piątek, 5 lipca 2013

"Żyrafa Tosia z Czytelni" Lipiec 2013 - rozpoczynamy zabawę!

Kochani rozpoczynam nową comiesięczną zabawę, typu rozdawajkę :)
Proszę Was o przeczytanie regulaminu - zakładka Żyrafa Tosia z Czytelni pod balonem, lub klikając tutaj. Tam dowiecie się wszystkiego na temat losowania.

Lipcowa zabawa zaczyna się od dzisiaj i będzie trwać do 31 lipca br. do północy. Losowanie odbędzie się 1 sierpnia, wtedy dam znać jakie są wyniki, jak również tego dnia zamieszczę nowy post z zabawą na miesiąc sierpień.

Do wygrania w lipcowej zabawie z Żyrafą Tosią w Czytelni jest książka, która tak mnie zachwyciła, że musiałam ją specjalnie dla Was kupić. Mowa o "Morfinie" Szczepana Twardocha. Niowiuśki egzemplarz prosto ze sklepu dla Was. Ja przeczytałam książkę z biblioteki. Moją recenzję "Morfiny" znajdziecie TUTAJ.






Żyrafa Tosia lubi się dzielić prezentami, ale także lubi dzielić się samą sobą. Wraz z książką wygrana osoba otrzyma maleńki żyrafkowy prezencik w postaci MATRASowskiej zakładki do książki. Poniżej zdjęcie zakładki z obu stron:


Oto zdanie, które chciałabym, żebyście dokończyli w tym miesiącu:

Książki to...

Napiszcie proszę czym dla Was są te cudeńka.

Czym są dla mnie?
W zakładce o mnie opisałam to tak:
Książki to moja pasja, uwielbienie, drzwi do ciągłego odkrywania świata na nowo...

Proszę pamiętajcie o 3 punktach: 

W komentarzu wpisujecie:
1. swój nick, pseudonim, nazwę, lub imię i nazwisko - najważniejsze, aby pamiętali o tym uczestnicy anonimowi! Tym, którym wyświetla się nick mogę darować te formalności ;)
2. swój aktualny adres email,
3. zdanie, które musicie dokończyć.
Mam nadzieję, że spodobała się Wam nagroda i że chętnie weźmiecie udział w zabawie. Pamiętajcie, że nie tracicie nic, a tylko możecie zyskać ;) Jeżeli książka nie przypadnie Wam do gustu, to zawsze przecież możecie ją sprezentować komuś innemu, prawda? Życzę miłej zabawy i powodzenia! 

88 komentarzy:

  1. Dzięki za zaproszenie, ale już mam tą książkę, więc powodzenia dla innych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można mieć drugą dla kogoś na prezent:) Może uda mi Ci się w następnym miesiącu znaleźć lekturę dla siebie.

      Usuń
  2. Kinga Godowska
    kinga.godowska@vp.pl
    Książki to najlepsze co mnie w życiu spotkało, gdy ich nie czytam czuję się jakbym nie żyła pełnią życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nessie
    n.e.s.s@wp.pl
    Książki to moja odskocznia od codziennych problemów, droga do innego świata, w którym mogę się zatracić. Książki sprawiają, że moje życie nabiera zupełnie innych barw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym zatraceniem, to się całkowicie zgadzam! :)

      Usuń
  4. Książki to całe moje życie. Tylko tyle. I aż tyle. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    eva.scriba@gmail.com
    Eva Scriba

    OdpowiedzUsuń
  5. Basia
    zabkabt@wp.pl
    Książki do wrota do innych światów, portal przez który łatwo przejść by znaleźć się w dowolnie wybranym uniwersum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga imienniczko to uniwersum brzmi cudnie!

      Usuń
  6. Minerwa
    minerwaproject@gmail.com
    Książki to lekarstwo na samotność; one są ze mną zawsze, gdy tylko po nie sięgnę, a emocje potrafią budzić podobne jak ludzie, którzy zalety bycia zawsze nie mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę i kolejny dobry powód do sięgnięcia po nie. A jest ich pewnie miliony...

