literatury :))

      Usuń
  20. Jejku, ależ pracowita Kobietka z Ciebie:) Niech Ci ten Nowy Rok wszystko podwójnie wynagrodzi:)
    Szczęśliwego Nowego Roku Basieńko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli uważam, że rok 2013 miałaś udany :D Basieńko wszelkie pomyslności w 2014 r. dla Ciebie, Czytelni i żyrafy Tosi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że zabawa z Żyrafą zostaje skończona (bądź zawieszona) :)))

      Usuń
  22. Ech szczęściaro z rozmachem ciebie nikt nie dogoni,czytasz chyba z prędkością światła ja tak nie potrafię;-)Ale i tak na ten Nowy Roczek życzę zdrówka i góry,wymarzonych i najpiękniejszych książek;-)Missy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czas, to czytam :) Nie zawsze tak będzie :)

      Usuń
  23. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - oby Twój entuzjazm nigdy się nie skończył a wszystkie książki po które sięgniesz okazały się trafnymi wyborami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te "Trafne wybory" to ważna rzecz. Dziękuję

      Usuń
  24. Szczęśliwego Nowego Roku Basiu i czasu na realizację swoich wszystkich pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z czasem bywa najgorzej :) Dziękuję xx.

      Usuń
  25. Basiu kochana, dziekuję Ci że z nami jesteś i z okazji Nowego Roku życzę Ci wytrwałości i rozwijania swych pasji! :) I pamiętaj że Ty i Edyta z Zapisków spod poduszki jesteście moimi "namber łanami" w całej książkowej blogosferze i staram sie do was zagladać najczęściej jak to możliwe. :) Uwielbiam Twoje dotychczasowe wyzwania i pomysłowe cykle, trzymam kciuki za dalszą pracę i zabawę. Dużo duzo zdrówka i miłości! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też kochaniutka spełnienia marzeń. Jesteś wyjątkowa...

      Usuń
  26. Wow. Imponujące podsumowanie. Szczerze gratuluję.
    Życzę ci wszystkiego, co najlepsze w nowym 2014 roku, a przede wszystkim - wytrwałości i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję kochana. Tak, wytrwałość się przyda :)

      Usuń
  27. Nie próżnowałaś w ubiegłym roku... Gratuluję wszystkich osiągnięć, tego że znajdujesz czas na rzeczy ważne, że kochasz blogowanie (też wpadłam jak śliwka w kompot).
    Tych wyzwań faktycznie sporo, więc zapowiada się u Ciebie równie pracowity rok 2014:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kornelciu, aż się troszkę boję czy nie będzie aż za nadto pracowity.

      Usuń
  28. Gratuluje osiągnięć i podziwiam Cię za pomysłowość i za wytrwałość! W nowym roku życzę Ci właśnie mnóstwo wytrwałości, inspiracji i motywacji :)
    Przeczytałaś bardzo dużo książek - 300 to bardzo pokaźna liczba. Nie mogę się doczekać, aż ja będę mogła czytać mojemu dzidziusiowi :D Jeszcze sobie kilka lat poczekam, ale jaka to będzie satysfakcja i radość... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wielka radość czytać takiemu maluszkowi, rozumiem Twoją... zazdrość :PPPPP:DDDDD hahahah żartuję :))

      Usuń
    2. haha :D Staram się czytać małym dzieciakom z rodziny :D

      Usuń
    3. Ooo, ale fajnie, ja zawsze byłam tą najmłodszą, więc nie miałam nigdy komu czytać :)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...