sobota, 7 grudnia 2013

Wyzwania w Czytelni.

Chciałabym Was zachęcić do dopisywania się do moich 4 wyzwań, które prowadzę.
W piątek 7 lutego spośród tych osób, które do tego czasu dołączą wpis z lekturą Kinga z wyzwania Czytam Kinga, wybiorę recenzję, która spodoba mi się najbardziej. Autora tej opinii oczywiście nagrodzę. Nagrodą jest... niespodzianka. Zachęcam więc do wpisywania się jak największej ilości CZYTELNIKÓW, bo moje wyzwania naprawdę nie należą do tych bardzo męczących. Mamy przeczytam minimum 1 książkę w ciągu 6 miesięcy. Robimy to niespiesznie, w miłej, rozmarzonej atmosferze, z przyjemnością. Chyba nie jest to aż tak straszne, prawda?



Nie martwcie się, nie zapomniałam o innych wyzwaniach :)
W marcu nagrodzę recenzentów z wyzwania Rosyjsko mi!



W kwietniu uczestników wyzwania Czytam Anne Rice.




Natomiast w maju osoby biorące udział w wyzwaniu Czytam Murakamiego.



Sami widzicie, że czasu jest sporo. Opublikuję wtedy posty z podsumowaniem dotychczasowych Waszych przeczytanych pozycji i nagrodzę zwycięzców.

Życzę miłego czytania.

53 komentarze:

  1. Ale dużo tych wyzwań. Ja jednak nie biorę nigdy udziału w żadnych wyzwaniach, ponieważ potem zazwyczaj nie wywiązuje się z umowy, więc nie chce teraz obiecywać gruszek na wierzbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Krysiu, nic na siłę :))

      Usuń
  2. Właśnie czytam książkę do wyzwania Rosyjsko mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysilam szare komórki nad recenzją tej książki :)

      Usuń
    2. czekam na te recenzje ja teraz nadrabiam innych, ale oczywiście biorę udział i staram się jak mogę...mam teraz fazę na kryminały i fantastykę;PP

      Usuń
    3. A ja na Barbarę Rosiek:-)

      Usuń
  3. Oj, zaniedbałam Kinga ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapędzam się na wyzwania, bo czasu mało i nie zawsze mogę podołać, ale jeśli tylko mi się uda podejdę do wyzwania "Rosyjsko mi" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Sporo czasu" to kategoria subiektywna, niestety. Mam nadzieję, że w przyszłym roku wyzwania będą kontynuowane, od maja będę mogła dołączyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło, ale teraz to masz rację - lepiej zajmij się tymi przygotowaniami do matury:))

      Usuń
  6. "Christine" czeka na półce na przeczytanie, ale czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się te wyzwanie z Anne Rice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz tych wyzwań. Niestety brakuje mi czasu, więc raczej się nie przyłącze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uczestniczę w "Czytam Kinga" i cieszy mnie fakt, że ktoś zostanie nagrodzony :) Może uda mi się jeszcze przeczytać coś króla grozy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z nagradzaniem uczestników poszczególnych wyzwań. Może to mnie zmobilizuje?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym brała udział u kogoś w wyzwaniu, to z pewnością chciałabym, żeby były tam rozdawane jakieś upominki :))

      Usuń
  11. Ajj... Ja to jestem strachliwa i przezornie nie biorę udziału w wyzwaniach. Gdybym któremuś nie podołała, czekałoby mnie samobiczowanie, karcące spojrzenie w lustrze oraz autodestrukcyjne myśli :P

    Pozdrawiam,
    Myśli skrzętnie ukryte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak:)) Ale ja nie wymagam od Was 1 lektury na 1 mc, a na pół roku. Ale rozumiem ;),

      Usuń
  12. Ja mam 3 wyzwania i ledwo wyrabiam. Chyba nie skuszę się na kolejne, a niektóre kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet wielka szkoda, bo wiem, że do wyzwania "Odnajdź w sobie dziecko" podchodzisz wspaniale i bardzo często:).

      Usuń
  13. Za Kingiem nie przepadam, ale mam nieprzeczytanego Murakamiego na półce. Może czas się za niego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w dalszym ciągu wiernie biorę udział w wyzwaniu CZYTAM MURAKAMIEGO ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, oczywiście i bardzo mnie to cieszy:-)

      Usuń
  15. "Czytam Kinga" - wyczekuj mojego zgłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie nie widzę wyzwania, które byłoby dla mnie idealne, ale zastanawiam sie nad powieściami Anny Rice. Może się zdecyduję.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Murakamiego, to ja sobie najpierw muszę kupić. A pozostałe jego książki już czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniula, i co się chwalisz? :P:DD Żartuję:)) Wiem, wiem, jesteś Murakamimaniaczką :DD.

      Usuń
  18. Ja już biorę udział w 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, wiem, więc dla Ciebie to post tylko informacyjny o podsumowaniu i nagrodzie ;).

      Usuń
  19. W marcu mam urodziny, zatem liczę na nagrodę za liczne recenzje rosyjskiej literatury :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, już teraz wiem do czego piłeś :P:DDDD hahaha hłe hłe hłe.

      Usuń
    2. Też 18 te? Tak jak i ja? ;DDD

      Usuń
    3. No dokładnie ;D Wiecznie jesteśmy młodzi ;D

      Usuń
  20. Do Kinga i Marukamiego mogłabym dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie, dopisz się w wyzwaniach, jak się zdecydujesz:)

      Usuń
  21. Dołączę do wyzwania z Murakamim ;) Chociaż już kilka książek recenzowałam, to czy i ich recenzje mogę dołączyć, czy raczej tylko bieżące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dodać wszystkie posty z jego książkami od początku istnienia swojego bloga :)) Tylko pamiętaj o dodaniu bannerka i/lub linka do wyzwania w swoich postach.

      Usuń
    2. Basia, doczytałam regulamin i już wszystko wiem :) Zgłosiłam jedną recenzję, podlinkowałam ją i dodałam na bloga baner wyzwania w panelu bocznym :)

      Usuń
  22. Widziałam, dzięki serdecznie, już dodaję książkę do listy.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...