      Usuń
  7. I bardzo sympatyczna akcja Ci wyszła. :) Fajny pomysł. :) Aczkolwiek ja w tym miesiącu się nie zgłoszę, bo "Morfinę" już mam, ale będę się bacznie przyglądać Żyrafie Tosi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i jak tu wszystkim dogodzić hehe;)

      Usuń
    2. nigdy się nie da jutro dołączę się do zabawy, dziś bawię się z mężem;P

      Usuń
    3. :DDDD już zaraz nieczyste myśli:PPP ale ja też tak mam;PD

      Usuń
  8. Książki to myśli ludzkości ubrane w słowa codzienności.
    awiola
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie, ale nie wezmę udziału, gdyż mam w domu tę książkę :)
    Życzę innym powodzenia i fajnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki to odwieczna odpowiedź na nigdy nie zadane pytania. To fragment duszy przelany na kartki papieru. To nadzieja na zrozumienie tego, co już dawno utracone.

    kaya7@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką własnej "Morfiny", ale następnym razem na pewno wezmę udział w zabawie:) Świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam
    chętnie wezmę udział
    Książki to niezmierzony świat myśli przelany na papier.
    Kałuża, Agnieszka Kałużańska
    kaluzanska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. AnnRK - kaariokaa@op.pl

    Książki to światy, których nie poznałabym żyjąc jedynie własnym życiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, a mogę na bloga wkleić baner jako jpg, a nie migający gif?

      Usuń
    2. Stworzyłam baner przez stronę my banner maker, nie znam się za bardzo na tym, ale z tego co wiem, to jest to jako całość i nie mogę wyodrębnić zdjęcia z napisem Czytelnia. Podobno jest to możliwe przez jakieś programy, ale jakie, to nie pomogę.

      Usuń
    3. Dałam radę. ;)
      Jeśli nie masz nic przeciwko, to taki umieszczam u siebie. :)

      Usuń
    4. Zdolna bestia! Jesteś kochana, bardzo Ci dziękuję xxx Oczywiście, że nie mam nic przeciwko, bardzo się cieszę i dziękuję serdecznie jeszcze raz xxx

      Żyrafa Tosia z Czytelni pozdrawia xx ;)

      Usuń
  14. Książki to obietnica nowego życia. Mogą bowiem zmienić Twoje spojrzenie na ludzi i świat, dać impuls do działania, a także pobudzać ambicję i ciekawość.

    Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam:)
    blogszczur@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiele mogą... Super Beatko xxx

      Usuń
  15. 1. Catalinka
    2. kasia_sz8@op.pl
    3. Książki to mój sposób na te długie zimowe i krótkie letnie wieczory :)

    Ciekawe czy ta Twoja córeczka przekupna jest, bo ogromnie bym chciała tę książkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jest i to bardzo - za suszoną morelkę wyłudzę od niej wszystko hahaha, ale niestety w losowaniu nie ma taryfy ulgowej:)zobaczycie sami losowanie, bo je dla Was sfotografuję :)

      Usuń
    2. Też czytasz wieczorami? ;)

      Usuń
    3. Czytam wyłącznie wieczorami, tak gdzieś w godzinach 21 - 23, tylko wtedy mam ciszę, spokój i mogę się skupić na lekturze :).

      Usuń
  16. 1. Kulturalna
    2. qltura1515@gmail.com
    3. Książka, to sposób na ucieczkę od myśli które nie dają spać.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Kinga
    2. karen15@onet.pl
    3. Książki to najlepsi przyjaciele człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam, za chwilkę wkleję na swojego bloga ten migający bannerek! Nich się wieść niesie, że jest taka wspaniała rozdawajka :-)

      Usuń
    2. Super, super, super - dziękuję pięknie. Tak - zabawa będzie co miesiąc, losowanie 1go każdego miesiąca.

