sobota, 2 stycznia 2016

Grudzień w Czytelni - podsumowanie. Przeczytałam, Rosyjsko mi!

źródło obrazka


W grudniu przeczytałam 46 książek:

 5 książek dla dorosłych,
 0 książek dla nastolatków,
-  41 książek dla dzieci.

kolor czerwony - literatura dla dorosłych,
kolor niebieski - literatura dla nastolatków,
kolor czarny - literatura dla dzieci,
tytuły książek z pogrubionym drukiem - uznaję je za godne uwagi.

Grudzień 2015 r.:

46. Sokołow-Mikitow Iwan: Leśne obrazki
45. Tyger Rory: Niutuś i wielki bałagan
44. Cudowne bajki, Opowiadania do poduszki: Piękna i Bestia, Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek
41-43. Miś Rupert:
Podwodna przygoda misia Ruperta
Rupert i gwiazdeczka
Rupert i ptasie gniazdko
40. Lulo Ligia: Atlas grzybów Bolka i Lolka
36-39. Bajki Polskie - Polak Kamil:
od 4 lat:
Zimowy staruszek
Żabki wędrowniczki
od 6 lat:
Historyjki Zmyślanki z lepianki
Mrowisko
20-35. Moja pierwsza czytanka:
Poziom 1 - od 5 do 6 lat:
Czerwony Kapturek
Jaś i pnącze fasoli
Kot w butach
Królewna Śnieżka
Piękna i Bestia
Piotruś i Wilk
Zając i żółw
Poziom 2 - od 6 do 7 lat:
Aladyn
Bambi
Księga dżungli
Mała syrenka
Piotruś Pan
Słoniątko
Trzy małe świnki
Złotowłosa
19. O'Connor Jane: Fancy Nancy Balet syrenek
18. Duck Egg Blue: Pracowita noc Mikołaja. Bajeczka na zimowe wieczory
17. Pitura Urszula: Ślady na śniegu
16. Ivens Jan: Wiktor i świąteczny prezent
14-15. Edyk-Psut Anna:
Wierszyki, zgadywanki dla dzieci
Wyliczanki, wierszyki o cyferkach
11-13. Żochowska Irmina:
Cztery pory roku w ogrodzie krecika Kacperka
W lecznicy u owieczki Klary
Wspaniałe wakacje wiewiórki Marysi
10. Lagarde Luce-Andre: Mały piesek Emilki
9. 2 Bajki o... smokach: Smocze legowisko, Święty Jerzy i smok; Book House
8. Franklin i kółko przyrodnicze
7. Lacharron Delphine i Camino Isabella: Latający króliczek
6. Frączek Agnieszka: Mały lew w wielkiej dżungli
5. Kubica Mary: Grzeczna dziewczynka
4. Stoker Bram: Dracula
1-3. Rice Anne:
Skrzypce
cykl Kroniki Wilczego Daru:
Dar Wilka
Wilcze przesilenie



------------------------------------------------------------------
 Z przeczytanych książek niedługo wspomnę o:
Kronikach Wilczego Daru  i "Leśnych obrazkach".

Zastanowię się, czy dam radę napisać coś o "Draculi".
------------------------------------------------------------------
Książką miesiąca zostaje
publikacja pt."Leśne obrazki", którą napisał Iwan Sokołow-Mikitow.
Za jakiś czas dodam o niej tekst.
---------------------------------------------------
W grudniu opublikowałam 5 postów:

- 2 wpisy o książkach:
Rice Anne - Książę Lestat.
Władimir Grigorjewicz Sutiejew "Bajeczki z obrazka...
- 2 wpisy dotyczące świąt i Nowego Roku:
Świąteczne życzenia.
- 1 miesięczne podsumowanie z ubiegłego miesiąca:
Listopad w Czytelni - podsumowanie. Przeczytałam, ...

---------------------------------------------------------------

Moje autorskie wyzwanie



W  ramach naszej zabawy w tym miesiącu recenzje dodali:

monweg:
Dmitroca Zbigniew "Radio Swoboda";
Nurowska Maria "Wariatka z Komańczy" (konflikt na wschodzie Ukraina-Rosja)

Dziękuję Ci monweg.


Jak dotąd od ostatniego podsumowania swoje książki zgłosiły:
Basia Pelc - 6
monweg - 4
Katarzyna Chojecka - 3
Marta Kraszewska Elaine Blath - 3
Izabelka - 1


Uwaga!
Zmiana w wyzwaniu.
Wykreślam uczestników z listy nie po 12 miesiącach ich "rosyjskiej bezczynności", lecz po 8.

-----------------------------------------------------------------

W tym roku miałam najlepsze święta Bożego Narodzenia.
Grudzień był dla mnie dość udanym miesiącem. Ostatnio brak mi czasu i chęci na mojego bloga. Czuję lekkie wypalenie. Publikuję 1 lub 2 opinie o książkach na miesiąc, ale tyle naprawdę mi wystarczy, bo czasy mojego codziennego udzielania się raczej już minęły.
Chociaż... nigdy nie mówię nigdy ;)
Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla mnie jeszcze wspanialszy niż poprzedni.
Wam również tego życzę.

12 komentarzy:

  1. W minionym roku jakoś nie po drodze mi było z literaturą rosyjską, niestety..
    Miło czytać, że miałaś cudne Święta :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym roku ci się uda? Dzięki x.

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zazdroszczę Ci tego ile czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie mogę pojąć, kiedy ja na to wszystko znajduję czas.

      Usuń
  4. W nowym roku życzę Ci... odpalenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników i życzę Ci, aby 2016 był jeszcze lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyniku :) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...