piątek, 3 kwietnia 2015

Jest bardzo jajecznie...

Razem z córeczką przygotowujemy różne świąteczne cudeńka.
Wydmuszki pomalowałyśmy farbkami, a potem klejem brokatowym córcia doklejała różne dodatki.
Nie obyło się także bez malowanek i kurczaków.
Oto wszystkie nasze zdobycze wielkanocne. Są tu także rzeczy, które same stworzyłyśmy i które Tosia zrobiła w przedszkolu:
























Wielkanoc tuż, tuż.

My zaczęłyśmy ją twórczo, na wesoło.

Ale jeszcze wiele jajek przed nami..

Na następne wydmuszki nałożę klej, obtoczę je w kaszy jaglanej i jakoś maznę farbkami i je podkoloruję. Mam nadzieję, że będą podobne do tych:
źródło

Może być też kasza manna,
źródło

źródło

albo fasola, groch, itp.
źródło

Muszę przejrzeć szafki i co mi się pod rękę nawinie, tego użyję. Chyba mam też ryż :)
Będą cudne...

Dobrze, że mam zapas farbek i łupin po cebulach - będziemy też farbować jajka. Następnie dorysuję im oczka i różne minki markerem ;). O, tak jak na przykład tutaj:
źródło

źródło

źródło



Kochani, życzę Wam dużo radości i pogody ducha. 

Oby te święta były dla was jak najbardziej udane.

Uśmiechajcie się jak najczęściej.

Tak jak te jajeczka :)

Serdeczności...

23 komentarze:

  1. Ale piękne te pisanki i inne ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świątecznie i kolorowo! Jeśli Ci brakuje pomysłów, to zajrzyj na stronę:
    http://kobietamag.pl/diy-pomysly-na-ozdabianie-pisanek/

    A tu kilka pomysłów na zabawy wielkanocne z dzieckiem:
    http://kobietamag.pl/wielkanocne-zabawy-plastyczne-dla-dzieci/

    Tu jak masz ochote na wypieki:
    kobietamag.pl/inspiracje-wielkanocne-babeczki-i-ciastka/

    Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale boskie!!! Dziękuję pięknie! Uwielbiam przeglądam takie strony!

      Usuń
  3. Rewelacyjne pisanki! Ja też dziś wieczorem zabieram się wspólnie z rodzinką za malowanie jajeczek i mam nadzieję, że moja inwencja twórcza dopisze :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też będziemy jeszcze dzisiaj szaleć ;)

      Usuń
  4. Miło się patrzy na takie cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Od razu inny nastrój panuje w domu...

      Usuń
  5. Ja używam w tym celu różnych nici, kordonków, tudzież innej pasmanterii. Wychodzą bajecznie jak się tak przystroi. Podpowiem Ci, że piękne wychodzą malowane różnymi kolorami lakieru do paznokci. Ale niestety trwa to długo, bo muszą porządnie wyschnąć, żeby paluszki się nie odbiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to długie czekanie zniechęca. Tak samo pomalowałyśmy farbkami wydmuszki trzeba było czekać... Z materiałami i wstążkami wyglądają bosko!

      Usuń
    2. Wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych. Smacznego jajka i mokrego dyngusa :)

      Usuń
    3. Dziękuję, Wam również.

      Usuń
  6. Widzę, że dziewczyny nie trwonią czasu a koszyczek wygląda wypaśnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki są przezabawne, szczególnie te z oczkami :)
    Życzę Ci rodzinnych Świąt Wielkanocnych i samych szczęśliwych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie jutro rano zrobimy :).

      Usuń
  8. Toż to małe dzieła sztuki. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem:) My też przez ostatni tydzień produkowaliśmy ozdoby świąteczne. To świetna zabawa, a takie dekoracje są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze na świecie. Dają niesamowitą satysfakcję.

      Usuń
  10. Fajne ozdoby a jaka zabawa przy tym :)))
    Pogodnych i Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wstyd mi! Tak dawno u Ciebie nie byłam! Wybacz Basiu, ciągle brak mi czasu :(
    A ozdoby wielkanocne mieliście cudne :D Super, że zachęcasz Tosię do takiego rodzaju aktywności!

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...