niedziela, 1 stycznia 2017

Grudzień 2016r. - podsumowanie. Zakończenie wyzwań: Dziecinnie, Rosyjsko mi!

Moje wyzwania zakończyły się wczoraj.


Wyzwanie Dziecinnie... 
Ilość zgłoszeń od początku trwania wyzwania (I-XII):

Aga Bur - 128
Basia Pelc - 7
BiBi - 13
Buba Bajdocja - 35
Ilona Popławska - 4
Izabelka - 21
Joanna M.P. - 1
kasjeusz - 1
Klaudyna Maciąg - 108
Kornelia Pikulik - Czyż - 18
Książki do poduszki - 6
mama do sześcianu - 39
Marta Kraszewska Elaine Blath - 21
martucha 180 -53
Martyna K. - 210
Monika Łukomska - 0
monweg - 51
Sylwia - 134
Wiki - 14

Wszystkim przepięknie dziękuję za udział w wyzwaniu. Jesteście wszystkie niesamowite!

Najwięcej wpisów dodały:
1. Martyna - 210 zgłoszeń,
2. Sylwia - 134,
3. Aga Bur - 128,
4. Klaudyna Maciąg - 105.

Muszę wam dziewczyny docenić!

Właśnie te cztery osoby, które dodały ponad 100 zgłoszeń (jestem ciągle zszokowana!) otrzymają ode mnie nagrody, które wybiorą sobie z listy książek, którą dla nich przygotowałam.
Martyna zajęła 1 miejsce (210 zgłoszeń), więc może wybrać sobie dwie książki lub jedną serię książek.  Sylwia, Aga Bur i Klaudyna Maciąg wybierają po jednej książce lub serii (pierwszeństwo wyboru, jak na liście powyżej od 1 do 4). Mam nadzieję, że coś z mojej listy przypadnie wam do gustu. Każdej z was podaruję także drewnianą zakładkę Czytelni.
Lista książek i reszta informacji znajduje się TUTAJ.

Dziękuję wam serdecznie i gratuluję wszystkim tak cudownych wyników.
To był dla nas wspaniały rok przepełniony literaturą dla dzieci :).




Zgłoszone wpisy znajdziecie na naszej stronie Dziecinnie... 



**********************************
Wyzwanie:


Rosyjsko mi!

Agnieszka Chodkowska - Gyurics - 2
Basia Pelc - 8
Izabelka - 3
Katarzyna Abramova - 18
Marta Kraszewska - 11
monweg - 15

Dziękuję wam za udział w tak ciekawym wyzwaniu.
Za czynny udział chciałabym nagrodzić Katarzynę Abramovą i monweg.
Wybierzecie sobie z mojej listy (jednocześnie zaznaczam, iż pierwszeństwo wyboru należy do czterech osób z wyzwania Dziecinnie) po jednej książce. Otrzymacie także po drewnianej zakładce czytelni.

-------------------------------------------------


W poprzednim miesiącu przeczytałam 27 książek:

-  4 książki dla dorosłych,
- 11 książek dla nastolatków,
- 12 książek dla dzieci - tak naprawdę o wiele więcej, ale już nie pamiętam co to było ;).

kolor czerwony - literatura dla dorosłych,
kolor niebieski - literatura dla nastolatków,
kolor czarny - literatura dla dzieci,
tytuły książek z pogrubionym drukiem - uznaję te tytuły za godne uwagi.

1 - 8. Andrzej Maleszka - Magiczne drzewo cz.1 - 8
9. Posłuchaj, mały! - Steve Smallman
10. Madagaskar powieść filmowa - Louise Gikow
11. Boże Narodzenie - Małgorzata Strzałkowska
12. Ostrożnie - Grzegorz Kasdepke
13. Niesforny alfabet - Grzegorz Kasdepke
14. Kwiaty nie są konieczne - Cari Quinn
15. Gdzie jest Dory, Kocham ten film - Suzanne Francis
16. Vaiana. Skarb oceanu - Suzanne Francis
17-18. Anita Głowińska - Kicia Kocia. Zima; Kicia Kocia w bibliotece
19. Elmer - David McKnee
20. Montecristo - Martin Suter
21. Behawiorysta - Remigiusz Mróz
22. Wyklęta - Joss Stirling
23. Planeta skarbów,
24. Jak skrzat Jagódka walczył z szerszeniami - Ewa Stadtmüller 
25-26. Baśniobór cz. IV i V - Brandon Mull
27. Botanicum - Kathy Willis

---------------------------------------------------

W tym miesiącu zaczytywałam się "Magicznym drzewem".
Świetna seria dla dzieciaków. Bardzo wciągająca.
Zakończyłam już przygodę z moim ukochanym "Baśnioborem" :(. Smutno mi z tego powodu...
Podobały mi się także: "Behawiorysta" i "Botanicum".


-----------------------------------------------------------------

Pozdrawiam  i życzę wam szczęśliwego Nowego Roku 2017.

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, czuję się miło zaskoczona :)
    Szkoda, że wyzwania się kończą, ale rozumiem, że wymaga to naprawdę ogromnego nakładu pracy i wcale Ci się nie dziwię.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku i gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się ciebie zaskoczyć:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim wyników. Też żałuję, że wyzwania już nie będzie, ale szanuję Twoją decyzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję i gratuluję pozostałym uczestnikom obu wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję uczestnikom wyzwań i Tobie, Basiu! Świetne wyniki. Super się bawiłam i dzięki Tobie miałam motywację, żeby od czas do czasu coś skrobnąć o literaturze dziecięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Literatura dziecięca jest przecież taka wspaniała.

      Usuń
  5. Serdecznie gratuluję zwycięzcom. :) Jeśli chodzi o literaturę dziecięcą to ja odkładam pieniążki i w odpowiednim momencie ruszę szturmem na emipk w poszukiwaniu "Wodnikowego Wzgórza", cudowna historia i to nowe wydanie to taaaaaaka perełka! <3 A przed chwilką skończyłam "Przebudzenie" Kinga i taaaaak się Basiu rozrzewniłam, bo mi się przypomniało wyzwanie Czytam Kinga i Czytam Literaturę Amerykańską i to, że kiedyś wygrałam cudną "Kronikę końca świata" która do dziś tłucze mi się po głowie! I że wygrałam ją za to nieszczęsne "GONE", co przypomniało mi o (równie nieszczęsnym) "Talizmanie", o których pamiętam do dziś i w sumie to... nie były takie złe! Z chęcią przeczytałabym coś podobnego, żeby znów poczuć tę prześmieszną atmosferę przyjemnego rozczarowania. I dziękuje Basiu za odwiedziny na moim blogu, cieszę się, że podoba Ci się nowy wystrój. :) Buziak!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hłe hłe. Stare, dobre czasy. Aż się wzruszyłam :-). Tyle lat...

      Usuń
  6. Brawo, ale wyniki!!! Dziękuję za wspólną zabawę
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, dziękuję za wyróżnienie! Będzie mi brakowało tego wyzwania, było jednym z zaledwie dwóch, w których biorę udział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też go będzie brakować, ale nie powstrzyma nas to przez dalszym czytaniem literatury rosyjskiej, prawda? ;)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...