niedziela, 1 września 2013

Żyrafa Tosia z Czytelni - wyniki sierpniowej zabawy nr 2.

Moi drodzy tak bardzo się cieszę, nie zawiedliście mnie i w tym miesiącu:)

W sierpniowej zabawie z Żyrafą Tosią wzięło udział sporo osób:

1. Dori
2. Edyta
3. Bacha85
4. Ewa Książkówka
5. Kinga
6. cyrysia
7. Doomisia♥
8. Marta Kor
9. Missy Wieczór z książką...
10. Kinga Godowska
11. Dwojra
12. Varia
13. Kama
14. Kulturalna Blogerka
15. ma ra
16. Wiki
17. nieidentyczna
18. natanna
19. Izabelka
20. Aperacjum - pokaż słowa
21. Bidon
22. Pułkownik Orlik
23. Kałuża
24. Ptyś Miętowy
25. Pati Wąchała

Wybór był bardzo ciężki - to spowodowało, iż uznałam, że od następnego miesiąca będę tylko losować daną osobę, żeby nikt nie czuł się zawiedziony i rozczarowany moim wyborem.
Spośród 25 uczestników biorących udział w mojej zabawie wybrałam kilka najpiękniejszych (dla mnie) Waszych odpowiedzi.
Było to 7 wypowiedzi autorstwa: Dori, Kinga (Bibliotekarka - dilerka, Kingo rozwaliłaś wszystkich:), Dwojra, Varia, Natanna, Izabelka, Aperacjum - Pokaż słowa.
Następnie razem z mężem po dłuższych zgrzytach udało się ustalić wygraną osobę (stanęło na moim:). Wygrała Izabelka.  Wzruszyłaś mnie kochana bardzo. Dwojro niebywale deptałaś Izabelce po piętach, aż porobiłaś jej marchewek:) Niestety, przykro mi, jest tylko jedna wygrana,  THE WINNER TAKES IT ALL!;)
Gratuluję Izabelko serdecznie! Zaraz wysyłam do Ciebie maila!
Przypominam o tym, że tradycyjnie dodałam Wasze mądrości do Myślodsiewni/Złotych Myśli.
Serdecznie zapraszam wszystkich do wrześniowej zabawy z Żyrafą Tosią.
Przy okazji zerknijcie także do moich WYZWAŃ czytelniczych. Może jest ktoś chętny, aby się do mnie przyłączyć? Zawsze to raźniej z kimś, niż samemu, prawda? Wyzwań - do wyboru, do koloru:)
Pozdrawiam cieplutko x.

23 komentarze:

  1. O rany!!! Dziękuję :D** Jestem wzruszona niesamowicie. To druga moja wygrana w blogowym świecie, pierwszą udało mi się wylosować, tj. być wylosowaną u ... hi hi bibliotekarki-dilerki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, ciężki miałaś orzech do zgryzienia bo odpowiedzi były faktycznie wspaniałe. Gratuluję Izabelce!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, wiem i dlatego więcej tego nie robię:D

      Usuń
  3. gratulacje dla Izy i dziękuje za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz jeszcze bardzo dziękuję za gratulacje. Do zabawy wrześniowej nie przystąpię, żeby nie powiększać puli do losowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu właśnie o to chodzi - żebym miała z kogo sobie wylosować. Im więcej osób, tym bardziej mnie to cieszy, bo jak zgłosi mi się np. tylko 5, to nie byłoby sensu prowadzić tej zabawy przecież:D

      Usuń
  5. Rozumiem:), ale jak książka nie w moich klimatach, to po co mam zmniejszać szanse innych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha oczywiście, rozumiem w 100%:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, przsyłkę wyjęłam ze skrzynki wczoraj wieczorem. Młodszy nie może się rozstać z małą bordową torebeczką ...;) a lizaczek zniknął natychmiast w Jego buzi. Ogromnie dziękuję - cudownej zawartości paczka! :D***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to... czytać:) Cieszę się bardzo i życzę udanej lektury!:)

      Usuń
  8. Gratuluję!
    I dziękuję za wyróżnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...