poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowe wyzwanie czeka! Apel do miłośników dziecięcych i młodzieżowych klimatów: dołączcie do "Dziecinnie...". 1 książka, gra, zabawka, przepis, pomysł... co 6 mcy.

UWAGA!
Można podesłać mi wpisy, które zostały przez was opublikowane od 1 stycznia 2016r.





Magdalenardo zrezygnowała z wyzwania związanego z literaturą dziecięcą. Brakuje mi inicjatywy, która byłaby mniej więcej jego zamiennikiem, więc sama postanowiłam stworzyć coś nowego dla siebie i dla was :)
Wszystkich chętnych serdecznie namawiam do zapisywania się do wyzwania Dziecinnie...

Nie musi być to tylko tekst o książce (recenzja), możecie napisać o grze planszowej, komputerowej, itp. dla dzieci, możecie wspomnieć o zabawkach i to nie tylko edukacyjnych, możecie przedstawić nam jakieś akcesoria dla dzieci. A może jakiś pyszny przepis na dziecięcy posiłek? Albo pomysł na zabawę lub spędzenie czasu z maluszkiem? Może jakaś koncepcja na interesujący spacer z nastolatkiem? Może ciekawe zajęcia/scenariusz zajęć? To także będzie się liczyć jako zgłoszenie. Ważne, żeby było nam dziecinnie ;) Możecie sami zaproponować tematykę wpisu, byle była ona związana z dzieckiem i jego światem.

Więcej szczegółów znajdziecie na tej stronie.

Zapraszam gorąco i nieustająco ;)

http://basiapelc.blogspot.com/p/dziecinnie_4.html



31 komentarzy:

  1. Aaaaa, kochana jesteś! :D Dołączam of course ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam:) Będę miała większą motywację do pisania o książkach dla najmłodszych:) Ja również zapraszam do siebie na wyzwanie o literaturze skandynawskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już cię zapisuję.
      Strasznie mi przykro, ale jakoś rzadko zdarza mi się czytać książki ze Skandynawii :(

      Usuń
  3. Nie czytuję, więc sobie daruję ;) Ale na pewno znajdzie się wielu chętnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam wielką nadzieję, że tak będzie.

      Usuń
  4. no ba jakże by mogło mnie nie być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z radością Cię zapisuję :)

      Usuń
  5. Jedno zgłoszenie na pół roku? Strasznie mało... mogłaś zrobić jedno na miesiąc...
    no ale i tak zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej i częściej dodasz, tym lepiej dla ciebie. Nie każdy jest w stanie dodać coś co miesiąc. Mi może się nie udać, a tak mam komfort, że zdążę. Tak prowadzę Rosyjsko mi! Ja nie robię tego na akord, tylko dla przyjemności. Nie musimy się spieszyć.

      Usuń
    2. Cieszę się, że się zdecydowałaś. Dziękuję. Zaraz cię dopisuję :-)

      Usuń
  6. Lecę czytać regulamin! Już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie i... zgłaszam się! Na moim blogu można znaleźć dużo wpisów o książkach czy akcesoriach dziecięcych, a teraz będzie tego jeszcze więcej, bo w końcu za 4-5 tygodni zostanę mamą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spasuje, bo ostatnio wolę literaturę 18+, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo w sumie czytasz dużo młodzieżówek :) Raz na pół roku może byś coś o nich napisała.

      Usuń
  10. nie czytam takowych pozycji obecnie:D ale z chęcią zobaczę co inni wybiorą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem tego ciekawa. Już jestem zaskoczona grami dla dzieci i matą. Wspaniała sprawa.

      Usuń
  11. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście zgłaszam się, może dzięki temu nieco rozbujam Kącik rodzica :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu dziękuję za zaproszenie! Cieszę się, że o mnie pomyślałaś. Może dzięki Tobie się zmobilizuję, żeby częściej pisać recenzje książek dla dzieci. Czytam ich dużo, a recenzuję faktycznie niewiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chociaż raz na 6 mcy uda ci się coś skrobnąć. Super. Cieszę się :)

      Usuń
  13. Oczywiście dołączam, właśnie czytam kryminał dla młodzieży ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie przeczytałam (i opisałam) książkę niby dla dzieci (10+), ale i dla dorosłych, możesz dodać link do powstającego zestawienia. :) Jest to jednak przypadek, bo po literaturę dziecięcą rzadko sięgam, już młodzieżówki częściej czytuję. Może po prostu oznaczysz to jako wpis gościnny? ;) No nie chcę kłamać: naprawdę rzadko czytam powieści dla dzieci, nie mam nawet młodszego rodzeństwa, ale doceniam twoje zaproszenie(dziękuję za nie!) i lubię różnego rodzaju zestawienia, zwłaszcza gdy są obszerne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam do listy i odpisałam ci na twoim blogu.

      Usuń
  15. Witam! Zgłaszam się do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...