wtorek, 26 lutego 2013

Anita Lipnicka

Niedawno oglądałam dzień dobry tvn, a w nim gośćmi byli Anita Lipnicka i John Porter. Zostali zaproszeni do udziału w czacie.
Anita jest moją ukochaną artystką (jestem jej fanką od początku, czyli od około 1994 roku). Poza śpiewaniem, pisze muzykę i teksty do swoich utworów, a nawet sama nagrywa część instrumentów w studio.

Z programu dowiedziałam się, że nowa płyta Anity (której nie mogę się już doczekać) będzie nagrywana w kwietniu (czyli juz niedługo), a premiera przewidziana jest na jesień (październik). Utwory będą w języku polskim - będzie przemiło po takim czasie usłyszeć jej nowe utwory w ojczystym języku.
Jej najnowsza płyta "Hard Land of Wonder" jest perełką-ostatni utwór The Trial jest dla mnie mistrzostwem świata:)
Polecam także bajeczny "Car door".
Lipnicka "Car door"

Teksty (jak zawsze u Anity) są niepowtarzalne, liryczne.

Byłam na jej koncercie w marcu, czy w kwietniu 2010r. (czyli już daaawno temu:))- koncert był niesamowity, cały teatr siedział w ciszy oczarowany, Anita użyła chyba jakiejś magii...
Ma mocniejszy głos niż się spodziewałam:).  Po koncercie dostałam autograf dla siebie i małej fasolki, którą miałam jeszcze w brzuchu:). Anita jest śliczna, kobieca, niesamowicie wysoka, smukła, elegancka, z dziecięcym głosikiem, wydaje się być onieśmielona. Myślę, że zamiast ogromnych promocji, wywiadów, paparazzi, wolałaby, aby jej muzyka przemawiała za nią. Niesamowicie fajna osoba, która nie "lansuje" się na siłę, tworzy muzykę inną, niszową, głębszą, nie nastawioną na popularność tak jak kiedyś z Varius Manx, ale na siebie. Robi to, co kocha, w czym czuje się najbardziej komfortowo, czym oddycha, czym jest. Tworzy piękny świat, w który niepostrzeżenie się wkradam słuchając jej utworów.

Lipnicką kupuję "w ciemno" zawsze i wszędzie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...