niedziela, 29 grudnia 2013

NOWOŚĆ!!! "Ćpunka" Barbara Rosiek

Pewnie większość z nas kojarzy "Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek - KLIK. Dosłownie kilka dni temu miała premierę jej 10 proza "Ćpunka". Mniej więcej znam twórczość pisarki (która jest także poetką) i myślę, że jej wierni fani, których ma bardzo wielu, z chęcią zakupią sobie tą książkę.
Źródło: http://bonito.pl/k-39301535-cpunka
"Ćpunka" - najnowsza powieść Barbary Rosiek o dziewczynce, nastolatce, kobiecie? Kim jest Anka? Jedną z nas, Was, koleżanką Twojej córki. W jednej bolesnej chwili staje się Ćpunką. Czy ktoś jej pomoże? Czy ktoś ją dostrzeże? Czy jest dla niej nadzieja?

Bolesna, prawdziwa i poruszająca powieść o życiu współczesnej młodzieży. Pamiętnik narkomanki osadzony w nowej rzeczywistości - dopalaczy, pigułek gwałtu, HIC i HCV.
Mam dopiero 16 lat, jestem ćpunką, mam lęki.
Może by znalazł się ktoś, kto by mnie wysłuchał?
Bo mimo introwertyzmu przebiega przeze mnie dreszcz okrutnej samotności. - tekst pochodzi ze strony http://bonito.pl/k-39301535-cpunka

Niedługo "Ćpunka" trafi do mojego domu.  Nie zawiodłam się jeszcze na twórczości Barbary Rosiek i jestem bardzo ciekawa jak odbiorę tą lekturę :)
Czy i Wy skusilibyście się na jej przeczytanie?

43 komentarze:

  1. "Pamiętnik narkomanki" zrobił na mnie piorunujące wrażenie, dlatego żadna siła nie powstrzyma mnie przed tym, by sięgnąć po najnowszą powieść Barbary Rosiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! :)) Cieszę się, że myślimy podobnie.

      Usuń
  2. Poczekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się z nią wyrobić jak najszybciej :)

      Usuń
  3. A mnie twórczość pani Rosiek w ogóle nie przekonuje. "Pamiętnik narkomanki" czytałam z mozołem. Skończyłam go chyba tylko dlatego, że nie lubię zostawiać książek "rozgrzebanych".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, nie namawiam. Przecież nie każdemu musi się podobać :).

      Usuń
  4. Owszem, ja też bym się chętnie skusił na przeczytanie tej książki Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tematykę uzależnień, więc chętnie bym ją przeczytała. Dobrze się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zapowiada się bardzo interesująco!

      Usuń
  6. Nie znam autorki, dlatego poczekam na Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taką tematykę, a po tytule zaraz wracam myślami do słynnego "Cpuna". Mam nadzieję, ze i ta będzie trzymała poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pamiętnika narkomanki" jakoś nie mogłam skończyć, może dlatego, że czytałam w wersji ebookowej i to na słabym sprzęcie. Albo dlatego, że byłam za młoda na taką książkę. Na "Ćpunkę" muszę zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "Pamiętnik narkomanki" jest głęboki i... dość męczący. Wbrew pozorom nie jest to łatwa książka.

      Usuń
  9. Przeczytam na pewno! Bardzo lubię książki pani Rosiek i tą tematyke w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam w podstawówce do połowy "Pamiętnik narkomanki", ale książka mnie zawiodła, oczekiwałam więcej szczegółów, czegoś, co zapadnie mocno w pamięć, ale niestety... nie spodobała mi się ta książka. Brak mocnego przekazu moim zdaniem, ale może nowa powieść pisarki będzie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia gustu :) Mi bardzo się podobała :))

      Usuń
  11. Coś kojarzę Pamiętnik narkomanki, ale jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam:) Twórczość pani Rosiek albo się uwielbia, albo wręcz odwrotnie.

      Usuń
  12. Basiu, Twoje recenzje bardzo lubię a sama książka również wydaje się interesująca, dlatego z ciekawością poczekam na Twoją opinię! :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję :) Zapraszam za jakiś czas:)

      Usuń
  13. Czytałam "Pamiętnik narkomanki", więc i tę nowość bym z chęcią przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki, co przyznaję z niejakim wstydem, muszę to koniecznie nadrobić, jak najszybciej, a tymczasem czekam na Twoją recenzję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pamiętnik narkomanki" czytałam dawno temu i mam dobre wspomnienia po tej lekturze, sądzę, że i po "Cpunkę" sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  16. W dzieciństwie pasjonowałam się takimi tematami, szczególnie o narkomanii, przeczytałam wszystkie książki dostępne w bibliotece, na dzień dzisiejszy nie wiem, czy mam siłę dalej czytać o tym nałogu.. Mój kuzyn jest narkomanem i żadna książka nie jest w stanie opisać tego co się z nim dzieje oraz rozpacz rodziny, straszna tragedia ale ciągle wierzymy, że mu się uda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie taka lektura pomoże Wam bardziej. Bardzo mi przykro to słyszeć.

      Usuń
  17. Ja na pewno też się o nią postaram :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe komentarze, prosze o wiecej. Barbara Rosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) Cieszę się, że pani wpadła xx.

      Usuń
  19. Moim czytelnikom polecam moja poezje, tam jestem naprawde. Barbara Rosiek

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię twórczość Barbary Rosiek więc chętnie sięgnę po "Ćpunkę". Dzięki za informację:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja będę musiała ją przeczytać. Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) To wiesz gdzie jej szukać :)

      Usuń
  22. Hmm, nie jestem jakimś mega fanem ale kiedys na pewno przeczytam - choćby z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka uzależnień to bardzo nurtujący temat.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...