środa, 11 maja 2016

Pudełka na żywność/lunchboxy z serii Sistema.



Muszę wam je pokazać...
Właśnie do mnie "przyszły".
Moje ukochane pudełeczka :) 
Kupiłam sobie na Allegro prawie całą serię pudełek firmy Sistema. Nareszcie moje zdrowe posiłki w pracy będę jadła jeszcze bardziej ochoczo :) Nie oszukujmy się - "jemy" także oczami, a przynajmniej ja.
Tak piękne opakowania (w moim ulubionym kolorze nadziei) bardzo mnie do nich zachęcają. Córcia dostanie różowy kuferek, a reszta jest moja :) Chciałam sprezentować mężowi kuferek w kolorze niebieskim, ale powiedział, że nie będzie go nosił. Co za uparty osioł! :)

Jestem zakochana w każdym z nich, każdy jest inny i wyjątkowy. Wykonane są bardzo starannie, wyglądają na solidne, wizualnie nie mam im nic do zarzucenia - wręcz budzą mój zachwyt i entuzjazm.

Produkty firmy Sistema z mojego zdjęcia:
-dwa kuferki różowy i zielony (4 oddzielne przegródki, dodatkowo butelka na wodę/sok/napój),
-kostkę/lunch cube małą (3 oddzielne przegrody),
-kostkę/ lunch cube MAX (4 oddzielne przegrody),
-trójdzielne duże pudełko z pojemnikiem na sos,
-pudełko dwupoziomowe na przekąski (snacks),
-pudełko na śniadanie - dwupoziomowe z łyżeczką np.: na płatki i jogurt,
-pojemnik dwupoziomowy (trzy przegrody) na sałatkę z widelcem, nożem i pojemnikiem na sos do sałatki,
-kubek na makaron, owsiankę, zupę, itd.

Niedługo dodam wam zdjęcia z moim pierwszym pudełkiem (kostka/lunch cube mała) wraz z posiłkiem, wtedy dokładnie zapoznacie się z jego możliwościami. Z czasem przedstawię je wam wszystkie bardziej szczegółowo.

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć sobie wiele radości z ich użytkowania.

Smacznego, moi mili :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Gadżetami bym tego nie nazwała, bo to funkcjonalne pudełka :) Są bardzo przydatne.

      Usuń
  2. Zgadzam się z Agatą. Bardzo przydatne w domu :)
    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne do pracy, czy na wyjazd.
      Widziałam konkurs, ale jakoś mnie do niego nie ciągnie. Dziękuję za zaproszenie.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...