czwartek, 19 czerwca 2014

Konkurs w Czytelni - do wygrania "Troje" Sarah Lotz.

Kochani, wraz z wydawnictwem Akurat oraz Business & Culture organizuję konkurs. 
Do wygrania jest jeden egzemplarz "Troje" Sarah Lotz.

źródło
Cztery katastrofy.
Troje ocalonych.
Przesłanie, które zmieni losy świata.
Czarny czwartek. Dzień, którego nie sposób zapomnieć. Dzień, w którym niemal równocześnie w czterech miejscach na świecie dochodzi do katastrof wielkich samolotów pasażerskich. Giną setki ludzi, przeżywa tylko czworo. Jedną z nich jest Pamela May Donald. Leżąc w pogorzelisku, wśród poskręcanych fragmentów kadłuba i zmasakrowanych szczątków współpasażerów, nagrywa na komórkę wiadomość, która wstrząśnie światem. Wkrótce potem umiera.
Zostaje ich tylko troje.
To dzieci, jakimś cudem prawie niedraśnięte, co nie znaczy, że niezmienione. Wokół nich i z nimi zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Nie uchodzi to uwagi religijnych fanatyków na całym świecie. Pojawiają się domysły, podejrzenia i teorie. Niektóre intrygujące, inne fantastyczne, jeszcze inne groźne. Wreszcie komuś przychodzi do głowy myśl, że musi być jeszcze jeden ocalony. Jeszcze jedno cudowne dziecko. Rozpoczynają się poszukiwania, a raczej polowanie.
I wtedy świat zmienia się do końca.
 -źródło tekstu.


tłumaczenie: Arkadiusz Nakoniecznik
tytuł oryginału: The Three
wydawnictwo: Akurat
data wydania: 22 maja 2014
ISBN: 9788377587010
liczba stron: 480
kategoria: thriller/sensacja/kryminał
język: polski
typ: papier



Do książki dorzucę drewnianą zakładkę Czytelni:


Aby wziąć udział w konkursie należy :

1) zgłosić się w poniższych komentarzach, 

2) dodać swój adres e-mail, 

3) odpowiedzieć na pytanie: 

Dlaczego chciałbym/chciałabym otrzymać tę książkę? (odpowiedź może być krótka i zawierać się nawet w jednym zdaniu)

4) Podać linki do waszych ewentualnych udostępnień tego konkursu.


Przesyłkę wysyłam tylko na terenie Polski
Konkurs trwa do 6 lipca do godziny 23:59.
Wybiorę odpowiedź, która spodoba mi się najbardziej. Jeżeli będzie ich więcej, to dodatkowym atutem dla wybranych osób będzie udostępnienie informacji o konkursie w jak największej ilości miejsc. Będę wam bardzo wdzięczna za dalsze rozreklamowanie tej zabawy. 
Do zwycięzcy wysyłam maila z prośbą o podanie adresu do wysyłki. Na odpowiedź czekam 3 dni i w razie braku odpowiedzi wybieram kolejną osobę. Paczkę wyślę w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania wiadomości z adresem.

Czekam na wasze zgłoszenia.
Wszystkim życzę powodzenia.
Pozdrawiam :)

49 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)

    e-mail. martawa.25@gmail.com

    Dlaczego chciałabym otrzymać książkę?

    Akurat odpowiedź jest prosta
    książkę Troje chcę dostać
    by poczuć na plecach ciarki
    by mnóstwo emocji wziąć na swoje barki
    by książkę rozesłać wśród znajomych
    żeby każdy miał strachu syndromy ;)

    a tutaj link do konkursu

    http://ksiazki-do-poduszki.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w konkursie. Mnie ta tematyka nie za bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością zgłoszę się do konkursu : )
    Odpowiedź na pytanie wyślę e-mailem :D
    magda_1996@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się bardzo chętnie :)
    books.rewievers@gmail.com
    Informacja o konkursie jest u mnie na blogu w prawej kolumnie pod "Konkurs!" :)

