niedziela, 1 grudnia 2013

Żyrafa Tosia z Czytelni - Grudzień 2013r., zabawa nr 6

W grudniu Żyrafa Tosia szykuje się do oddania Wam:

"Między wariatami" Marcina Mellera



Książka jest w idealnym stanie, przeczytana przeze mnie tylko raz.

 Możecie zapoznać się z tą pozycją na blogu "Myśli i słowa wiatrem niesione...". 
Ann RK napisała piękną recenzję

Poza utworem Mellera do zdobycia także:
 -paczuszka zakładek indeksujących


-zakładka z Żyrafą 


-rasowa, drewniana zakładka Czytelni - pisałam o niej TUTAJ



i próbki kosmetyków.

Zapraszam do zabawy.


W komentarzu wpisujecie:
1. swój nick, pseudonim, nazwę, lub imię i nazwisko - najważniejsze, aby pamiętali o tym uczestnicy anonimowi! Tym, którym wyświetla się nick mogę darować te formalności ;)
2. swój aktualny adres email,
3. zdanie, które musicie dokończyć. 

Prosiłabym Was, abyście w grudniu dokończyli dla mnie zdanie:

3. Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi...

Nie wstydźcie się;) Nie musi być to rzecz fizyczna, namacalna, możecie sobie pomarzyć, lub może istnieje coś, czego pragniecie najbardziej na świecie.

Mój przykład:
Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... hmm, wyczekiwaną pozytywną odpowiedź, że dostałam upragnioną pracę (na wyniki muszę czekać niemal do końca roku).

Oj, biedny jest ten Mikołaj ;P.

Wybiorę odpowiedź, która według mojej subiektywnej oceny będzie najbardziej interesująca. Pamiętajcie, że nie musicie się rozpisywać, jedno zdanie w zupełności wystarczy.

Proszę o zgłoszenie się w komentarzach do końca tego roku, czyli do 31 grudnia 2013r. do godz 23:59.

Pamiętajcie o 3 punktach. 

Życzę wspaniałego grudnia oraz pięknych, udanych prezentów od naszego kochanego Świętego Mikołaja. Mam nadzieję, że byliście grzeczni przez cały rok, tak jak i ja ;).

Powodzenia!

80 komentarzy:

  1. Damian
    damiansowa@spoko.pl
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... listonosza niosącego paczkę od Pani Basi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to było niezłe :P A za tą Panią, to chyba Cię zaraz przestanę lubić ;)))).

      Usuń
  2. Dobrze, w takim razie uznajmy ze tam pisze : ,, Od Basi " :) Ciesze się ze mnie PANI lubi :D ahh ze mnie lubisz. Pasuje ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele lepiej:)) pewnie, że lubię :)). Pozdrawiam.

      Usuń
  3. tylko.sercem@gmail.com
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... klucze do wszystkich bibliotek, abym mogła zakradać się tam w nocy i czytać potajemnie :D Moje marzenie z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... wymarzoną pracę. Bym mogła robić to, co lubię najbardziej, czyli czytać, pisać i poprawiać błędy. By 5 lat studiów magisterskich na Polonistyce na UW i rok podyplomowych z Prawa Prasowego, Wydawniczego i Autorskiego na UJ nie poszło na marne. Najlepiej w wydawnictwie, gazecie albo portalu internetowym - jako korektor, redaktor, dziennikarz :P

    Wiki
    wiki.t@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaju przyłączam się do tych życzeń! Doskonale Cię rozumiem ;).

      Usuń
  5. Kornelia Pikulik
    korcimnieczytanie@gmail.com
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi taką piękną zakładkę z żyrafą, jaką widziałam na Basi blogu! Oczywiście jak dorzucisz do tego kilka książek też się nie pogniewam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś prozaicznie;P
    Drogi Święty Mikołaju proszę o maleństwo, o które będę mogła dbać, kochać i czytać mu każdego wieczoru.
    mkczytuje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się wzruszyłam!!!! O cie florek kalafiorek!

