środa, 20 listopada 2013

O rety, o rety, książkowe gadżety;)))

Dostałam od bliskich mi osób cudowności w klimatach książkowych.
Moja mama uwielbia styl rustykalny i posiada "miliony" kolorowych talerzyków, które ma powieszone na ścianach - jak w prawdziwych wiejskich chatach, efekt jest piękny, bo stwarza ona niebywały, ciepły nastrój, ale tak je wszystkie łączy, że mieszkanie jest urządzone ze smakiem i robi wspaniałe wrażenie (broń Boże nie wygląda to tandetnie, jarmarkowo, tudzież kiczowato). Moja rodzicielka podarowała mi dwa talerzyki do zawieszenia na ścianę w klimatach czytelniczo-bibliotecznych.

Jeden jest dla mnie i przedstawia piękną bibliotekę.
Jestem w nim bezgranicznie zakochana... 
Moim zdaniem zdjęcia nie oddają niestety uroków tych rzeczy, nie widać tych pięknych szczegółów, którymi ja się doszczętnie zachwycam.


 Efekt po zawieszeniu go na ścianę zostawia wiele do życzenia ;P. Ale właśnie w tamtym miejscu miałam dziurę po gwoździu i chciałam ją zakryć ;DDD.


Drugi natomiast jest prezentem dla córci Tosi.
Bajkowy tata/dziadek miś czyta na dobranoc  książkę swojemu maluchowi:


Sówka - skarbonka to kolejny mamusiny prezent:


Tosia nie chciała być gorsza i też postanowiła mnie czymś obdarować.
Otrzymałam od niej trzy "śliczności" ;) z jej kolekcji wróżkowych magnesów;);P


i...
serduszko.

Wykonała je dla mnie w przedszkolu z plasteliny. Ma się ono nijak do gadżetów książkowych, ale jest takie słodkie, że muszę się nim pochwalić;).



A od ukochanego mężunia otrzymałam książkę-skrytkę, którą kupił mi w Empiku, a o której marzyłam od dłuższego czasu:


Trzymam w niej wiele... tajemnic;). Ostatnio także m.in. mój czytnik ebook'ów.

4 grudnia mam urodziny i imieniny.
Może akurat dostanę jeszcze coś podobnego od moich bąbli??;)
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam takie... pierdoły ;)).


Czy Wy też lubicie, zbieracie i hołubicie takie książkowe gadżety?
???
Miłego dnia.
Pozdrawiam.
------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w zabawie z Żyrafą Tosią.

http://basiapelc.blogspot.com/p/zyrafa.html
-------------------------------------------------------------------------
Serdecznie polecam konkurs Izabelki w jej "karolkach". Do wygrania szal-komin, kalendarzyk, nalewka aroniowa i nalewka pigwowa. W zimie trzeba się porządnie rozgrzać;) Można się wpisywać do zabawy do 6 grudnia do godziny 16:00, ale radzę uczynić to od razu;)). Nie ma na co czekać. Można wygrać piękny prezent na Mikołajki.  Klikajcie w poniższy banner:
http://karolki.blogspot.com/2013/11/urodzinowa-rozgrzewajka-u-karolkow.html

61 komentarzy:

  1. Gadżety... Chyba zajmują najwięcej powierzchni mojego pokoju, bo uwielbiam takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to widzę, że nie jestem odosobnionym przypadkiem :)).

      Usuń
  2. Nie przepadam za talerzykami na ścianę we własnym domu, ale często podobają mi się one u kogoś innego :D Ten Tosiowy talerzyk jest cudny, ładniejszy niż Twój :P Niesamowite, że Twoja mam takie cudeńka, jak te dwa talerzyki znajduje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama chodzi po wszelkich "śmieciarkach" jak to często nazywamy, czyli po takich pchlich targach, giełdach, itp i wynajduje takie perełki. Mój talerzy jest o niebo lepszy - tak jak mówiłam - trudno Wam dostrzec te szczegóły w bibliotece na nim :)).

      Usuń
    2. Ja też tak średnio podchodzę do talerzy na ścianach, ale takie dwa to aż się proszą o powieszenie. Ale u mojej mamy wyglądają cudnie!

      Usuń
  3. Tosia wie, jak wzruszyć i ucieszyć mamine serce :D Ale fakt, że te własnoręcznie przez najmłodszych robione prezenty są najmilsze :) Moi rodzice do dziś dnia trzymają niektóre z kartek, rysunków i wyszywanek, które robiłam dla nich jako dziecko :DDD I się nimi chwalą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam takie dziecięce robótki, aż serce rośnie...

      Usuń
  4. Zapomniałam jeszcze o jednym - też chcę taką skrytkę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w Empiku, a cena oscyluje wokół 35zł.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Skrytka jest fajna, stoi między książkami i pięknie wygląda.

      Usuń
  6. Serduszko jest najładniejsze:) A gadżetów książkowych nigdy dość. Sama zbieram je namiętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że serduszko jest pierwsza klasa:)).

      Usuń
  7. Też lubię książkowe gadżety. :) Mam odpowiednią koszulkę oraz torbę - pokazywałam na FB kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to muszę poszukać!!! Koszulka i torba, super.

      Usuń
  8. Ta książka skrytka to super fajna rzecz. Też muszę sobie taką skombinować;) A ja jakoś mało mam książkowych gadżetów. Jedynie zakładki i jedną torbę, ale może z czasem moja kolekcja się powiększy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zakładki. Torba?? Hmm, ciekawe jak wygląda :)).

