poniedziałek, 30 września 2013

Żyrafa Tosia z Czytelni - październik 2013r., zabawa nr 4.

Witajcie moi drodzy :)

W miesiącu październiku 2013r, do wygrania będzie książka, którą zdobyłam od wydawnictwa G+J Książki i o której niedawno pisałam. Mowa o "Maskaradzie" autorstwa Andrzeja Dudzińskiego i Michała Nowickiego. Jest to niebywale ciekawy cykl reportaży o: życiu Polaków w USA, o ich American dream, który się nie ziścił, o mafii, prostytutkach, mordercach i kilku innych, jakże nurtujących sprawach (15 rozdziałów). To wiele ciekawych tekstów opisujących bardzo życiowe tematy. Lektura bardzo przypadła mi do gustu, mam nadzieję, że podobnie będzie i z Wami.
Książka jest w bardzo dobrym stanie - widocznym na zdjęciach. Była  przeze mnie czytana tylko raz.





Do egzemplarza tradycyjnie dołączam zakładkę z Żyrafą. Dodam także kilka próbek kosmetyków i jakiegoś lizaka;). 

Udział może wziąć każdy. Wcale nie musisz prowadzić bloga. Serdecznie zapraszam wszystkich.



W komentarzu wpisujecie:
1. swój nick, pseudonim, nazwę, lub imię i nazwisko - najważniejsze, aby pamiętali o tym uczestnicy anonimowi! Tym, którym wyświetla się nick mogę darować te formalności ;)
2. swój aktualny adres email,
3. zdanie, które musicie dokończyć.
W tym miesiącu będzie inaczej;) W punkcie 3 zamiast dokończyć zdanie, poproszę Was o utworzenie wierszyka ze słowem książki - minimum 2 linijki, ale proszę nie rozpisujecie się szalenie, to ma być szybka odpowiedź. To nie musi być nic wyszukanego, nad czym będziecie myśleć godzinami. Nie wybieram najlepszej wypowiedzi, tylko mąż podaje mi daną liczbę od 1 do .. (tylu ilu jest uczestników) i ta osoba wygrywa - 1 to pierwsza osoba, która się wpisała do zabawy, 2 to druga itd. itd.

Ogłoszenie wyników 1 listopada 2013r.

Wasze odpowiedzi mogą być refleksyjne, ale mogą być i "na wesoło".
Przykład Czytelni:
Bardziej niż pieniążki,
kocham moje książki :)
Wcale nie takie trudne, prawda? Zajęło mi to około 15 sekund:)
Informuję, iż Wasze odpowiedzi umieszczę znowu w MYŚLODSIEWNI.

50 komentarzy:


  1. 1. Recenzje Kiti
    2. recenzjekiti@gmail.com
    3. Książki, książki, ach me książki,
    Ile z Wami jest radości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, Tobie widzę, że też to zajęło tylko kilka sekund - ale z nas Speedy Gonzalesy hehe.

      Usuń
  2. Marta Kor
    mkczytuje@gmail.com
    Książki to moi oddani przyjaciele
    I kocham gdy mam ich wiele;PP

    OdpowiedzUsuń
  3. cyrysia
    krysia2304@buziaczek.pl
    Kocham czytać książki, są dla mnie jak miód.
    Jeśli kiedyś zmienię zdanie na ten temat, to będzie cud.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałąm Ci maila cyrysiu.
      haha - świetne to, co napisałaś:)

      Usuń
  4. Nie biorę udziału w zabawie, gdyż książka już czeka na mej półce. Wierszyk jednak wymyśliłam...
    Książki krótkie, książki długie.
    Książki rano i w południe.
    Książki miękkie i te twarde.
    Książki zawsze pachną ładnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Edyta
    spod.poduszki@gmail.com

    Jeśli nie wiesz, co mi dać
    za najbliższą książkę złap :D

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustitia, malgorzata.o@vp.pl

    Książki na biurku i parapecie, co to za miejsce?
    Chyba już wiecie.
    Stosy czytadeł, pełne regały -
    Mogę tu spędzić nawet dzień cały!
    Pocztówki, świeczki i zapach kawy,
    Gdzież indziej znajdziesz tyle zabawy?
    I wszystko razem - wiersze, biografie...
    Ciężko coś znaleźć?Ja to potrafie!
    Kiedy tu wchodzisz, cisza i spokój -
    Tak moi drodzy, to jest mój pokój.

