niedziela, 22 grudnia 2013

Kochany Święty Mikołaju...

Kochany Święty Mikołaju...

zawsze bardzo Cię lubiłam... ,
naprawdę...
Staram się być grzecznym bąblem...
Wpadniesz z prezentami? ;)))
Mam taką nadzieję... :)

Jeżeli tak, to niesamowicie nieśmiało (niemal czerwieniąc się) prrrrrrrrrroszę, prrrrroszę o coś cudnego. Oto LISTA z której zawsze możesz coś dla mnie wybrać. Do wyboru, do koloru. I pamiętaj, żeby wrzucić to pod moją choinkę (jedną z nich :))).
Wiem, że prosiłam Cię już wcześniej o coś ważniejszego, ale jesteś podobno hojnym i dobrym Mikołajem i jedna prośba to dla Ciebie pikuś, więc... zapraszam. Upiekę ciasteczka dla Ciebie, naleję szklankę mleka  :))
Czekam...

48 komentarzy:

  1. Do mnie też zapraszam, również byłam grzeczna... Pierniczki już dla Ciebie upiekłam, a szklanka mleka też się znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to będzie mu milej z tym poczęstunkiem, prawda? ;))

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że i mnie raczy odwiedzić, choćby na chwileczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, żeby Mikołaj przyszedł do ciebie ze wszystkimi prezentami, o których marzysz ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, życzę tego również i Tobie.

      Usuń
  4. Jak już wpadnie do Ciebie mam nadzieję że zajrzy i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POWINIEN do każdego, ale nigdy nie wiadomo ;)

      Usuń
  5. To ja życzę pomysłowego i bogatego Mikołaja, najlepiej osobistego żeby nie skąpił i punktualnego, żeby nie dotarł za rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku byłam gorzej niż niegrzeczna, więc nie wiem czy Mikołaj raczy mnie odwiedzić, hm... :>

    OdpowiedzUsuń
  7. hihihi :D Tak ładnie prosisz, że Mikołaj na pewno Cię nie ominie i zostawi pod choinką upragniony prezent :D A, jak nie, to ja się do niego wybiorę, bo mi teraz do niego na biegun bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, rzeczywiście Tobie tam bardziej po drodze ;).

      Usuń
    2. słodko;) dobre to teraz życzenia do Dysi, a nie Mikołaja;P A jak nie przyniesie wszystkiego z listy to zawsze możesz coś z niej wygrać;P

      Usuń
    3. Chętnie bym cosik wygrała :)) Uwielbiam zdobywać nagrody :)))

      Usuń
  8. Hahaha, teraz każdy, kto już ma Twój adres, zrobi Ci świąteczny prezent. :-P
    Kurczę, aż się boję, bo mój post Mikołajowy będzie taki przyziemny, a u Ciebie jest możliwość takiego słodkiego wyluzowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań :)) I tak mnie nikt nie obdaruje! Bo mąż i rodzina mają inne plany dla mnie na święta. Niestety,.. Ale może Mikołaj wpadnie... ;)

      Usuń
    2. Mają inne plany niż obdarowanie? To co Ci zrobią? o.O

      Usuń
    3. Mają inne podarunki dla mnie niż książki, jakoś tak wyszło z rozmowy ;)

      Usuń
    4. Rzeczywiście źle to sprecyzowałam :)) Czepialska ;) xxx

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że Mikołaj po odwiedzeniu Ciebie, wpadnie również i do mnie:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, żeby Cię odwiedził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :) Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :))

      Usuń
  11. Oby wszystkie Twoje marzenia, nie tylko te książkowe, spełniły się wraz z nowym rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby :) Nie dziękuję, ale całuję xxx :)

      Usuń
  12. A ja wierzę w Świętego Mikołaja i czekam jutro na niego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie wpadnie Dzieciątko i mam nadzieję, że będzie bardzo szczodre (jak co roku ;P)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego na Święta :) A Mikołaja podeślij też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie. Jak wpadnie, to mu powiem :))

      Usuń
  15. Do grzecznych dziewczynek zawszę przychodzi ;)
    Basiu Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Tobie również :))

      Usuń
  16. Ja w tym roku jeszcze listy nie napisałam, co ja robiłam? Ale na niespodziankę czekam, może się domyśli. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mikołaj będzie musiał mieć duży wór na tyle książek. Nie wiem, czy się z tym wszystkim zabierze z Laponii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być 1 z tej listy :))) Ma z czego wybierać :))

      Usuń
    2. Ciekaw, czy Mikołaj przyniósł którąś z nich ;)

      Usuń
  18. Wesołych świąt! I obyś znalazła pod choinką to, czego pragniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój Mikołaj zapowiadał, że przyniesie mi same rózgi, ale chyba kara została odroczona w tym roku bo rózgi nie znalazłam pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, nie jest tak źle jak myślałaś !

      Usuń
  20. Mam nadzieję, że Mikołaj wpadł i zrealizował listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, niestety nic z tego hahahah :))).

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...