poniedziałek, 22 lipca 2013

Nagrody od MK Czytuje i Recenzji Kiti.


Ostatnio jestem szczęściarą.
Wygrałam najpierw 4 książki w Recenzjach Kiti, potem za częste "udzielanie się" (moja japa się nie zamyka:D) na blogu MK Czytuje Marty Kor. otrzymałam różne różności. Oto moje nowe zdobycze którymi się Wam pochwalę:) Prezenty piękne i baaaardzo bogate.

Książki od Recenzji Kiti:


Oto dwie Recenzje Kiti: "Ciotki", oraz "Uwolnij swój język". 
Najbardziej jestem ciekawa "Ciotek" i "Czarnego stycznia". A Wy?
Całkiem spory stosik, jestem pod wrażeniem. 
Dziękuję serdecznie Kiti xx.


Od MK Czytuje otrzymałam "Cień" Cody McFayden. Marta jest tą książką zachwycona, TUTAJ link z jej porywającą recenzją. Poza "Cieniem" otrzymałam od niej wiele gadżetowych niebywałości, czyli:


Pendrive (8GB) z Marty firmy - kochana, skąd wiedziałaś, że potrzebuję nowego?
Właśnie miałam kupować drugi, a tu taka niespodzianka, i to 8GB! Super!


 Dwa długopisy także z oznakowaniem Marty firmy:


Świetna zakładka do książek. Takiej na magnez i składanej na pół, to jeszcze nie widziałam. Śliczna! Czy Ty wiesz, że zbieram zakładki? mam ich już z kilkadziesiąt! Ale takiej to nigdzie nie spotkałam. Zobacz jak trafiłaś z prezentami w mój gust!


I owocowa herbatka, w pięknym pudełeczku z napisem "Jesteś super". Wiecie co?;), w sumie to zawsze wiedziałam, że jestem super:D. A jeszcze zobaczyć na własne oczy taki fajowy napis, to od razu się człowiek "cieszy jak głupi do sera" :D
Bezcenne uczucie:)
A z przodu pudełka napis: "Super herbatka dla super osoby: super sympatycznej, super miłej, super szczerej, super błyskotliwej, super urodziwej, super bezinteresownej, super dowcipnej, super przyjacielskiej! To jest herbatka dla Ciebie, bo jesteś super!" - i jak tu nie zwariować?:P
Byłam zachwycona całą paczką.
Marta przeszłaś samą siebie.


Cudnie Wam dziewczyny dziękuję!!!
Pozdrawiam cieplutko xx.
Życzę miłego dnia.

86 komentarzy:

  1. Piękne nagrody, gratuluję tych wygranych!
    A napis na herbacie jakby stworzony dla Ciebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe nagrody. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:)
    fajne książki, najbardziej przypadły mi do gustu "Ciotki"
    No i nie można zapomnieć o herbatce. Sama chciałabym taką dostać :DD
    pozdrawiam
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i zaraz do Ciebie zerknę na Twojego bloga.

      Usuń
  5. No nic, życzę ci teraz tylko miłego czytania z herbatką pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och z pewnością będzie :D Dzięki xx.

      Usuń
  6. Będziesz miała co czytać, i taka piękna zakładka.... ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Gratuluję. :)
    Przecudna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja myślałam, że wszyscy będziecie mówić o pendrivie, a Wy o zakładce hihi.

      Usuń
  8. Haha dzięki kochana za tak miłe słowa...nie trzeba! szczerze zasłużyłaś na wszystko ciepłem i haryzmą... a skąd wiem o zakładkach;P bo sama je zbieram i mam multum! i wiem że często maniacy książek tacy jak My zbierają je;P dla mnie to nałóg;PPD cieszę się że paczka przypadła Ci do gustu! herbaciany napis wybierałam specjalnie dla Ciebie! mam nadziej, że herbatka jest dobra w smaku bo akurat tej nie wypróbowałam?;P Pendrivów nigdy za mało! a jak coś robić to na całego! dużo radości z prenentów! a kilka z książek sama bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. remontuje nadal kuchnie i mam wielką nadzieję, że do weekendu skończę i będę mogła poszaleć...poczytać w końcu jakąś książkę, napisać posta...to dopiero szaleństwa;DD...a wiesz może zrobimy posty o zakładkach? zaprezentujemy że tak powiem niegramatycznie "najulubieńsze"?;P

      Usuń
    2. Wybierałaś ten napis z herbaty specjalnie dla mnie? Ale jesteś słitaśna xx. Jak wypróbuję herbatki to dam znać. Posta o zakładkach? Pewnie, z chęcią:)Daj znać, kiedy będziesz po remoncie, to wtedy je razem zrobimy, np.: w ten sam dzień. Chociaż w sumie - Twój pomysł, to Ty zacznij, może po nas jeszcze ktoś się dołączy - byłoby fajnie :D

      Usuń
    3. O, właśnie, ja niezależnie o tym samym niżej. No, to ogarniamy zabawę zakładkową, bardzo fajnie.

