sobota, 20 grudnia 2014

Coraz bliżej święta... Zobaczcie jak się do nich przygotowaliśmy.

Przedstawiam Wam świąteczne akcenty w moim domu.
Już tylko czekamy na Boże Narodzenie.
Tosi gwiazdka zrobiona w przedszkolu; zdj. Basia Pelc
Plastelinowy bałwan Tosi; zdj. Basia Pelc
Nawet kwiatki dorobiły się świątecznego akcentu; zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
Helenka lubi być w centrum uwagi ;); zdj. Basia Pelc 
Prezenty na moje urodziny i imieniny od kochanych osób z pracy; zdj. Basia Pelc
Nasza choinka czeka na prezenty ;); zdj. Basia Pelc 
Będę się namiętnie całować pod jemiołą :) zdj. Basia Pelc
Cudna pozytywka z Pepco kupiona rok temu; zdj. Basia Pelc
hehehe :); zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
Tosi praca z zeszłego roku z przedszkola; zdj. Basia Pelc
Śliczne rzeczy:); zdj. Basia Pelc
Świąteczne serwetki muszą być :) zdj. Basia Pelc
Cukierki też ;), zdj. Basia Pelc
Rozdzielamy radość :); zdj. Basia Pelc

W Tosi pokoju dużo się dzieje:

Piękne światełka; zdj. Basia Pelc
Taki sobie tańcząco-świecąco-grający Mikołaj; zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
Rysunek pochodzi z baśni o 12 miesiącach; zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
Judasz w mieszkaniu został także przyozdobiony :); zdj. Basia Pelc
Na Tosi drzwiach; zdj. Basia Pelc
W kuchni; zdj. Basia Pelc
Zrobiłyśmy z Tosią stroik:); zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
Mąż przyozdobił swój stary zegar :D; zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
Z moją pomocą Tosia zrobiła list do Św. Mikołaja: na tylnej stronie namalowała króliczka i wiatraczek :D - czyżby to chciała dostać od św. Mikołaja???; zdj. Basia Pelc
Chyba kupiliśmy za dużo bombek, bo zostało nam kilka paczek :)
Ale to nic - Tosia i tak je wybije;)
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc

Prezent od mamy; zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc
zdj. Basia Pelc

46 komentarzy:

  1. Już ubrałaś choinkę? Tak wcześnie? U mnie zawsze ubiera się w Wigilię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zazwyczaj też, ale córeczka prosiła i mąż też się uparł, więc w tym roku wyszło wcześniej :)

      Usuń
  2. Pięknie masz już w domku - mnie niestety jeszcze sporo brakuje :(. Ale mam nadzieję, że się wyrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, masz trzy dni świąt :) Uda ci się ;).

      Usuń
  3. Ja też dziś choinki porozstawiałam po domu. Bałwan najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu choinkę ubierało się "na ostatnią chwilę", tj. na dzień przed Wigilią, ale w tym roku postanowiłam zrobić to dziś i mieć to już z głowy;P Teraz reszta porządków i gotowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My porządki zrobiliśmy dzisiaj. Gotowanie we wtorek i choć chwileńkę w środę - w Wigilię pracuję, ale jakoś dam radę :).

      Usuń
  5. Widzę, że choinka już ubrana i czeka na prezenty :) U mnie zawsze choinkę ubiera się w dzień wigilii, więc dopiero za kilka dni ogarnie mnie świąteczne szaleństwo :)
    \ps. gdzie takie cudne światełka kupiłaś? Są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O których światełkach mówisz? O tych kolorowych "bąbelkach" na choince? Kupiłam na targu, na stołach, na stoisku z lampkami - 200 szt. bąbelków za 50 zł. Są genialne!!!

      Usuń
    2. Nie o te mi chodzi. Mam na myśli światełka w kształcie kwiatuszków(to taka chyba lampka nocna). Są po prostu zjawiskowe i sama chce takie:)

      Usuń
    3. Od tygodnia czy dwóch to drzewko jest w sprzedaży w Biedronce za 69zł. Ale nie wiem czy jeszcze je dostaniesz - były z kwiatkami (jasna biel kwiatków) i z kuleczkami (ciepły żółty kolor). My wzięliśmy z kwiatkami.

      Usuń
    4. Popytam jak coś, dzięki za info.

      Usuń
  6. Wszystko gotowe, można świętować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta pierwsza gwiazdka Tosi i ta bombka, co dostałaś od mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda śliczna. To nie bombka, a talerzyk ;)

      Usuń
  8. Łał ale powiało no sporo u Ciebie tych klimatów - uwielbiam roznosić po domu to i owo dla nastroju :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sporo, bo mąż jest świątecznym zapaleńcem.

      Usuń
  9. Mnóstwo świątecznych akcentów:) Pięknie;) Ostatnio właśnie kupiłam te kolorowanki z bałwankiem i mikołajem dla pewnego młodzieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plastelinowy bałwanek jest uroczy! Ja dzisiaj ubrałam choinkę , od razu zrobiło się świątecznie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z choinką to już całkiem inny dom...

      Usuń
  11. U mnie także pojawiło się część świątecznych dekoracji w domu, a reszta z choinką dopiero za dwa dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaszalelismy ze wszystkimi od razu:-)

      Usuń
  12. U mnie dopiero od jutra zaczynamy przystrajać odrobinkę mieszkanko. Ponieważ małych dzieci brak, więc będzie minimalistycznie.
    A jaki masz piękny widok z okna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wczoraj ubierałam choinkę. Właśnie zapomniałam o jemiole, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, my musimy ją mieć co roku:-)

      Usuń
  14. Piękna choinka Basiu! Moja też już jest ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też już choinka ubrana - wczoraj :) i czuć już zbliżające się święta :)

    Kochana wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w domu aż tak świątecznie nie jest, u mnie w pokoju chyba jednak najbardziej. Mam małą choineczkę, trochę świątecznych dzwoneczków, kokardek i łańcuch gwiazdkowy na regale. ;)

    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie nastrojowo u Ciebie :) U mnie dopiero przygotowania w toku :) Wspaniałego świątecznego czasu Ci życzę :)
    www.krzywaprosta.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też mam już ubraną choinkę w tym roku pierwszy raz w nowym domu jest świeża! Podoba mi się aniołek przyczepiany do okna, a tak ogólnie to stawiam na prostotę mam dwa stroiki ze świerku choinkę i ogromną bombkę wiszącą na stojaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym stawiała na prostotę, ale przy dziecku jakoś nam ciężko to wychodzi. Ona ma największą frajdę radochę i to się właśnie najbardziej liczy :)

      Usuń
  19. Fajne ozdoby, całkiem inaczej dom wygląda. U mnie już też choinka ubrana (sztuczna)- zaakceptowana przez ciekawskiego kocura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kotka też jakoś nie szalała z atakowaniem choinki :)

      Usuń
  20. Basiu, bałwanek Tosi jest najpiękniejszy:) Uwielbiam takie ozdoby wykonane przez dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Te rzeczy są niesamowicie urokliwe.

      Usuń
  21. Hahahaha! To u Was już było baaaardzo świątecznie przed Świętami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo świątecznie, z dzieckiem nie da się inaczej :). Zwłaszcza jak mąż też jest dużym dzieckiem ;).

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...