niedziela, 8 września 2013

Zmiany, zmiany, zmiany.

Chciałam króciutko wspomnieć o wyzwaniach.

Część z nich uległa modyfikacjom:

LEMowisko i Czytam Pilipiuka z wyzwań dla wszystkich zamieniłam w swoje postanowienia: Lem i Pilipiuk w Czytelni. Pomyślałam, że co za dużo wyzwań dla wszystkich, to niezdrowo;) Lepiej to kontynuować mnie samej.

Natomiast do wyzwań:

CZYTAM ANNE RICE




















CZYTAM KINGA
















CZYTAM MURAKAMIEGO





















ROSYJSKO MI!















dodałam kilka informacji, poprawiłam je na bardziej czytelne, wspomniałam o ramach czasowych, nagrodach, itp.
Proszę mi wierzyć - zmiany są całkiem korzystne:)

Serdecznie zapraszam ponownie wszystkich do wyzwań - zakładki ze stronami pod balonem.



Oczywiście zachęcam również do brania udziału w zabawie/losowaniu z Żyrafą Tosią z Czytelni.

 
P.S.: To mój setny post:)
 
Jejku, jak to szybko zleciało!

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i biorę już udział w zabawie z żyrafą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam wyzwania nie kręcą za bardzo więc w żadnym jeszcze nie brałam udziału, ale muszę Ci powiedzieć, że jak przeczytałam tytuł "zmiany..." to bałam się, że zniknęła wspaniała żyrafa! odetchnęłam z ulgą jak zobaczyłam, że nadal jest z nami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak właśnie sobie pomyślałam, że niektórym może przyjść ten pomysł do głowy:) Nie martw się Clary - szablonu nie zmieniam! :D I dziękuję za słowa, że Ci się podoba, bo ja jestem w niej strasznie zakochana:)

      Usuń
  3. Z chęcią przyłączę się do wyzwania z Kingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię brać udziału wezwaniach, bo jestem straszny leń;-)
    Co do zabawy z Żyrafą Tosią z Czytelni, już wzięłam udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i nie namawiam.
      Cieszę się ogromnie x.

      Usuń
  5. już zerkam;)) i pozmieniam u siebie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdejmij bannery z Pilipiukiem i LEMowiskiem i będzie super - dziękuję kochana i przepraszam za zamieszanie xx.

      Usuń
    2. nie zdjęłam a wpisałam jako jeden;))

      Usuń
  6. Fajnie, że mogę dorzucić wcześniejsze recenzje książek Kinga. :) Przysiądę dziś do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że zawsze to lepiej, żebyście mogli się zareklamować i zaprezentować, to, że ja od niedawna bloguję, to nie znaczy, że Wy macie na tym ucierpieć, prawda?;)

      Usuń
  7. Gratuluję setnego wpisu:) Basiu, idziesz jak burza!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe:) Staram się, korzystam dopóki mam czas i mogę tutaj szaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Setny post! :) Wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...