      Usuń
    4. Ale jak robić taki post, to idźmy na całość i robimy zdjęcia wszystkich, hurtowo jak leci, a najulubieńsze można oddzielnie sfotografować, co Ty na to, hm? :D

      Usuń
    5. Minerwa-czyli czekamy na post Marty i po niej ruszamy do boju? tak? :D
      Marta jak się odremontujesz to dawaj nam znać.
      Dobranoc dziewczyny x.

      Usuń
    6. jestem bardzo bardzo za!! jeszcze to obgadamy jak tylko będę miała możliwości i czas zrobić zdjęcia! Ja w ogóle cierpię na zbieractwo... na szczęście kolekcjonuje tylko zakładki pocztówki i papeterie, bo uwielbiam pisać listy;);DDP

      Usuń
    7. hihi zauważyłam, papeterię też możesz nam pokazać, ja u mamy mam kolekcję sówek, jak się przeporwadzę i trafią do mojego mieszkania, to też o nich wspomnę, a co!:)

      Usuń
    8. jestem ciekawa czy akcja typu "nie zaginaj książek, korzystaj z zakładek" i prezentacja swoich zdobyczy oraz najciekawszych, najdziwniejszych, nietypowych zakładek by wypaliła? Mały baner, bez nagród, osobna podstrona...tylko linkowanie;)co myślicie?

      Usuń
    9. Świetna sprawa, podoba mi się. Marta się rozkręca i szaleje :D

      Usuń
    10. pytanie teraz czy szalejemy razem??:P

      Usuń
    11. Na pewno się dołączę, ale fajnie by było znaleźć jakąś drogę komunikacji, na której można coś ustalić i która niekoniecznie jest blogiem. Ja zdjęcia/skany mogę zrobić w każdej chwili. :-)

      Usuń
    12. Ja stworzyłam sobie zakładkę (o ile jej jeszcze nie widziałyście) z moimi ZDOBYCZAMI. Dołączam się również.

      Usuń
    13. może wiadomości prywatne na fb??

      Usuń
    14. też taką zrobię jak coś powygrywam;P

      Usuń
    15. Dokładnie :) Też stworzyłam ją dopiero teraz, jak już coś dostałam :D
      My mamy fb, ale nie wiem, czy Minerwa ma, hmm?

      Usuń
    16. jak nie fb to jest jeszcze czat na google lub gmailu...albo zaproponujcie coś;)

      Usuń
  9. Jaka szczęściara! Kosi wszystkie konkursy. ;) Od siebie polecam lekturę biografii Barcisia - przefajny człowiek. :) "Czarny styczeń" jest ok, ale nie powala wg mnie. Zresztą sama ocenisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barcisia lubię, ale jakoś nie przepadam za biografiami, ale co tu dużo mówić - jakoś się przekonam!:D

      Usuń
    2. Możesz do mnie mówić KOSIARZ KONKURSÓW:D W sumie to forma żeńska, więc kosiara, nie daj boże KOSIARKA:D

      Usuń
    3. w sumie to żadna przeszkoda Ci nie straszna...;)

      Usuń
    4. Tak, kosiarki powodują wiele zamieszania :P

      Usuń
  10. Serdecznie gratuluję, nagrody śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranych, cudne nagrody :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Wam się też podobają ;)

      Usuń
  12. Och, Ty to masz szczęście. I też mam zakładkę magnetyczną; moja jest z przesłodkim kotkiem... Zresztą w ogóle mam interesujące zakładki, w sumie ciekawe, czy tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy z Martą 3 osobę do zabawy - zerknij do Marty komentarzy do tego postu. Zakładkowy post to całkiem fajny plan:D

      Usuń
  13. Cieszę się,że nagrody dotarły i że się podobają:)
    Gratuluję również wygrania drugiego konkursu, upominki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Barciś i Ciotki wyglądają fantastycznie. zakładka z lwem też bym nie wzgardziła. Farciaro Ty jedna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No mogę tylko pogratulować i pozazdrościć hehe :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne nagrody. Jest czego pozazdrościć. Polecam "Ciotki" i wywiad z Barcisiem. Świetne książki.