    :D

    Hłahłahła. ;_; No nie jest to Mickiewicz, ale co poradzę... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jakie cudo!!! Strasznie mi się podoba, strasznie.

      Usuń
    2. Hahaha, dziękuję bardzo, że mnie nie wyśmiałaś z miejsca. :D

      Usuń
    3. No coś Ty!!! Nikogo nie wyśmiewam, no chyba, że "na wesoło", to chyba raczej inaczej mi nie wypada:)

      Usuń
  7. Pimeys
    sahrina13@net.eu
    Książka tu, książka tam
    Czasu tak nie wiele mam.
    Którą wybrać, ktoś mi powie?
    To się już nie mieści w głowie.
    Wybór znów dziś będzie trudny
    Za to dzień nie będzie nudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Caroline
    caroline92@o2.pl
    Czy jest słońce, czy też słota, to na książkę jest ochota.
    Czy to romans czy kryminał, wszystko czytam z tęgą miną.
    I przeżywam bohaterów losy, słyszę w głowie wciąż ich głosy.
    Gdy się w końcu rozstajemy, na zawsze przyjaciółmi zostajemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Najbardziej mnie cieszą i zarazem martwią ich głosy w Twojej głowie haha.

      Usuń
    2. haha :D to już schizy takie :P

      Usuń
    3. Mi się ostatnio - jakiś czas temu po książce "Morfinie" Twardocha śniło, że jesteśmy z Twardochem parą, hłehłehłe - nieźle co? Tylko nie mówmy mojemu mężowi hahahah.

      Usuń
  9. O, wreszcie coś dla mnie! Jak tylko nie zapomnę, to się zgłoszę (o tej porze mój mózg już nie rymuje). A Twój mąż niech się dobrze postara z tym wyborem właściwej liczby. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahahahahahhahaha hłehłehłehłehłe:D

      Usuń
  10. Sebastian Kukla
    seba.kukla@gmail.com

    Książki są tutaj, książki są tam
    Ja na czytanie ochotę mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. czy dzieci są duże, czy dzieci są małe. ksiażki dla nich wszystkich i tak będą doskonałe ;PP - o masakro, nie ma to jak spontaniczna wena twórcza w dwie minuty ;)

    Varia
    varia-czyta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział :)
    Maja B., roue_swiat_ksiazek@op.pl

    Książki tu, książki tam,
    A ja tutaj całkiem sam!

    Niezbyt oryginalne, ale cóż, chciałam zobrazować swoje przemyślenia. Bo tyle tych książek, a ja sama. I kiedy mam je przeczytać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Minimum linijki dwie?
    Świetnie, bo więcej napisać chcę!
    Wszak książki to temat bardzo mi bliski,
    Wypełniają me szafy, regały, walizki.
    Książki na biurku, na parapecie.
    Cóż więcej mówić - sami wszak wiecie,
    Jak to jest kochać książki nad miarę,
    Zapełniać przestrzeń cale za calem,
    Upychać tomy w każdy zakątek,
    Wciąż twierdzić - mało! To jest początek.
    Wciąż znosić do domu kolejne paczki,
    Stron zapisanych drobniutkim maczkiem.
    A potem nocą, gdy wszyscy śnią,
    Pochłaniać zachłannie za tomem tom. ;)

    Dobra, wystarczy. :P
    Zgłaszam się: kaariokaa@op.pl

    Pozdrowienia dla męża! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się postarałaś łał!
      hahaha pozdrowię :P

      Usuń
    2. Wiem, wiem, marnuję swój talent. :P

      Usuń
  14. Książki, moje książki
    co wy w sobie macie,
    że wszystkie pieniążki
    mi pochłaniacie.

