piątek, 1 listopada 2013

Żyrafa Tosia z Czytelni - wyniki październikowej zabawy nr 4

Kochani, bardzo dziękuję za wzięcie udziału w cyklicznej zabawie z Żyrafą Tosią.

W jej październikowej odsłonie udział wzięli:
1. Recenzje Kiti
2. Marta Kor
3. cyrysia
4. Edyta
5. Lustitia
6. Pimeys
7. Caroline
8. Sebastian Kukla
9. Varia
10. Maja B.
11. Ann RK
12. natanna
13. nieidentyczna
14. Kinga G.
15. Bacha85
16. Katarzyna
17. Anna P.

Mąż z liczb od 1 do 17 podał mi liczbę 5, więc zwycięzcą zostaje Lustitia !!! Serdecznie gratuluję, zaraz wyślę do Ciebie maila z prośbą o podanie mi adresu do wysyłki.

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do udziału w zabawie nr 5.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Edytko, teraz będę trzymać kciuki za Ciebie! :)

      Usuń
  3. Dołączam się do gratulacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuu jej, ale niespodzianka! Byłam przekonana, że Twój mąż tym razem wybierze liczbę z końca, a tu proszę - takie zaskoczenie. :) Bardzo dziękuję! Zaraz podeślę adres. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wybory mojego męża są dla mnie tak samo zaskoczeniem i zagadką, jak i dla Ciebie:))) Cieszę się, że Ci się udało :)) Gratuluję.

      Usuń
  5. Kochani, bardzo dziękuję Wam wszystkim za gratulacje. Pomyślałam, że nie będę brała udziału w zabawie numer 5, żeby dać Wam większe szanse. No i z tego miejsca chciałabym Was wszystkich zachęcić do zgłaszania sie do udziału w konkursach - tych u Basi, ale też i na innych blogach czy w wydawnictwach. Jak do tej pory uważałam, że razem ze zgłoszeniem sie do jakiegoś losowania, moje szczęście do wygranych gdzieś sobie ucieka. A tu proszę, jestem na prawdę zaskoczona! Miło zaskoczona! :) Pozdrawiam serdecznie Was wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiamy xxx. Cieszę się, że w końcu Ci się udało!!!

      Usuń
  6. Przekaż mężowi, że go nie lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaha mąż przeprasza za swoje uchybienie i obiecuje poprawę hahahahhahahahhaha

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...