      Usuń
    2. Ale pięknie i z głębi serca :) Przyniesie :D

      Usuń
    3. Prawda? Przyniesie na 100%.

      Usuń
    4. dziękuję dziewczyny słodkie jesteście! xoxo sama się wzruszam i muszę się wachlować jak te dziewczyny na filmach;D to zdecydowanie marzenie, które ma szanse się spełnić zobaczymy jakich mocy będę musiała użyć;))

      Usuń
    5. Oj, u mnie ta sama prośba do św. Mikołaja:) Życzę nam obu szczęścia w tej kwestii:)

      Usuń
    6. Trzymam za Was kciuki, dziewczyny!

      Usuń
    7. Marta, Tobie teraz nie ksiażki w głowie tylko praca nad takim skrzatem do dbania i kochania! ;) Trzymam kciuki za Ciebie i Madzie. :*

      Usuń
  7. Ojej, Święta czuję. :-)
    minerwaproject@gmail.com
    Drogi Święty Mikołaju, proszę, przynieś mi Świętego Mikołaja, bo jakbyś istniał, świat byłby piękny; wszyscy mieliby jedzenia, domy i ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święty Mikołaj się stara, ale "istnieje" tylko w jeden dzień w roku, więc musisz mu wybaczyć :P Ale życzenio-marzenie piękne, też bym tego chciała...

      Usuń
    2. Minerwo, przecież on istnieje! :D

      Usuń
    3. No właśnie, dziękuję za pomoc!!!

      Usuń
    4. To ja jestem chyba wyjątkowo niegrzeczna, jeszcze tylko muszę udokumentować swoje pójście do piekła. :-)

      Usuń
    5. Podać maila? Podeślesz skan? ;)

      Usuń
    6. ja tam wierzę w Świętego Mikołaja, poza tym każdy z nas może nim być;)

      Usuń
    7. Ślicznie to napisałaś, zgadzam się.

      Usuń
  8. Drogi Święty Mikołaju wiem, że od wielu już lat nie pisałam do Ciebie, ale może pamiętasz małą dziewczynkę, która wysyłała Ci z milionem rysunków listy? Nawet na kopercie rysowałam:) To ja :) Drogi Święty Mikołaju, w tym roku postanowiłam się zwrócić do Ciebie z moja prośbą, bo Ty jeden możesz mi pomóc. Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi w tym roku pełne białego śniegu skrzypiącego pod nogami Święta, żebym mogła zaszaleć na sankach :D

    Edyta - Zapiski spod poduszki
    spod.poduszki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tam gdzie jesteś, to jest to chyba nawet bardziej wykonalne niż w Polsce, prawda? :))) Super!!!

      Usuń
    2. No, właśnie nie! Stąd moje życzenie :)

      Usuń
    3. a ja co roku na sankach szaleję i na kuliki jeżdżę;)))) więc jak najbardziej do spełnienia;))

      Usuń
    4. kuliki? łał, ale super, zazdroszczę!!!

      Usuń
  9. Ja, jak zwykle nie dałam rady w jednym zdaniu :P Przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :)) Tosia też nie może się doczekać sanek :))

      Usuń
  10. W tym miesiącu biorę udział w zabawie :)

    Melania K.
    melak@onet.eu

    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi ... czarodziejski pierścień, taki dzięki któremu będę mogła przenosić się do czasów, miejsc i poznawać bohaterów książek które będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pimeys
    sahrina13@onet.eu

    Drogi Mikołaju, ja ładnie proszę o to, bym mogła spotkać się z moim przyjacielem jeszcze w tym roku. Proszeproszeproszeprosze.
    A i żeby powstało drzewko, na którym rosłyby książki. Ale to tak przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by dopiero było drzewko :) Nieźle:)))

