wtorek, 2 grudnia 2014

Wyniki konkursu ze "Swobodną".

źródło zdjęcia
Czas na rozstrzygnięcie konkursu, który zorganizowałam razem z Business & Culture oraz Wydawnictwem Akurat.


Krótko, zwięźle i na temat.
Po egzemplarzu książki "Swobodna" S.C.Stephens

oraz
drewnianej zakładce Czytelni
otrzymują:

- za odpowiedź, która mi się spodobała - Anita Kn - tak jej pragniesz, że nie mogłam ci jej odmówić, przekonałaś mnie :) 
- za największą ilość udostępnień linku z moim konkursem - Zaczytana (jej odpowiedź porwała mnie najbardziej).

Anita Kn i Zaczytana - proszę o przesłanie maila z adresem na terenie polski - czekam 3 dni na odpowiedź na mojego maila. Już rozsyłam wam dobre wiadomości:)
Serdecznie gratuluję.

Pozostałym uczestnikom dziękuję z całego serca za udział i poświęcenie swojego cennego czasu.

7 komentarzy:

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...