czwartek, 31 października 2013

Dział czasopism

Krótka notka informacyjna:
 Czytelnia  powiększa się o nową stronę
 
Od czasu do czasu będę się starała dodawać ciekawe artykuły/teksty, które znajdę w gazetach, a które będą poniekąd związane z tematyką bloga. Tekstów z czasem będzie coraz więcej. Na dzień dzisiejszy są dodane moje dwa wcześniejsze posty.  Już w przyszłą środę dodam kolejny wpis.
 
Mam nadzieję, że wyjdzie z tego ciekawy CYKL.
 
http://basiapelc.blogspot.com/p/dzia-magazynow.html
 
Pozdrawiam i zapraszam.

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W gazetach jest tyle wspaniałości dotyczących czytelnictwa i książek, że z pewnością wyłuskam takie, co nie będą nudne;).

      Usuń
  2. Świetny pomysł. Czekam zatem na pierwszy post z Działu Czasopism.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dwa pierwsze są dodane:) Ale te pewnie już czytałaś, bo były dodane jakiś czas temu.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Dysiu:))). Myślę, że się Wam spodoba.

      Usuń
  4. Masz chyba najwięcej podstron z znanych mi blogerek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pomysłów nigdy dość;).
      P.S.: Mam maksymalną ilość stron, bo 20, ale część z nich jest ukryta:D.

      Usuń
  5. Interesujący pomysł! Czekam na pierwsze posty z cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, jestem zainteresowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jako wierna fanka czasopism już sobie ostrze ząbki na nowy dział. sama prowadzę zeszyt w którym zapisuje sobie co ciekawsze wypowiedzi z prasy. mam wrażenie, że nie jestem w tym osamotniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jesteś. Cieszę się, że nie jestem sama:)).

      Usuń
  8. Bardzo dobry pomysł. Czekam na pierwsze wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, powodzenia w realizacji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, Ty to masz genialne pomysły! Z chęcią będę czytała takie teksty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Moniko, wyłuskałam naprawdę interesujące tematy. Spodoba Wam się;).

      Usuń
  11. O tak, mnie też się podoba taki cykl. Sam czasopism ostatnio nie czytam, więc pewnie sporo ciekawych materiałów tego typu mnie omija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sporo jest fajnych tematów w magazynach związanych z czytelnictwem.

      Usuń
  12. Gratuluję cięgle nowych pomysłów, chętnie też bym coś wprowadzała na bloga, ale niestety brak czasu mnie ogranicza...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydawało, ze publikujesz prężnie i płodnie:)))). Pozdrawiam.
      A pomysłów mam wiele.

      Usuń
  13. Też kiedyś o tym myślałam, ale nie jako o regularnym cyklu, tylko temacie rzucanym od czasu do czasu. Problem w tym, że ostatnio nawet książek prawie nie czytam, że o czasopismach nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstotliwość wpisów będzie zależeć od ilości fajnych artykułów w gazetach. Mam kilka już ciekawych tematów i nie zależy mi, żeby je podawać na gwałtu rety. Co z tego, że były już w gazetach, tematy są dość ponadczasowe i nie muszę się spieszyć z ich publikowaniem. Ustawiłam się komfortowo;) :P :D.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Uważam, że będzie bardzo interesująco;).

      Usuń
  15. Umrę, jak tego nie powiem!!! ALE SŁODKIE ŻYRAFKI !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ona też skradła doszczętnie moje serce:))).

      Usuń
  16. Zaciekawiłaś mnie. Pomysł naprawdę dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem przekonana, że to będzie bardzo ciekawy cykl! Już pędzę na podstronę i zabieram się za czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie. Większość miałaś już okazje poznać wcześniej:).

      Usuń
  18. To jest genialny pomysł! Tyle artykułów i krótkich form zasługuje na przekazywanie dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak, strasznie się cieszę Twoim entuzjazmem :))).

      Usuń
  19. Osz Ty! Świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing
    this article plus the rest of the website is also really good.


    Also visit my web page :: Dentway Rabatt på hemmablekning

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...