czwartek, 12 stycznia 2017

Zychla Katarzyna: "Tosia na Wyspie Zapomnianych Książek"



"Tosia na Wyspie Zapomnianych Książek" Katarzyny Zychli to jedna z najlepszych książek dla dzieci, z jaką się zetknęłam.

We wspaniały, magiczny sposób motywuje ona młode osoby do czytania i odwiedzania bibliotek ;-)

Ta publikacja zawiera w sobie wszystko - pouczający, ciekawy tekst i piękne ilustracje. Jako bibliotekarka i mama córeczki o imieniu Tosia, nie mogłam się w niej nie zakochać.  
Polecam wam ją z całego serca. 

Wiek: 6+

3 komentarze:

  1. Takich książek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, bardzo mnie zaintrygowałaś tą książką Basiu...
    Szkoda bardzo, że skończyłaś wyzwanie "Rosyjsko mi!" - trudno jakoś to przeboleję. U mnie za to znów ruszyło wyzwanie "W 200 książek dookoła świata", masz ochotę sie przyłączyć? Serdecznie Cię zapraszam! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, dzięki, ale nie mam na to czasu. Sama zrezygnowałam z własnych :). Przykro mi.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...