      Usuń
  19. Basiu zgłaszam Się. Buziaki
    Marta
    martach@onet.eu
    Książki to: MY. Z Przeszłością, Teraźniejszością i Przyszłością.
    Z Aspiracjami, Niedoceniane czy Przeceniane.
    Po Przejściach, Zadbane czy Ukochane.
    Pełne Miłości, Mądrości, Zła czy Amoralne.
    Piękne, Brzydkie, Z Niejedną Skazą.
    Moralizatorskie, Uzależniające czy Radosne.
    Romantyczne.Seksowne.Pomocne.
    Pełne żalu, Bólu, Empatii, Niekochane.
    Magiczne. Fantastyczne. Nie z Tego Świata.
    Wyniszczone. Sponiewierane. Czekające.
    Dlatego Tak Jak Nas Nie Należy Oceniać Ich Po Okładkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał ale płodnie napisałaś :) Cudnie, trudno się z Tobą w jakikolwiek sposób nie zgodzić.

      Usuń
    2. specjalnie dla Ciebie;P

      Usuń
  20. kasialuszczewska@wp.pl
    Książki to niezapomniane przygody, wspaniałe podróże; są jak oceaniczne głębie i najwyższe szczyty górskie; gorętsze od słońca, jaśniejsze od gwiazd, książki to cały nasz świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie, jak poetycko, lekko, zwiewnie, z gracją.

      Usuń
  21. Katarzyna Kwiatkowska
    kasiakwiatek81@wp.pl
    Książka jest dla mnie sposobem na teleportację do innego świata, wolnego od obłudy, zazdrości i przemocy. To ucieczka od szarości i zwyczajności codziennego dnia. W świecie swoich książek jestem piękną, odważną i waleczną pozostając mimo wszystko sobą samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odkrywanie własnego ja, innego ale wciąż tego samego? - bardzo fajny pomysł!

      Usuń
  22. Danway
    danway82@tlen.pl
    Książki to najlepsi towarzysze w długich jazdach autobusem lub pociągiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nick mi się wyświetla, więc sobie daruję ;)
    paulina.wrobel@onet.pl
    Książki to portale do miejsc, których nigdy nie odwiedzę; to pokarm wyobraźni i wreszcie - to przyjaciele, którzy nie zawiodą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Książki są dla mnie jak łyk czerwonego wina po długim dniu pracy a potem opiece nad moim niemowlakiem, który daje mi radość i przesłania niemal cały świat. Książki to odskocznia, relaks i marzenia. Dają też motywację, by się chciało.

    coolmamma@o2.pl

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też znam ten ból związany z opieką! Tak, książki to cudotwórcy:)

      Usuń
  25. 1. Francuz
    2. maciej.k.oleksy@gmail.com
    3. Książki to moje siostry, córki, żony i kochanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha cały babiniec widzę :) fajosko!

      Usuń
  26. 1. Esa Czyta
    2. esaczyta@interia.pl
    3. Książki to świat, który mogę poznawać z pustym portfelem, niezależnie od pogody za oknem i z niegasnącą nadzieją na to, że pewnego deszczowego dnia Piotruś Pan wleci przez moje okno i zabierze mnie do Nibylandii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to śliczne - aż się rozmarzyłam...

      Usuń
  27. Miqa
    x.miqa.x@hotmail.com

    Książki to dla mnie nie tylko przedmioty stworzone z papieru. To nie tylko kartki zebrane w całość i obłożone kolorową okładką. To także bramy do innego świata.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno zgłoszę się do zabawy w przyszłym miesiącu, bo "Morfina" już od dawna czeka na mnie na półce. Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, zapraszam serdecznie:)

      Usuń
  29. 1. Tosia (może mi się poszczęści skoro Twoja córeczka to też Tosia :))
    2. tosia.antonina@o2.pl
    3. Książki to dla mnie odskocznia od codzienności, uczta dla wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dlatego Cię zaprosiłam szczególnie ;)

      Usuń
  30. Nick: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Książki to najcudowniejszy wynalazek ludzkości.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Książka nie w moim klimacie, ale banerek dodałam, będę zaglądać w następne miesiące :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, mam nadzieję, że niedługo trafię w Twój gust:) Co miesiąc będzie coś innego, więc myślę, że mi się uda. Dziękuję pięknie za dodany banerek xx.

