poniedziałek, 15 lipca 2013

Twardoch na festiwalu w Darłowie.



Jak zapewne pamiętacie "Morfina" Szczepana Twardocha jest u mnie do wygrania w lipcowej zabawie "Żyrafa Tosia z Czytelni". Ostatnio Twardoch był gościem na festiwalu z Darłowie - Bałtyk Festiwal Media i Sztuka Darłowo 2013. Poniżej krótki filmik z rozmowy z jego udziałem na temat "Morfiny",


video
Niestety nie byłam z stanie wziąć udziału ani w spotkaniu, ani być obecna na festiwalu, ale moja siostra poza nagraniem filmu, strzeliła również kilka zdjęć. Większość ze zdjęć pochodzi z facebooka - pierwszy dzień festiwalu. Są one całkiem ładne, niektóre zrobione w dość artystyczny sposób i z dużą fantazją. Darłowo świetnie się spisało, poza Twardochem pojawiły się takie sławy jak m.in.: Niedźwiecki , Ogórek i prof. Bralczyk. Strasznie mi żal, że mnie tam nie było...

Siostra sprawiła mi niespodziankę i otrzymałam od niej w prezencie "Morfinę" wraz z autografem autora i specjalną dedykacją dla Basi Cieszę się jak głupi do sera :D - jak to zwykli mawiać moi rodzice. I jak tu nie kochać rodzeństwa? ;) Dziękuję Kasieńko za wszystko xx.  Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

























28 komentarzy:

  1. Chciałabym być kiedyś na takim spotkaniu o i zazdroszczę egzemplarzu Morfiny wraz z autografem :) zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEŻ chciałabym być na takim spotkaniu :P Sama sobie zazdroszczę autografu i dedykacji :D

      Usuń
  2. Zaintrygował mnie cały ten darłowski festiwal, ale niestety tam znajdę się dopiero w sierpniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niedaleko - z Koszalina jest około 40km, ale akurat nie mogłam być.

      Usuń
  3. "Morfina" z autografem? Suuuuper. Mój egzemplarz wypada przy Twoim blado. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż :D Rzeczywiście wypada słabiuteńko :P

      Usuń
  4. O, czyli dobrze mieć siostrę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na świecie, pod słońcem i pod gwiazdami :P

      Usuń
  5. No proszę, do Darłowa jednak dotarł... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam, że nie był we Wrocławiu dzień wcześniej, bo był podchorowany. Czyżbyś była rozżaloną wrocławianką? ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie byłam w Darłowie, bo mam za daleko, ale może kiedyś uda mi się zdobyć dłuższy urlop i wyjechać do tego ciekawego zakątka. Wspaniała fotorelacja i gratuluje autografu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darłowo wraz z Darłówkiem Wszchodnim i Zachodnim są przeurocze! Warto je poznać.

      Usuń
  7. Basiu jak fajnie! Siostry od czasu do czasu do czegoś się przydają;P pozdrawiam cieplutko i cieszę się razem z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Autografu zazdroszczę, nie ma co:) Sama bym też taki chciała mieć. Może "ustrzelę" na Targach Książki. Widzę, że na Festiwalu pojawiło się wiele znanych osób. Przyznam szczerze, że pierwszy raz o nim słyszę. Poszperam w Internecie i zaległości nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że też słyszę o nim po raz pierwszy! To musi być coś nowego.

      Usuń
  9. Super. Uwielbiam mieć w swojej kolekcji książki z pisemną dedykacją autora. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dostanę tylko książkę, to strzelę fotę i zrobię zakładkę z jego autografem i dedykacją, będę tam dokładać moje nowe zdobycze, a co!;)

      Usuń
  10. Ja muszę wreszcie wybrać się na jakieś spotkanie autorskie...

    OdpowiedzUsuń
  11. No to na drugi raz robimy sobie w pracy wolne, czy na chwilę zostawiamy codzienność, podnosimy tyłeczek i jedziemy do Darłowa :D. Trzeba tylko porządnie chcieć :P.

    Ale jak ten Bralczyk zbladł na brodzie :D. Ostatnim razem jak go widziałem to miał jeszcze siwe kępki :).

    Pozdrawiam :*!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi meloniasty, czy ja muszę Ci się ze wszystkiego tłumaczyć. O festiwalu dowiedziałam się około godziny 17tej (spotkanie było bodajże o 20:30), nie miałam z kim córki zostawić, itd. itp. Jak będziesz miał swoją pociechę, to pogadamy :)
      Bralczyka widziałam niedawno w Koszalinie i był taki sam :D
      pa xx

      Usuń
    2. Tak, a co Ty myślałaś, że będę takim nudnym komentatorem typu "Tak, bardzo ciekawy post", albo "Zgadzam się, zapraszam do mnie", czy "świetne zdjęcia, ale mam lepsze" :D. Ja nie jestem taki, więc niestety będziesz się musiała ze mną użerać ;3.

      Ok, jak będę miał dzidzię to od razu się z Tobą skontaktuję :).

      Usuń
    3. hehe, żeby mi ją podrzucić?;) To daj znać kiedy masz wolne, bo z chęcią bym Ci Tośkę podrzuciła :P

      Usuń
    4. A nieee, ja zarobiony człowiek jestem :P.

      Usuń
    5. :D
      Bujać, to my Was, a nie my siebie nawzajem! :P

      Usuń
  12. przez ten weekend spotkania literackie już kolejny rok z rzędu. Darłowo rządzi!!!!

    http://www.darlowo.pl/pl/?page=imprezy&impreza=1043

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...