czwartek, 4 lipca 2013

Nagrody od Ewy - Książkówki.


Kochani wygrałam ostatnio w losowaniu Ewy - Książkówki.
Oddała mi ze swojego Kuferka nowiusieńkie "Pasierbice" Hilary Norman. Nagroda właśnie do mnie przyszła:) Ewa pięknie mnie zaskoczyła niespodziankami. Wszystko takie profesjonalne że hoho :) Ewuniu pięknie Ci dziękuję,  mam banana na buzi przez cały dzień - uwieeeeeeeelbiam nagrody i niespodzianki, dostawać, jak i dawać :)

 W Czytelni też niedługo nastąpią niespodziankowe zmiany - Ewa dała mi kopa i motywację na wprowadzenie moich planów prędzej, bo myślałam o jakiejś zabawie od około dwóch miesięcy, to prawda, że najtrudniej jest zacząć ;)
Jeszcze raz dziękuję Książkówko, ślę buziaki xxx i bardzo Ci gratuluję! Świetna zabawa i piękne nagrody - takie na bogato, byłam pewna, że książki będą używane, przynajmniej raz przeczytane przez Ciebie. Poniżej dodaję zdjęcia moich nowych zdobyczy: książki, suszonych pyszności i książkówkowego długopisu - Ewa skąd wiedziałaś, że zielony kolor to mój ulubiony, hm? ;)
Jak otworzyłam paczkę to o mało co nie padłam, zapach jaki się stamtąd wydobywał był... obezwładniający, mniam. Ślinię się na te cudeńka jak Reksio na szynkę. Udanego dnia kochani! 



27 komentarzy:

  1. Bardzo gratuluję nagrody oraz niespodzianki. Suszone wiśnie w rumie na pewno pachną zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo joooooj. :) Bo się zaczerwienię. :) Cieszę się, że jesteś zadowolona, ale muszę tak w gwoli ścisłości i szczerości powiedzieć, że "Pasierbice" były raz czytane przeze mnie. :) Tylko ja nienawidzę zaginania rogów, grzbietów i ogólnego niszczenia książek, dlatego gdy czytam nową książkę to robię to prawie jej nie otwierając, haha! Takie tam małe zboczenie. ;)

    Przekąski wypróbuj i daj znać jak smakują, bo nie miałam ich okazji poznać jeszcze. :)

    A długopisowa zieleń też mi się podoba - kiedyś mój blog był na zielono i dlatego taki kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyglądają jak nieścigana nówka, to ja nie wiem jak Ty czytasz te książki hahaha, niesamowite! Przekąski pachną cudnie, aż żal ich zjadać! Cieszę się, że długopis zielony, a nie brązowy, wręcz kocham zieleń!

      Usuń
  3. gratulacje kochana...masz co przegryzać przy książce;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobyczy... miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Przyjemnego czytania i smacznego zajadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Norman świetnie pisze. myślę, że będziesz z paczki podwójnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do gratulacji! I czekam na recenzję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrać w kuferku to naprawdę wielkie wyróżnienie! Gratuluję serdecznie!
    I ten długopisik! Nie wiedziałam, że Ewa-Książkówka ma takie "firmowe" gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy w tej mieszance są suszone banany? Omnomnomnom ^^! Uwielbiam je ;P.
    Dobra, już wiem, że są - przeczytałem etykietkę ;D. ODKRYŁEM AMERYKĘ :)!

    A co do długopisu to jest po prostu BOSKI. Też wcześniej wygrałem u Ewci książeczki z jej kuferka i ten długopis uratował mi życie, bo akurat mi się inny kończył :D.

    Spokojnej nocy ;*!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, myślałem, że poprzedni komentarz mi usunęło i napisałem drugi :D. Ale już wszystko jest git ;).

      Usuń
    2. Melon, ale się uśmiałam:) Długopis uratował Ci życie, bo kończył się inny hahahaha
      Śmieszny z Ciebie owoc :D

      Usuń
    3. Uśmiałaś się :P? Ale to w ogóle nie było śmieszne ;D! Przypuszczam, iż masz rozregulowany fragment mózgu odpowiedzialny za śmiech w stosunku do mnie :D.
      Ale dziękuję :*!

      Usuń
    4. haha widzę, że wiesz, ale jakbyś nie wiedział. Jesteś komiczny cały, od dołu po sam melonowy czubek, przynajmniej dla mnie-z tego co wiem, to nie brakuje mi 5tej klepki, a z tym brakiem klepki to bardziej bym obstawiała Ciebie :D Bez urazy - że tak się wyrażę ;)
      Jest z Ciebie wzorowy Melon, jak się patrzy:)
      Miłego weekendu:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Co to moje oczy widzą?? Moje długopisy życie ratują?! Chyba muszę ich więcej dorobić. ;)

      Usuń
    6. Widzisz? Ewcia na prezydenta ;)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...