piątek, 4 października 2013

MK Czytuje w Czytelni - Wasz weekend w Czytelni.



Jestem pierwsza w Weekendzie w Czytelni u Basi, więc nie będę Was zanudzać;D


Krótko o mnie kocham książki i mając już 28 lat - pochłaniam je ile mogę i kiedy mogę od ponad 14-tu. Kocham fantastykę, kryminał/thriller i Norę Roberts, o której dziś pisze Basia - nic nie chciała mi powiedzieć na temat tej książki, więc będę z nią dyskutować i bronić (jeśli trzeba) NR pod postem;PP W swojej biblioteczce mam ponad 1112 egzemplarzy książek w tym 160 (mam kilkanaście powtórek) NR piszącej także pod pseudonimem J.D. Robb. Jest to jedyna autorka pisząca romanse, którą lubię i czytam, a ta miłość rozpoczęła się ponad 12 lat temu i od tamtej pory kolekcjonuje jej dzieła - są lepsze i gorsze. Basi zaproponowałam "Życie na Sprzedaż" - jedną z pierwszych jej książek nie pod znakiem Harlequin ze względu na to, iż Basia lubi książki o życiu - obyczajowe z elementami kryminału. Książki o ludziach - ich blasku, zdradach i tragediach. I według mnie o tym jest ta książka. Oczekujcie niedługo mojej recenzji, która będzie odpowiedzią  na post Basi ;P (nie, nie to nie była groźba;PP) 

Na koniec chciałam Was zaprosić do siebie na MK Czytuje. Do 2 Wyzwań, które prowadzę, czyli Czytamy Polecane Książki oraz Czytamy Norę Roberts oraz na Dyskusyje, których w tym tygodniu tematem jest kryminał. Dyskusyje to blogo-forum, które założyłyśmy z Basią, Ewą, Edytą i Minerwa. Prowadzę także blog o gotowaniu i dietach MK Gotuje oraz blog o wszystkim łącznie z moimi wierszami Fantasy Life And Stuff. 

Pozdrawiam Wszystkich Cieplutko i Zapraszam do Zabawy. Życzę każdemu Masy Czasu na Czytanie i pieniędzy na ich kupowanie;)

"Kiedy przeczytam nową książkę,
to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela,
a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem
to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." /przysłowie chińskie/
 


----------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Weekend MK Czytuje w Czytelni składa się z:
- powyższego wpisu Marty

45 komentarzy:

  1. ;D dzięki bardzo;)) ale wiesz, że będę jej za żarcie bronić i nie ważne co jest w jej takiego fajnego to po prostu jest;PD

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tych pieniędzy czasem brakuje :-) A co powiedziałybyście na Imperium Książek i Astrologii? :-) Hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe pewnie, ale wolę historię niż astrologię:)

      Usuń
  3. Obiecuje, że w tym roku przeczytam coś Nory, tak o niej gadacie, że trzeba przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuuper, Marta się ucieszy:)

      Usuń
    2. może coś co było polecone dziewczynom poniżej?? bo jeśli chodzi o Norę to można trafić na typowy romans i ludzie od razu się zniechęcają;)

      Usuń
    3. Zapiszę sobie tytuły może będzie coś w bibliotece akurat :)

      Usuń
  4. Lubię Norę w każdym wydaniu, czy to romantycznym, czy sensacyjny:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię twórczość Nory i nawet teraz zamierzam niebawem przeczytać coś z pod jej pióra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czytałaś może coś z tych pozycji polecanych Natannie??

      Usuń
    2. Tych pozycji akurat nic nie czytałam. Ostatnio czytałam ,,Słodką zemstę''. Polecam-rewelacja!. Natomiast w kolejce czeka na mnie ,,Hołd''.

