piątek, 7 października 2016

"Pozytywka" Agnieszka Lis


"Pozytywka" Agnieszki Lis to dość nietuzinkowa historia.
Główna bohaterka, Monika, pochodzi z małej miejscowości i właśnie wychodzi za mąż za bogatego Roberta. Po ślubie kobieta wprowadza się do niego i jego rodziców.

Do tej pory była nieśmiałą, zahukaną dziewczyną, ale teraz zaczyna uczyć się życia. Los zsyła na nią wiele gorzkich i przykrych chwil, jednak pomimo wszelkich przeciwności losu, Monice udaje się stanąć na nogi, skończyć studia oraz zrobić oszałamiającą karierę... w kraju i za granicą. Ale praca to nie wszystko... Czy odnajdzie spokój, szczęście i swoje własne JA? Przekonajcie się sami.

To lektura o życiu i o ciągłych w nim zmianach, o rodzinie, samotności w tłumie oraz o sile, jaką każdy w nas musi w sobie znaleźć, żeby godnie trwać w codzienności.

Akcja powieści toczy się m.in. w moim rejonie: w Koszalinie, Sarbinowie i Mielnie. Była to więc dla mnie lektura niemalże obowiązkowa .

Pamiętajcie, że nie jest to kolejna słodka opowieść o miłości - niech nie zmyli was jej okładka.



Literatura: polska
data wydania:13 stycznia 2016
ISBN 9788379763672
liczba stron: 258
kategoria: Literatura obyczajowa
język: polski

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa losów Moniki. Poszukam i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie myślałam, że jest to słodka powieść dla kobiet, czyli coś, co mnie nie zainteresuje, od czego uciekam. Skoro mówisz, że nie, zapamiętam tytuł. :)
    Czytanie o własnym regionie musiało być przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi się ją czytało, ale nie była to oczywiście jedna z moich najlepszych powieści. Nie jestem pewna czy to twoje klimaty, ale w sumie jak nie przeczytasz, to się nie dowiesz, prawda?

      Usuń
  3. Ciekawa książka,muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie w moim stylu, ale w ramach poszerzania horyzontów chętnie sięgnę ;)

    Niedawno zmieniłam adres bloga z littledecoy7.blogspot.com na znalezionewsrodwielu.blogspot.com . Jeśli widnieję na twojej liście odwiedzanych blogów, bardzo proszę o zamianę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, a okładka wprowadza w błąd :) Zatem chętnie sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...