piątek, 15 listopada 2013

Wasz weekend w Czytelni - KulturkaMaialis, listopad 2013r.


 
Weekend Kulturki Maialis w Czytelni składa się z:
- poniższego wpisu Kulturki Maialis

 
-------------------------------------------------------
 
 
 
Choć lubię pisać, to nie lubię pisać o sobie.

Basia przekonała się już, że wolę pytać. Ale też, że lubię podejmować wyzwania. Kim jest Maialis? Przede wszystkim kobietą. Potem - studentką dziennikarstwa. Potem - molem książkowym. A na samym końcu blogerką, często raczej z doskoku niż na pełen etat.

Czytam w zasadzie wszystko, co wpadnie mi w ręce, choć nieraz trzeba mnie przekonywać długo i wytrwale, żeby ktoś dostał ode mnie szansę. Rzadko daję drugą, tak pisarzom, jak i w życiu prywatnym. 

Jeśli kiedyś będziecie mieli ochotę na bardzo osobistą opinię o książce, zapraszam do mnie, do mojej Kulturki.

6 komentarzy:

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...