piątek, 19 grudnia 2014

Święta w Jeżycjadzie. "Noelka" Małgorzaty Musierowicz (197)

źródło
Pięknie was namawiam - przeczytajcie sobie "Noelkę" Małgorzaty Musierowicz.
To bodajże siódma część Jeżycjady). Najlepiej pochłonąć ją na święta, bo o nich właśnie m.in. jest tu mowa. Czekają was tam piękne, rodzinne, specyficzne, troszkę ubogie i jedyne w swoim rodzaju święta Bożego Narodzenia. Wigilia u Borejków to naprawdę przepiękny, nastrojowy, wzruszający obraz. Aż ściska za serce. Jeżeli nie macie czasu na całą książkę, to gorąco polecam rozdział nr 37, który liczy sobie tylko 11 stron (strony 145-155). Nie będę cytować tutaj fragmentów, bo trzeba przeczytać rozdział, żeby dostrzec tę unikalność, tę wspaniałość. Serdecznie polecam.

Literatura: polska
wydawnictwo: Akapit Press
data wydania: 2009 
ISBN 9788360773987
liczba stron: 186
słowa kluczowe: jeżycjada 
kategoria: Literatura dziecięca
język: polski
typ: papier
wyzwanie: Odnajdź w sobie dziecko

23 komentarze:

  1. Czytałam :D Dla mnie każda książka Musierowicz jest warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi strasznie się spodobały "Frywolitki".

      Usuń
  2. Od dawna nie czytałam nic z serii Jeżycjady i chyba już nieprędko po nią sięgnę, bo obecnie wolę nieco doroślejszą literaturę, ale dam znać mojej nastoletniej siostrzenicy, aby zapoznała się z tym wyjątkowym cyklem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech przeczyta chociaż jedną z nich, to z pewnością jej się ona spodoba :),

      Usuń
  3. Czytałam tylko Idę sierpniową, ale mam w planach zapoznanie się z całą serią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś na Jeżycjadę nie patrzę przychylnym okiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzi się w mojej głowie proste pytanie: dlaczego?

      Usuń
  5. Czytałam, to jedna z moich ulubionych książek z tego cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno miałam okazję ją czytać, więc nie powtórzę w tę święta, ale na pewno w następne. ;) Obecnie mój plan to "Kalamburka" :)


    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze "Opowieść wigilijna".:-D

      Usuń
  7. Jeżycjada zawsze i wszędzie a już Noelka w Wigilię to obowiązek , z tych najprzyjemniejszych oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście toż to sama przyjemność.

      Usuń
  8. Bardzo lubię świąteczny klimat "Noelki" i z chęcią jeszcze do niej wrócę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zeszłym roku miałam przyjemność i miło było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo klimatyczna i świątecznie mnie nastrajajaca.

      Usuń
  10. wstyd się przyznać, ale tej autorki jeszcze nic nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd to kraść :) Wszystko przed tobą :)

      Usuń
  11. Oj szkoda, że nie przeczytałam tego posta przed świętami, przeczytałabym sobie chociaż ten jeden rozdział...

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...