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo gratuluję wygranych :D

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę ci książki Pana Barcisia i gratuluję ;)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. "uwolnij swój język" chętnie bym ją przeczytała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że każdy tu znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  20. Gratuluję wszystkich nagród! Zakładka zauroczyła mnie totalnie :)

    Nominowałam Twojego bloga do TVB Award. Zasady nominacji znajdziesz na moim blogu (czytelniaa.blogspot.com) w najnowszym poście.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nominację, ale proszę wybacz nie będę brała w tej zabawie udziału. Bardzo proszę nie gniewaj się na mnie i nie miej żalu. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Ale masz ostatnio szczęście:) Gratuluję Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monika:) Też jestem w szoku!:)

      Usuń
    2. A ta herbatka z pewnością umili Ci lekturę:)

      Usuń
    3. Ostatnio piłam tą od książkówki - masakra jakie to było pyszne! :P

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Fajna to mało powiedziane! Choć szczerze mówiąc, wolałbym dostać takową z tygryskiem albo żyrafką. ^^

      Usuń
    2. Z żyrafką może wygrasz w losowaniu, ale nie będzie taka cool z magnesem jak ta tutaj:P

      Usuń
    3. To sobie magnes dokleję!
      Kto szczęśliwemu zabroni!? :D

      Usuń
    4. W sumie masz rację:)
      Tyle tych super glue i kropelek, że dasz radę :P:D

      Usuń
  23. Ulala, uuuuuuulala :D. Ale nagrodziska :)! No normalnie aż kipię z zazdrości, która wylewa mi się z pyska :p. Serdecznie Ci gratuluję takich nagród i życzę z nimi przemiłych chwil ;)!

    Pozdrawiam cieplutko ;*!
    Melon

    PS: Ja już od jakiegoś roku korzystam z zakładki magnetycznej i jest świetna, więc Ci polecam serdecznie. Jest cała z magnesem :). Ale ta Twoja z takim malutkim też zachwyca :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała? Calusieńka? To moja wygląda blado przy Twojej :P Chyba jestem straaaaasznie zacofana, bo nigdzie o takich nie słyszałam:P Dzięki x.

      Usuń
    2. No calusieńka i to jeszcze z napisem "Ręce precz od mojej książki" :P.
      Ale ja tą dostałem od siostry... kupiła gdzieś tam nad morzem, więc nic tylko pakować manatki i hajda do morza i do nadmorskich sklepików z magnetycznymi zakładkami ;D.

      Usuń
    3. Melon! Obudź się kolego!:P Pisałam już o tym, że mieszkam nad morzem :D w Koszalinie - 12 km od Mielna:D
      http://basiapelc.blogspot.com/2013/06/moze-nad-morze.html

      I mówię, że jestem zacofana,bo nigdzie takich nie widziałam :P

      P.S.: Straszny masz ten napis na zakładce! Taki odstraszający i pełen... nienawiści :D:P:D

      Usuń
    4. Ta nienawiść to a propos Twojego postu - ale to chyba zrozumiałeś, prawda? ;)

      Usuń
    5. Tak, tak zrozumiałem :D. Już nie róbmy ze mnie jeszcze większego idioty niż aktualnie jestem ;P.

      Wybacz, ale je niestety nie widziałem tego posta, więc jestem usprawiedliwiony :p.

      P.S.: Wiem, wiem gdzie jest Koszalin, bo setki razy (no może trochę mniej) (ooo, właśnie zaczęło u mnie padać :P... nie wiem co Cię to obchodzi, ale dzięki temu ten komentarz jest taki bardziej rzeczywisty :D) w nim byłem, podobnie jak w Mielnie ;3. Tam mieszka moja ciocia (w Koszalinie)... na ul. Tradycji, może kojarzysz ;p?

      Usuń
    6. Pewnie, że kojarzę, mieszka tam moja przyjaciółka, którą od czasu do czasu odwiedzam. Całkiem sympatyczna okolica, 2 m do lasu:P

      Usuń
  24. Chyba też nie jestem na bieżąco z gadżetami książkowymi bo pierwszy raz taką magnesową zakładkę widzę :P Czytałam "Ciotki" a na "Rozmowy bez retuszu" właśnie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zaczęłam być ciekawa tych "rozmów...":D

      Usuń
  25. Zakładka słodka *.* Miałam podobną, ale z kwiatkami i biedronkami XD

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...