      Usuń
  32. Edyta
    asagao@o2.pl
    Książki to mnie jeden ze sposobów na życie, tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie; to przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; to moi przyjaciele :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fergun
    fergun@spoko.pl
    Książki to moje wrota do wyobraźni, odskocznia od rzeczywistości i są moim rajem na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niku
    nika.wwaw@gmail.com
    Książki to sposób na oderwanie się od rzeczywistości i zatracenie się w innym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiki
    wiki.t@interia.pl

    Książki to zdaniem Cycerona "najlepsi przyjaciele człowieka". Monteskiusz uznał je za "towarzystwo, które sobie człowiek dobiera". Według Elizy Orzeszkowej to "pocieszycielki w smutku, towarzyszki w samotności, lekarki w chorobie". Natomiast zdaniem Kornela Makuszyńskiego to "mędrcy łagodni i pełni słodyczy, którzy puste życie napełniają światłem, a puste serca wzruszeniem". Nie pozostaje mi nic innego, jak zgodzić się z nimi wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie byłoby się trudno z tym nie zgodzić :))

      Usuń
  36. Zgłaszam się. :)
    bumpy@onet.pl
    Książki to zdecydowanie najlepszy sposób na spędzenie czasu.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zosiek, najlepszy, to fakt ;)

      Usuń
  37. Witam chcę wziąć udział w zabawie andzia.n5@gmail.com
    Książka jest mi towarzyszem w życiu,przyjacielem na smutny i pogodny dzień, podróżą w lepszy nieznany świat skrywany za okładką;-) Pozdrawiam Missy i zapraszam do siebie http://wstarejksiedze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Missy, dzięki, już zaglądam.

      Usuń
  38. Kuźwa!!! Basiu, dopiero teraz zaglądnąłem, patrzę a tu już mamy 16 minut sierpnia 2013 ;p.
    Jestem idiotą i tak to właśnie jest jak się zostawia wszystko na ostatnią chwilę... jeszcze przed północą wysyłałem zgłoszenie na inny konkurs, o którym sobie o dziwo przypomniałem parę minut wcześniej :D. I wysłałem je 2 minuty przed zakończeniem... jednak co by nie było obiecałem, że się zgłoszę u Ciebie, a się nie zgłosiłem... w takim razie przepraszam, następnym razem nie pozwól mi odkładać tego na "potem" i chwyć teraz za jakiegoś grubego kija i po melonowym dupsku aż drzazgi pójdą ;)! Tylko nie oszczędzaj się, żebym pamiętał musi boleć porządnie ;P.

    Spokojnej nocy!
    Melon :*

    PS: Nie wiem czy mogę spać spokojnie, czy powinienem się obawiać Twojej niespodziewanej wizyty u mnie w chałupie z kijem w ręce ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha - no cóż, powiem tylko tak:
      A NIE MÓWIŁAM, ŻE CZAS TYKA TIK TAK!
      haha masz nauczkę - myślałam sobie, że "Morfina" nie przypadła Ci do gustu po przeczytaniu recenzji, że to nie Twoje "klimaty".
      No cóż wybaczam (zastanowię się jeszcze nad tym kijem:P).
      Wpadaj na sierpniową zabawę.
      Pa x.

      Usuń
    2. W sierpniu już na pewno coś napiszę :P. Postaram się o wierszyk ;).

      Czyli jak rozumiem dzisiejsza noc obejdzie się bez lania mojego tyłka kijem :D?

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...