niedziela, 10 sierpnia 2014

Cytat - "Trzepotanie jego skrzydeł" Paul Hoffman

"Daleko od Czterech Ćwiartek, nad ogromną, soczystą dżunglą brazylijską burza o bezkresnej potędze dochodzi właśnie do apogeum. Szaleje wicher, ziemię chłoszczą strumienie deszczu, niebo przeszywa błyskawica, a potem rozlega się grzmot, który mógłby rozedrzeć materię świata, aż wreszcie burza odrobinka po odrobince zaczyna słabnąć, o westchnienie niewystarczające nawet, by zdmuchnąć pyłek kurzu na śliskim zboczu. Pomału wielka nawałnica cichnie." *

* "Trzepotanie jego skrzydeł" Paul Hoffman (trzecia część trylogii "Lewej ręki Boga"), s.161

Uwielbiam trylogię "Lewej ręki Boga". 
Polecam każdemu zapoznanie się z Thomasem Calem, Sanktuarium Zakonu Odkupicieli i wielu innymi bohaterami tej ciekawej trylogii.
Naprawdę warto.
źródło
Literatura: brytyjska
tłumaczenie: Izabela Matuszewska
tytuł oryginału: THE LEFT HAND OF GOD TRILOGY 3: THE BEATING OF HIS WINGS
seria/cykl wydawniczy: Lewa ręka Boga tom 3
wydawnictwo: Albatros
data wydania: 11 lipca 2014
ISBN: 9788378859451
liczba stron: 560
słowa kluczowe: Lewa ręka Boga, Paul Hoffman
kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
język: polski

7 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam cytaty! Choć tej serii nie znam, zapowiada się ciekawie :)

    Zapraszam do konkursu: http://czerwonetrampkiksiazki.blogspot.com/2014/07/konkurs-rocznicowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie słyszałam o tej trylogii...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny cytat i piękna okładka, o trylogii nie wiem nic, ale... skoro warto? Może przeczytam!

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładkę kojarzę, ale serię już nie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat świetny, nie czytałam serii, ale jako fanka fantasy wszelkiego rodzaju, na pewno kiedys sięgnę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja pacze i dlaczego wydaje mi sie iż PACZE po raz pierwszy?! Na prawdę, nie przypominam sobie, żebym kiedys słyszała o tej trylogii... :o A tak kusi, tak kusi! I Basieńka nasza te kusi i poleca i czytać każe, no, no! :D To ja posłucham... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi umknęła ta trylogia. Chyba chciałabym ja przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...