sobota, 21 maja 2016

Zdrowa Ja. Sałatka mniam mniam.


Ostatnio zajadałam się smaczną sałatką.

Oto składniki na jedną porcję:

-porwana w grube kawałki kapusta pekińska (106g - 17kcal),


- sałata masłowa (69g - 10kcal).


Odwirowałam sałatę w swojej nowej wirówce :) Zawsze taka rzecz w kuchni wydawała mi się zbędna. Od kiedy ją kupiłam, to używam jej niemal codziennie. Baaaardzo mi się przydaje.


Dodałam także:

-ogórek małosolny (68g - 8kcal)


 -pomidor (120g - 22kcal)


-papryka ze słoika podłużna (dosłownie troszeńkę, ok 8-10g), 


-rozdrobniony filet z pstrąga wędzonego (18g - 23kcal),
niestety tylko tyle mi go zostało w lodówce, ale polecam dodać troszkę więcej, jest bardzo mało kaloryczny i wprost przepyszny, 


 -orzech włoski, oskubany (5g - 32 kcal)


 - na koniec przypomniałam sobie dopiero o jakimś mocniejszym akcencie i dodałam czerwonej cebuli (8g - 3kcal),


-olej lniany (ok 5g - 41kcal).

Wyszła z tego ogromna micha!
Była pyszna.



Czas wykonania: ok 7 min.
Stopień trudności: łatwizna.
Kaloryczność posiłku: ok. 165 kcal
Węglowodany: 155g,
Tłuszcze: 9g,
Białko: 9g,
Sód: 609 mg,
Cukry: 4g.

6 komentarzy:

  1. Przepis zapisuje. Uwielbiam takie rarytasy ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Zdrowo, pysznie i kolorowo.

      Usuń
  2. Oj, coś mi się wydaje, że niedługo się nią uraczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki, zatem chętnie zjadłabym tę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była pyszna :-) ja też uwielbiam sałatki!

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...