      Usuń
  9. Kochana, już prezenty otrzymujesz?! Serduszko jest najśliczniejsze :D
    Wczoraj rano poprosiłam Olusia (bo troszkę płakał w przedszkolu), żeby mi narysował jakiś rysunek, specjalnie dla mnie. I wiesz co dostałam - biegi (rozpisane cyferki 1, 2, 3. 4 i 5)....
    Gorąco Ci dziękuję za propagowanie mojej rozgrzewajki :)))
    Udanego dnia i reszty tygodnia!
    Buźka :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee, to wolę moje serduszko :P. Wzajemnie x.

      Usuń
  10. Ja dopiero dorabiam się takich książkowych gadżetów, no ale Twoje są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkowe gadżety lubię, ale talerza na ścianę bym nie powiesiła ;d również nie za bardzo takie małe pierdołki bo nie mam ich gdzie kłaść. Nie mam miejsc na książki a gdzież dopiero na takie akcesoria, chociaż podoba mi się skrytka na ebooka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie każdy tak lubi, rozumiem. Skrzynka jest bezbłędna ;).

      Usuń
  12. Sowa skarbonka to mój typ! Bardzo fajna i przydatna. Ale serduszko też piękne, najważniejsze, że zrobione przez Tosię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno wyrabiała tą plastelinę jak szalona ;).

      Usuń
  13. kocham takie dodatki;)) a ten talerz bomba;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z biblioteczką jest cudny, misie w sumie też.

      Usuń
  14. O rany, same piękności! Śliczne jest pudełeczko na czytnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie przydatne i piękne, nie ma co urywać... ;)).

      Usuń
  15. Myślałam, że dziś masz urodziny albo imieniny, skoro tyle prezentów. To co to będzie 4 grudnia :P Chętnie sama zaopiekowałabym się tym talerzykiem. U nas w kuchni wisi jeden, ale nie tak uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierdoły dostałam w ciągu ostatnich 30 dni, tak bez powodu (chyba mnie kochają:P). Na urodziny pewnie będzie rózga :DDD. Wiem, ten talerzyk to istne cudeńko. Wprost nie mogę od niego oderwać oczu.

      Usuń
  16. Książkowa skrzynka jest świetna. Chyba sobie taką sprawię na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sa w innych kolorach, takie brązowe, też świetne, koszt to około 35zł, widziałam je tylko w Empiku.

      Usuń
  17. Genialne gadżety :) Sama też lubię takie drobiazgi, a skrytka z empiku to cudo! w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tak jak pisałam, zdjęcia nie oddają ich uroku:((.

      Usuń
  18. Talerzyki zupełnie nie w moim stylu, ale mimo wszystko muszę przyznać, że są urocze - szczególnie ten z misiami (uwielbiam misie!). A takiej skrytki zazdroszczę i... chyba sama sobie sprawię, żeby mieć gdzie chować moje skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Basiu.Cudowności u Ciebie co niemiara;-) O masz urodziny 4 grudnia?!,a mój chrześniak 12;-) Sama sporo mam od niego rysunków, jeszcze z przedszkola,bo teraz to już prawie "dorosły mężczyzna"- niebawem 9 urodziny;-) Mnie podbiło serce,Tosi Serduszko,i szkatułka,a Twój talerzyk przepiękny;-) Przetrzebiłam Empik, i nie mogę znaleźć tych pudełek.Może na stronie jej nie mają, tylko w normalnym sklepie.Oj chyba jestem jedyną osobą,na razie, nie posiadającą gadżetów książkowych;-/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W normalnym sklepie są, teraz są takie brązowe, jak będziesz, to pytaj. Ja lubię takie pierdoły, dlatego je zbieram, ale wiesz, każdy ma inaczej :)).

      Usuń
  20. Ja mam obsesję na punkcie kubeczków, cytatów, zdjęć, książek i świeczek - to wypełnia mój pokój :D A ta sówka-skarbonka jest taka urocza! Uwielbiam sowy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te Twoje niespodzianki :) wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to tak skrytka, ale reszta jest równie bezbłędna :))

      Usuń
  22. Sówka-skarbonka bardzooo mi się podoba! Ale takie talerzyki, to niekoniecznie do mnie trafiają, choć niewątpliwie są ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też średnio, mam tylko 2 i na tylu raczej pozostanę. U mamy talerze na ścianie to super sprawa, u mnie już tak niekoniecznie ;)).

      Usuń
  23. Akurat takich "pierdół" nie zbieram, ale skrytką-książką bym nie pogardziła. No i fajnie, bo to dla Ciebie bardzo ważne prezenty; dla mnie większość to naprawdę pierdoły, a dla Ciebie mają ogromną wartość sentymentalną. Fajnie mieć coś takiego. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrytka fajna i to serduszko (bo mała sama je robiła) i sowa-skarbonka jest przydatna, a reszta to typowe pierdolety :))).

      Usuń
  24. Pomysłowe sprzęty:)). Bez nich jednak byłoby nudno:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zbieram jedynie wazony. Lubię też świece zapachowe. Ale żadnych gadżetów książkowych nie mam, i raczej nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazony są świetne, moja mama zbiera ich pełno, świec nie lubię, nie palę ich, a nie lubię jak stoją i mi się kurzą :))).

      Usuń
  26. Tosia jest słodziuchna! A gadżety cudowne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość ludzi dziurę w ścianie zakryłaby dziurę w ścianie po gwoździu kolejnym gwoździem i obrazkiem ;P
    Skrytko-książka cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, trzeba było zakryć :))
      Przecudna

      Usuń
  28. o takiej książkowej skrytce marzę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...