czwartek, 21 listopada 2013

Oddaj MiSie -> Katowice i okolice - do boju!!!


Rusza akcja „Oddaj MiSie”

Chciałbyś podzielić się radością? Masz w domu dawno zapomniane zabawki czy gry planszowe? A może książki dla dzieci? Przyłącz się i "Oddaj MiSie"!
Zapraszamy na kolejną edycję akcji! W dniach od 9 do 11 grudnia w kampusie Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach członkowie Studenckiej Organizacji Public Relations „PRogress” będą zbierać zabawki dla podopiecznych ze świetlicy św. Agaty w Katowicach.
Apel odnosi się do każdego rodzaju zabawek: pluszaków, lalek, samochodzików, klocków, gier planszowych oraz książek. Choć akcja „Oddaj MiSie” organizowana jest przez studentów, to skierowana jest do każdego. Przyłączyć mogą się zarówno młodsze, jak i starsze osoby posiadające zabawki, którymi nikt się już nie bawi.
Jest to już piąta edycja akcji. Podczas ubiegłorocznej zbiórki studentom udało się wywołać uśmiech na twarzach 50 dzieci, które poczuły upragnioną atmosferę świąt.
Członkowie Studenckiej Organizacji Public Relations „PRogress” będą czekać na zabawki od 9 do 11 grudnia w godzinach od 8:00 do 15:00 przy wejściu głównym w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (ul. Bogucicka 3). 
Finał odbędzie się 17 grudnia 2013r. w Centrum Sztuki Filmowej „Kosmos” w Katowicach. Wtedy właśnie mali podopieczni katowickich świetlic otrzymają prezenty.

***
Studencka Organizacja Public Relations PRogress jest pierwszą w Polsce organizacją studencką zajmującą się szeroko rozumianą działalnością związaną z public relations. Poprzez organizowanie cyklu seminariów, konferencji, czy konkursów wiedzy praktycznej upowszechnia wiedzę z zakresu kształtowania wizerunku osób i organizacji. PRogress powstał w 2000r. z inicjatywy studentów specjalności public relations Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach.


 ------------------------------------------------------------

Zostałam pięknie poproszona o udostępnienie tej informacji dalej. Osobiście mam do Katowic za daleko, mieszkam niemal nad samym morzem, ale jeżeli namówię kogoś z Was do wzięcia udziału w tej wspaniałej akcji, to będę przeszczęśliwa. Serdecznie zapraszam w imieniu studentów do dołączenia do tej zbiórki. Świetna inicjatywa, a nazwa z pewnością zaintrygowała każdego, tylko nie mówcie, że nie, bo uznam Was za małe kłamczuszki :P;);DDD. 

Kochani, co o tym myślicie? 
"Oddacie MiSie" ? ;)

17 komentarzy:

  1. Inicjatywa godna pochwały i piękna :)
    Ja mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety mam za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja, uważam że powinno być takich więcej. Sama kiedyś podrzuciłam swoje zabawki stare na podobną akcje, ale tutaj niestety mam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za daleko - 235 km :C
    Cóż, powęszę, czy w mojej okolicy nie ma podobnej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szlachetna i godna naśladowania inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja, Oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oooo, wspaniale!!!!!! Ale się cieszę:))))

      Usuń
  8. Świetna akcja! Popieram całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że to świetna akcja. Mam nadzieję, że i mnie uda się ją wspomóc materialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkasz w tamtych okolicach to świetnie się składa;-)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...