      Usuń
  12. Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi proszę wielki worek proszku z napisem "chce mi się", ponieważ pragnę żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce! Proszek zażywałabym w sytuacjach kryzysowych. Może w końcu przestałabym chodzić okrężną drogą na wykłady ;d

    Za to dziwnym trafem czytać chce mi się zawsze ;d

    morus1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ja jakoś tak nigdy nie miałam! :P;D

      Usuń
    2. Ale ćwiczenia zaliczam wzorcowo! ;D
      Baaaardzo fajny pomysł z tą żyrafią akcją ;)

      Usuń
    3. Cieszę się, a Żyrafę Tosię uwielbiam :)).

      Usuń
  13. nick: madziusia
    mail: magda.ciukaj@gmail.com

    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... zmieniacz czasu, podobny jakiego używała Hermiona:) Myślę, że nie tylko ja jestem pewna, że do końca życia nie dam rady przeczytać wszystkiego co mam w planach...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nieidentyczna
    zuniek@onet.pl

    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... dodatkowy regał na książki. Nie mam ich gdzie ustawiać, walają się po całym pokoju, zastawiłam nimi cały parapet, biurko, a ciągle kupuje nowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) Izabelka
    2) idudzinskaantkowiak@gmail.com
    3) Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi pracę, przynieś mi tyle pracy, żeby wszyscy, których znam a którzy jej szukają, dostali tyle, ile potrzebują. Jest ich tylu, że chyba dasz radę. Uśmiecham się do Ciebie ładnie i obiecuję, że w zamian będę grzeczna i będę dotrzymywała obietnic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odwiedzam Cię często, ale nigdy jakoś nie przyłączyłam się do zabawy. Dzisiaj spróbuję:

    Sardegna
    sardegna@poczta.onet.eu
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi zdrowie dla całej mojej rodzinki. Gdy będziemy wszyscy zdrowi, reszta się sama ułoży i wszystkie nasze marzenia się spełnią!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym razem odpuszczę, bo nie interesuje mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno :) Nie namawiam na siłę ;).

      Usuń
  18. M,.
    martawa.25@gmail.com

    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś, albo nie nic mi nie przynoś. Sklonuj tę nagrodę od Basi, żeby każdy uczestnik konkursu otrzymał po egzemplarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, też o tym zaczęłam marzyć haha:).

      Usuń
  19. W komentarzu wpisujecie:
    1. deliratio
    http://kawazcynamonem.blogspot.com/
    2. deliratio@o2.pl
    3.3. Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... tak tak wiem, banalna jestem, ale daj mi wędkę bym mogła rybkę złapać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że żadne życzenie nie jest banalne:)).
      :D

      Usuń
  20. Książka zapowiada się interesująco więc tym razem chętnie przyłączę się do zabawy:)
    1.Księgarka
    2.ksiegarka@interia.eu
    3.Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi... mądrą książkę. Taką, po lekturze której inaczej spojrzę na świat, przeżyję masę wzruszeń, odkryję w innych ludziach coś nowego, czego wcześniej nie widziałam. Niech będzie napisana pięknym językiem, a opowieść w niej zawarta niech na długo zajmie moje myśli. Tego życzę nie tylko sobie, ale i innym molom książkowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Monika, Ty to potrafisz tak pięknie napisać!!!

      Usuń
    2. :DD haha jaka skromność przez Ciebie przemawia ;)

      Usuń
  21. madebykitsch@gmail.com

    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi szczęście. Interpretacja dowolna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żebyście oboje Ty i Mikołaj wiedzieli w czym rzecz ;).

