środa, 15 lipca 2015

Michalec Bogusław "Kraina czytania"




"Kraina Czytania"



Książki mieszkają na półkach

W domach i bibliotekach.

Otwórz bramę okładki-

Zaklęty ogród już czeka.



Już szumią lekko stronice

Jak morskie fale przy plaży.

Przez karty przechodzi pochód

Kowbojów, rycerzy, korsarzy.



W książkach ukryte są skarby:

W literach, słowach i zdaniach.

Książki to wielka wyprawa

W piękną krainę czytania.



Bogusław Michalec




źródło wiersza: Abecadło nr 2 Luty 2015, okładka

14 komentarzy:

  1. Piękny wiersz. To prawda, że w książkach ukryte są skarby. Dlatego czuję się taka bogata duchowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ten "Zaklęty ogród", który na nas już czeka :)

      Usuń
  2. Ciekawy wiersz. Lubię poezję i prozę związaną z literaturą :) Podoba mi się szczególnie fragment "już szumią lekko stronnice". Jak to pięknie i ekscytująco brzmi!
    Drugastronaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz u mnie więcej takich wierszy. Poszukaj na podstronie Bibliotecznie.

      Usuń
  3. Ostatnie dwa wersy to sama prawda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego. Podoba mi się w tym wierszu każde słowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i się uśmiechnęłam :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A na obrazku wypatrzyłam słonia... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wiersz:) Bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...