    Więcej linijek już nie wymyślę. Na tyle poezji mnie tylko stać.
    Zgłaszam się.
    gut.anna1@gmail.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś i tat o 100% przede mną, czyli o 2 linijki lepsza:D
      Super:)

      Usuń
  15. nieidentyczna
    zuniek@onet.pl

    Raz pewna panna z Łomży
    co nie chciała męża ni ciąży
    kochała się skrycie
    w książkach nad życie!

    I zabrakło mi ostatniego wersu do limeryka, cóż... No, poetką to ja nie będę. Nie ma mowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie się zdziwicie,
    bo bazgrze w zeszycie :P

    Ale dodałam bez sensu, wybacz, ale nie mogłam się powstrzymać hłehłe super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te Twoje „pieniążki” tak mi utkwiły w pamięci, że rymując sobie "książki" wychodziło mi cały czas: książki – pieniążki, książki – pieniążki, książki – pieniążki, więc mam nadzieję, że się nie pogniewasz za ten beznadziejny wierszyk mojego wykonanie, ma trochę więcej niż dwie linijki, namyśliłam się dużo, więc niech Twój mąż również namyśli się dobrze przy wyborze numerku. :P

    A ja wciąż oszczędzam,
    na coś co kocham.
    Za mało mam kasy,
    na takie rarytasy.
    Ale lubię wydawać pieniążki,
    żeby kupić sobie książki. :)

    TA DAM!! :D

    kinga.godowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam identycznie:D Książki od razu i tylko i wyłącznie kojarzyły mi się z pieniążkami:P Mąż podaje tylko liczbę, on nie patrzy na Wasze komentarze, więc nie będzie miał żadnych swoich faworytów :D

      Usuń
  18. Książkę już zamówiłam w bibliotece, czekam w kolejce. Dam szansę innym, choć nagroda naprawdę kusząca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie się obrażam;P;);D Daj znać jak przeczytasz. A przeczytałaś już "Bibliotekarza" czy nie planujesz?

      Usuń
  19. To ja może nieco nietypowo :) ale zarzucę zagadką :)

    Portalem jestem do innych światów
    Opoką wiary religii wielu
    Największą bronią potężnych magów
    Uczony powie: Mój przyjacielu
    Papier, drewno, jedwab lub skóra
    Tak różna być może moja natura
    Dam Ci podnietę, strach i wzruszenie
    Mogę dać pewność albo zwątpienie
    Kim ja jestem?

    PS. Jeśli uważasz, że nie spełnia warunków konkursu, to mogę jeszcze wierszyk napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książką. wiesz co, tak mi się spodobało, że uznaję, pomimo iż nie powinnam, ale dla Ciebie nagnę ten punkt;) Pozdrawiam

      Usuń
  20. Opis brzmi tak ciekawie, że nie mogę się oprzeć, piszę!;)
    Katarzyna
    manta010@gmail.com

    Kiedy książki nie mam w swym rękach,
    to ta chwila to dla mnie udręka.
    Życie sens traci okrutnie,
    jest mi smutno. I coraz smutniej...
    (Zatem to sprawa całkiej jasna:
    zawsze pod ręką jest książka,
    z biblioteki, a częściej - własna!)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, ale się rozpisujecie. Szaleńcy!

      Usuń
  21. Anna P.= anikatera
    annapor84@wp.pl

    Książki czytam cały czas,
    chociaż czasu ciągle brak.
    Na czytanie znajdę chwilę,
    a jak nie to się wysilę.
    Bez czytania tonie świat,
    książka= wyobraźni kwiat.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...