      Usuń
  22. gosia1225@interia.eu
    nick: bibliofilka
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi dobrą pracę, najlepiej w księgarni, bo tylko taka praca przyniesie mi radość i szczęście:) Postaraj się także poszerzyć mój pokój, tak by zmieściło się więcej regałów na książki, bo ciągle mi miejsca brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonim przeprasza i grzecznie się podpisuje, pozdrawiając zarazem:)
    Bibliofilka Gosia z Gliwic:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią wezmę udział w zabawie
    Drogi Święty Mikołaju, ja będę realistką bo marzeń mi nie przyniesiesz, ani tym bardzie zdrowia, więc chociaż zostaw mi pod choinką malutki prezencik ....:)
    Beata T ...brata1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Drogi święty Mikołaju . proszę podaruj mi przede wszystkim ,święty spokój , lateksowe cycki i machinę , która albo cofa czas albo wymazuje wspomnienia , proszę nie zapomnij o mnie , plissssssssssssss :)
    ewelinawnekowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha lateksowe cycki, czyli biustonosz? Czy może operację? :P:DDD
      hihihi

      Usuń
  26. alicjamagdalena
    alkatraz007@o2.pl
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi bilet na samolot do siebie do Laponii ^^ Może być w jedną stronę, bo chętnie bym u Ciebie jakiś czas spędziła. Po świętach będziesz miał więcej spokoju, więc będę już gotowa nawet pod koniec grudnia :) Co powiesz na wspólny sylwester? Nie mam żadnych planów, mogłabym poznać Twoje renifery i skrzaty... Jestem dużym dzieckiem, dlatego chciałabym w drodze powrotnej (korzystając z wymarzonego pobytu w Finlandii), wstąpić jeszcze do Doliny Muminków i zobaczyć się z moimi ulubionymi postaciami z bajki.

    Bardzo fajna akcja, banerek zaraz zamontuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło:) Piękne życzenia...

      Usuń
  27. Magnolia044
    klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Drogi Święty Mikołaju, proszę przynieś mi...córeczkę ;)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że ja o to też prosiłam:)

      Usuń
  28. klaudia.konkiewicz@gmail.com

    Drogi święty Mikołaju, proszę przynieś mi zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny - reszta sama przyjdzie.

    Banerek już dodany. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coś w tym jest, reszta może przyjść sama.

      Usuń
  29. Lustitia, malgorzata.o@vp.pl

    Drogi Mikołaju...
    Drogi kochany, naj naj najukochańszy Mikołaju.
    Nie widzieliśmy się już baaaardzo dawno, wiec masz spore zaległości. :P Ale, ale - mon cheri, nic się nie bój, ciocia Gosia nie będzie Cie przemęczać - wiem w końcu, że lata nie te, plecki nie te i worek na prezenty łatwo się drze, bo łata łatę goni.
    O dwie rzeczy tylko Cie poproszę kochany staruszku, co to dla takiego czarodzieja jak Ty!
    Po pierwsze jeśli możesz - skombinuj mi wiadro dobrych ocen w indeksie na koniec tego semestru, bo już sama nie wyrabiam, potrzebuję ingerencji osób trzecich, ubranych na czerwono, posiadających renifery.
    Po drugie mój drogi brodaczu, poproszę Cie o machinę do podróży w czasie i przestrzeni. Może to działać na zasadzie zastosowanej w "O północy w Paryżu" - wiem że maczałeś palce w scenariuszu! (Ha! Pozdrów Woody'ego, daj mu ładniejsze okulary.) Dzięki takiej machinie mogłabym spędzić Sylwestra z Salvadorem Dalim, albo lepiej - z Pablem Picasso! Pomajsterkować z Mistrzem Leonardo, posiedzieć w beczce z Diogenesem - może nawet tego dnia, w którym odwiedził go Aleksander Wielki! Oooo, tak! Pogalopować z Aleksandrem na Bucefale! Zobaczyć sąd nad Sokratesem, śmierć Juliusza Cezara, pić szampana na Titanicu, pomagać przy budowie piramid, podglądać misteria w Stonehenge. Patrzeć na Mikołaja Tesle przy pracy. Temperować ołówki Einsteinowi. <3
    Noo, Mikołaju, to jak będzie?

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...