niedziela, 24 sierpnia 2014

Wyzwania CZYTAM MURAKAMIEGO i CZYTAM ANNE RICE.

Notka informacyjna
dotycząca moich dwóch autorskich wyzwań czytelniczych 



Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w wyzwaniach i ich zgłoszenia. 
Z powodu mniejszej ilości czasu, jakim dysponuję oraz dość niskim zainteresowaniem obydwoma wyzwaniami, postanowiłam je zakończyć.
Pięknie dziękuję za wyrozumiałość. Pozdrawiam.


Czytam Murakamiego

Należało przeczytać minimum jedną książkę Haruki Murakamiego co 6 miesięcy i opublikować o niej post.
----------------------------------------------------------------------------------
Wyzwanie trwało od 5 września 2013 r.
----------------------------------------------------------------------
W wyzwaniu Czytam Murakamiego udział brali (chronologicznie i alfabetycznie):

Od września 2013r.:


 ----------------------------------------------------------------------------
 -----------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Od grudnia 2013r.:

5. Ambrose - Czytelna strona miasta - http://ksiazkizpolki.blox.pl/html

Styczeń 2014r.:"Zniknięcie słonia"
Grudzień 2013r.:"Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa"
-------------------------------------------------------------------------------
6. Miqa - http://miqaisonfire.wordpress.com/ 
Maj 2011r.: "Sputnik Sweetheart" 
----------------------------------------------------------------------------
7. Moje zaczytanie - http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/
----------------------------------------------------------------------------
8. Joanna Kulik -http://swiatwslowachiobrazach.blogspot.com/ 
Luty 2014r.: "Kafka nad morzem"
Październik 2013r.: "Na południe od granicy, na zachód od słońca" 
----------------------------------------------------------------------------
Od stycznia 2014r.:
9. Akai Datchi -http://pielgrzymwswiecieksiazek.blogspot.com/
Styczeń 2014r.: "Wszystkie boże dzieci tańczą"


Czytam Anne Rice
Należało przeczytać minimum jedną książkę Anne Rice co 6 miesięcy i opublikować o niej post.
-------------------------------------------------------------------
Wyzwanie trwało od 5 września 2013 r.
---------------------------------------------------------------------

W wyzwaniu Czytam Anne Rice udział brali (chronologicznie i alfabetycznie):

Od września 2013r.:
Styczeń 2014r.: "Wywiad z wampirem" 
Przeczytane przed utworzeniem bloga: "Wywiad z wampirem", "Wampir Lestat",  "Królowa potępionych", "Opowieść o złodzieju ciał". "Merrick", "Krew i złoto", "Posiadłość Blackwood", "Mumia"
-----------------------------------------------------------------------
Wrzesień 2013r.: "Królowa Potępionych"
Czerwiec 2013r.: "Pokuta"
----------------------------------------------------------------------
Listopad 2013r.:"Wywiad z wampirem"
Styczeń 2013r.:"Dar wilka"
Październik 2010r.:"Sługa kości"
----------------------------------------------------------------------
Od października 2013r.:
----------------------------------------------------------------------
Przeczytane przed utworzeniem bloga:"Wampir Vittorio", "Wampir Armand", "Krwawy kantyk", "Krew i złoto", "Skrzypce", "Wywiad z wampirem"
----------------------------------------------------------------------
Od listopada 2013r.:
----------------------------------------------------------------------
Od lutego 2014r.:
______________________________
Kwiecień 2014r.: "Posiadłość Blackwood"
Luty 2014r.: "Merrick"
Listopad 2013r.: "Krzyk w niebiosa" 
----------------------------------------------------------------------
Od kwietnia 2014r.:
Przeczytane przed utworzeniem bloga:"Wywiad z wampirem", "Wampir Lestat", "Królowa potępionych", "Opowieść o złodzieju ciał", "Memnoch diabeł", "Wampir Armand", "Merrick", "Przebudzenie śpiącej królewny", "Kara dla śpiącej królewny", "Wyzwolenie śpiącej królewny", "Pokuta", "Kuszenie"

25 komentarzy:

  1. Jestem pełna zrozumienia tym bardziej, że jakoś do tej pory nie udało mi się sięgnąć po nawet te, które posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest zacząć czytać swoje książki, bo przecież "one są moje, nie uciekną mi, poczytam teraz inne" ;).

