niedziela, 15 maja 2016

Zdrowa Ja - posiłek do pracy. Sałatka z brokułami, kurczakiem, pomidorem, gruszką... Zrolowane liście sałaty z polędwicą i suszonymi pomidorami.


Sałatka znajduje się w lewej przegródce.
Jej składniki to:



-brokuły gotowane na parze (450g - 122 kcal),
-1 średnia gruszka pokrojona w kostkę (107g - 60 kcal),
-rozdrobniony kurczak - (73g - 174 kcal),
-pomidor pokrojony w kostkę (122g - 22 kcal),
-makaron Italian Spaghetti pełnoziarnisty (30g już ugotowanego, ok 12g surowego - 42 kcal),
-posiekany koperek (10g - 3kcal),
-kiełki rzodkiewki (5g - 5 kcal).

W prawej dolnej komorze, w pojemniczku, położyłam lekki serek naturalny president (ok 80g - 100kcal) - jeżeli sałatka będzie za sucha, to użyję go jako dressingu.

W prawej górnej komorze znajdują się 4 zrolowane liście sałaty (1 kcal), w ich środku umieściłam 2 plastry polędwicy sopockiej (35g - 34 kcal), 4 suszone pomidory (30g - 88 kcal) i kiełki rzodkiewki (3g).


Całość to ok 660 kcal. W sam raz na 2 normalne (lub 3 malutkie) posiłki w pracy.
W weekendy pracuję po 8 godzin, więc mi wystarczy.
Zdjęcie troszkę zaciemnione, bo robione wieczorem, bez słonecznego światła.
Zawsze pod koniec dnia przygotowuję sobie posiłki na następny dzień do pracy.
Idzie mi to coraz sprawniej i szybciej - 10 minut i gotowe.
I pomyśleć, iż kiedyś uważałam, że przygotowywanie sobie zdrowych posiłków, to godzinne ślęczenie w kuchni. Nic bardziej mylnego.


Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. A skąd czerpiesz pomysły na te dania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z głowy. Ale oglądałam przepisy i zdjęcia sałatek z "Sałatlove" Davida Bez i one mnie też zainspirowały. Poza tym używam tego, co mam w lodówce i jakoś to komponuję, potem sprawdzam czy mi smakuje, zazwyczaj trafiam i jestem bardzo zadowolona ze swoich efektów. Jeżeli mówimy o sałatkach i śniadaniach, to polecam ci "Sałatlove " i "Śniadanlove". Świetne publikacje. W zwyczajnych gazetach z przepisami można też odkryć wiele ciekawych połączeń.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...