piątek, 29 sierpnia 2014

"GONE Zniknęli, Faza trzecia: Kłamstwa" Michael Grant (180)

źródło
Życie dzieci w ETAPIE trwa nadal...



Bohaterowie tworzą radę, aby odciążyć przemęczonego Sama. Działa ich system "pieniężny" przy którym dzieci chętniej pracują. Znalazły one nawet sposób na bestialskie i mordercze dżdżownice - rzucają im na pożarcie wodne nietoperze ;-).Okazuje się, iż Drake nadal żyje - czy mamy do czynienia z zombie? Nareszcie w tej części dowiadujemy się czy istnieje jakiś inny świat poza ETAPem...
Nadchodzi czas wielkiej udręki w którym nadejdzie demon i anioł. Czy w czerwonym zachodzie słońca wszyscy znajdą wybawienie?
Poznajemy nowych, coraz bardziej interesujących bohaterów...

Wszystko co napisałam powyżej brzmi dość banalnie, ale uwierzcie mi: całą serię GONE czyta się z wypiekami na twarzy, z prędkością światła, lekko, przyjemnie, wspaniale... Nie mogłam się od niej odkleić. Pióro Grant'a po raz kolejny mnie nie rozczarowuje, nie ma tutaj miejsca na nudę. Wcale nie odnosi się wrażenia, żeby kolejne części GONE były tworzone na siłę. Postaci, które są wykreowane przy użyciu wielkiej wyobraźni autora, zadziwiają cały czas, a ich przygody wciągają czytelnika po same uszy. Co będzie dalej? Co się stanie? 
Kolejny raz zostałam porwana i zaczarowana. Wspaniała rozrywka i próba oderwania się od szarej rzeczywistości. Polecam zarówno młodzieży, jak i dorosłym.



Literatura: amerykańska
tłumaczenie: Jacek Drewnowski
tytuł oryginału: Lies
wydawnictwo: Jaguar
data wydania: 20 października 2010
ISBN: 9788376860213
liczba stron: 400
słowa kluczowe: gone, kłamstwa, zniknięcie, nastolatki
kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
język: polski
typ: papier
wyzwania: 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam, w bliżej nieokreślonej przyszłości planuję odświeżyć sobie całą serię, bo już sporo z niej zapomniałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam w ciągu jednego dnia. Niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym w końcu zapoznać się z tą serią, gdyż od dłuższego czasu jestem nią zainteresowana, ale ciągle inne nowości przysłaniają mi uwagę. Niemniej jednak mam nadzieję, że kiedyś i GONE trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam przekonania do tej serii... coś mnie od niej odpycha :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jakiś środkowy tom, ale wydałam. To nie moje klimaty raczej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej serii, ale jestem zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie do tej serii nic a nic nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja utknęłam w połowie pierwszego tomu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się intrygująco. Ciekawe czy mi tez przypadnie go gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och nie, chyba nie dałabym rady przeczytać...

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...