      Usuń
    3. dzięki jest dość fajna, ale jeśli chodzi o Norę to przeczytałam wszystkie jakie do tej pory wyszły jej książki więc ze mną można pogadać o każdej;PP

      Usuń
  6. Nie czytałam jeszcze nic tej pisarki. Muszę choćby jedna książkę jej przeczytać by cokolwiek o jej pisarstwie się dowiedzieć.
    Co proponujecie na początek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia Kręgu, Trylogia Znak Siedmiu - to z elementami fantastyki, a z takich obyczajówek z wątkiem kryminalnym to: "Prawdy i Zdrady", "Mroczne Tajemnice" oraz zrecenzowane przez Basię "Życie na Sprzedaż" z typowego kryminału to seria o Eve Dallas "Dotyk Śmierci"

      Usuń
    2. fantastyka to nie moja bajka, ale po obyczajówkę może sięgnę w przyszłości.

      Usuń
  7. Wyzwanie dotyczącek książek Nory Roberts, brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam w takim mącie razie i polecam pozycję, które poleciłam Nattanie;)

      Usuń
  8. Powtórzę, piękną masz kolekcję książek! :) I tak, jak obiecałam, przeczytam NR, w innym wydaniu niż przeczytała Basia, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta przeczyta pewnie Trylogię Kręgu....która teraz po Twojej recenzji uważam że bardziej by Ci przypadła do gustu;)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, będę pamiętać:)

      Usuń
    3. Tak, to będzie Trylogia kręgu, czyli Roberts w wydaniu fantastycznym :)

      Usuń
  9. Ach, kobiety! Piąty już raz powyższy tekst mielę i znowuż mózg mój wywnioskował z tegoż liter steku tyle tylko, iż Wy, persony uszminkowane, chciałybyście ino leżeć przez życie całe w jakiejś norze z sensacyjnym romantykiem Robertem u boku, z którym przy winie i diecie "dyskutowałybyście" o "kryminałach", tworząc mimochodem fanfastyczną poezję a'la Leoś Staff.

    (O, patrz, i jeszcze bezczelnie post "Waszym weekendem" nazwały, podczas gdy Ty w żaden łikend z żadnym Robertem w żadnej norze się spotykać nie masz zamiaru! No, po prostu bezczelność level hard!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Francuzie kochany - z Martą porozmawiaj:P
      A łikend wymyśliłam mła, przyznaję się bez lania.

      Usuń
  10. Tusia, Ty masz wypasioną kolekcję Nory a ja Kinga. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się a nie łatwo mi to przychodzi, bo mnie zaatakowała przypadłość arystokratek , czy ja mam taki wypasiony zbiór jednego pisarza i niestety nie pochwalę się takim. Kurcze to znaczy, że nie jestem fanką.

      Usuń
    2. Ja mam tak z Anne Rice, Karpowiczem, Murakamim i kilku innych też by się znalazło:D

      Usuń
    3. a no widzisz Ewuś 12 lat zbierania;PP a tak poza tym to marzy mi się powiększenie kolekcji Gaimana o komiksy bo resztę książek mam i Deavera;) mam jeszcze Herberta i Tolkiena no i sporo Pattersona i Grishama

      Usuń
  11. 1112? Marta, mogę się do Ciebie wprowadzić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w najbliższym czasie swój zbiór policzyć. Ciekawa jestem wyniku.

      Usuń
    2. Ja też jak doporządkuję;) swój to się przekonam ile mam tego:)

      Usuń
  12. Zostałaś/łeś przeze mnie nominowana/ny do Liebster Award. Więcej w tym poście: http://pozytywniezaczytany.blogspot.com/2013/10/liebster-award.html#comment-form

    Świetny blog, gorąco pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. u Nory podziwiam jej pomysłowość odnośnie tytułów - tylu kompilacji słowa "śmiertelna" sama bym nie wymyśliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nawet nie wiedziałam, Marta pewnie się bardziej orientuje:D

      Usuń
    2. to w serii o Eve Dallas - J.D. Robb

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...