      Usuń
  2. Rozumiem doskonale. Czasu jakoś się nie da rozciągnąć. Jednak nie przeszkodzi mi to w sięgnięciu za dwie książki po Rice, tak jak planowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wyzwania "Rosyjsko mi" i "Czytam lit.amerykańską" będą kontynuowane? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nawet nie wiedziałam, że istniało drugie wyzwanie z Murakamim. Do pierwszego byłam zapisana jakiś czas temu, ale odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istniało :) i wcale nie było wymagające. 1 książka na pół roku.

      Usuń
  5. Szkoda :(
    Ale całkowicie Cię rozumiem. Zdaję sobie sprawę jak trudno jest ogarnąć tyle wyzwań. Pozostaje mi tylko podziękować za wyzwanie z Anne Rice. Nie przeszkodzi mi to w czytaniu, tego czego jeszcze nie zdążyłam zaliczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ty byłaś jedną z nielicznych, która wyrabiała się w wyzwaniu, reszcie szło dość słabo, więc nie widziałam sensu tego ciągnąć.

      Usuń
  6. Nie wiem czy dzisiaj ktokolwiek ma jeszcze nadmiar czasu ;( albo choć jego wystarczającą ilość...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Cie Basiu :) Na szczęście troche jeszcze Murakamiego mam przed sobą, więc i tak będę go czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też racja, jak nie masz czasu to po co to ciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Cię doskonale. Sama zawiesiłam w ubiegłym roku swoje wyzwanie, a teraz pewne cykle. I tak Czytam literaturę amerykańską musi pochłaniać wiele czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pochłania ogrom mojego czasu, ale to tylko wyzwanie do grudnia.

      Usuń
  10. Oj, szkoda mi tego wyzwania z Murakamim. Dzięki niemu miałem motywację by przynajmniej raz na pół roku zajrzeć do tego pisarza. Niestety wolnego czasu nie sprzedają w supermarketach.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie zmieściłeś się i tak w tym pół roku :) Ja nie mam czasu, ale tak jak i napisałam zainteresowanie tymi dwoma wyzwaniami z waszej strony też było dość niskie. Reszta wyzwań, które działają dość prężnie nadal działa.

      Usuń
    2. Zmieściłem się (nie mogłem przewidzieć, że wyzwanie będzie trwać tylko do końcówki sierpnia). Właśnie niedawno skończyłem "Kronikę ptaka nakręcacza" :)

      Usuń
    3. Pół roku kończyło ci się z końcem lipca - ostatnią recenzję dodałeś w styczniu. Więc i tak nie zmieściłeś się w terminie. Tylko 3 osoby (łącznie ze mną) zdążyły, więc nie ma sensu tego prowadzić, bo jak mam na siłę kogoś nagradzać nie mając wyboru kogo, to wolę zakończyć wyzwanie. Poza tym tak jak pisałam, niestety skurczył mi się czas, który mogę poświęcić na blogowanie. Mam nadzieję, że rozumiecie, przykro mi.

      Usuń
    4. Trochę wstyd, ale nie doczytałem regulaminu - sądziłem, że wystarczy 1 książka na półrocze.

      Usuń
    5. tak, jedna książka na pół roku. Jakbyś dodał do końca lipca, to byś zdążył :)

      Usuń
  11. Basiu no nie da się ogarnąć wszystkiego ja jeszcze tych autorów nie znam ale może po coś kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na swojej półce jedną książkę Murakamiego, ale chyba musi poczekać na lepsze czasy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma problemu Basiu i ja mam go coraz mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo u Anne Rice jest co czytać, a moją ulubioną jej książką jest Krew i złoto.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...