    A teraz proste, choć trudne zadanie, czyli odpowiedź na Twoje pytanie.
    Gdy zobaczyłam tę książkę, wychodząc z błędnego przekonania, iż ma to jakiś związek z Troją, a co za tym idzie z HISTORIĄ, nawet nie miałam zamiaru podchodzić do tej książki... Jakaś tajemna siła pchnęła mnie do tego, by przeczytać na Twoim blogu opis nagrody konkursowej i... łał. Poczułam dreszcze. Już sam opis sprawił, że na rękach pojawiła się gęsia skórka. Moją pierwszą myślą było - no nie... muszę mieć tę książkę. Tym bardziej, że wakacje, że po sesji, że czas relaksu... Co tu dużo mówić. Boję się horrorów. Nie oglądam ich. Ale uwielbiam się bać podczas czytania książek. Niestety rzadko trafiam na naprawdę dobry thriller/horror. Wewnętrzny głos podpowiada, że ta książka się nadaje. I przy okazji wypomina mi głupotę moich dziwacznych historycznych skojarzeń... Niedługo zamkną mnie w szpitalu, więc może jeśli uda mi się wygrać, to czas umili mi odrobina strachu? No a tak poza tym... (matko, ale się rozpisałam) dawno nic nie wygrałam. Środków na nowe książki brak. A kto nie gra ten nie wygrywa :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie - ale tym razem nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Basiu za zaproszenie.
    Chyba bardziej w tym przypadku, by mi zależało na Twojej zakładce, a książkę potraktowałabym jako dodatek, gdyż co dopiero napisałam u Kasi, że taka fabuła mnie nie kręci.
    A zatem mam "skazkę". Basiu ja tę książkę chcę wygrać, żeby się przekonać, czy jednak być może się myliłam.

    A więc się zgłaszam.

    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skorzystam i odpowiedź będzie, tak jak prosisz w regulaminie - jednozdaniowa. Chciałabym wygrać tę książkę ponieważ słyszałam o niej dużo dobrego, a jest to jeden z moich ulubionych gatunków literackich - z przyjemnością ją przeczytam i zrecenzuję.

    martha.kosmala@gmail.com
    dodałam baner na dole, po prawej stronie, w panelu bocznym bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    e-mail: spod.poduszki@gmail.com

    Chciałabym wygrać książkę "Troje", ponieważ chciałabym postawić siebie w sytuacji, w jakiej znajdują się bohaterowie tej powieści i spróbować odnaleźć odpowiedź na pytanie, jak ja sama zachowywałabym się będąc w ich położeniu. Ponadto ciekawi mnie, co takiego nagrała ta kobieta i co takiego jest w tych ocalałych, że zmienia to świat.

    Baner udostepniłam u siebie na blogu w zakładkach Konkursy (http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/p/konkursy_7.html), na moim prywatnym Facebooku (https://www.facebook.com/smaointe/posts/836704849691712), na fanpage bloga na FB (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=543662195739631&id=406140552825130), przez G+ (https://plus.google.com/109506941062088367656/posts/6VSi247uV7U)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Basiu, ja nie skorzystam, ponieważ mam własny egzemplarz tejże książki.
    Ale wszystkim biorącym udział życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wysłałam Ci wiadomość na e-mail.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Książkę mam, więc udziału nie wezmę, ale życzę powodzenia innym uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam książkę (zrobiła na mnie duże wrażenie ;)) więc życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po zakładkę bym się zgłosiła ;)) - cudna jest :)

      Usuń
  12. Jestem już w trakcie lektury książki, więc tym razem nie zgłoszę swojego udziału w konkursie. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy chcą zdobyć egzemplarz tej świetnej książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie, Basiu!

    Zgłaszam się :)

    klaudia.konkiewicz@gmail.com

    A książkę chciałabym wygrać, bo bardzo chcę ją przeczytać :) Tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie, ale mam już tę książkę i właśnie ją czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się :)

    damiansowa@spoko.pl

    Dlaczego chcę otrzymać?
    Żeby "Troje" w ręku potrzymać,
    Podobno to piękne wydanie,
    To większości blogerów zdanie,
    Jeszcze bardziej chcę przeczytać,
    Wąchać, całować, dotykać,
    Na pewno książka mnie wciągnie,
    a, i moją sąsiadkę, panią Bogusie,
    Bez czytania, każdy mol się dusi,
    Dlatego tę książkę przeczytać musi.

    o konkursie info tu: http://pozytywniezaczytany.blogspot.com/p/rozdawajki-i-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Do konkursu nie przystąpię, gdyż mam tę książkę. Ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czesc Basiu
    Super jest to, co tutaj robisz - zachecasz polakow do czytelnictwa. Mysle, ze pod tym wzgledem wiele moze sie zmienic. Z tego co obserwuje niewielu moich znajomych czyta regularnie ksiazki. Ja tez nie jestem jakims szczegolnym przykladem wzorowego czytelnika, ale probuje to zmienic.
    Zycze Ci wszystkiego dobrego w zwiazku z rozwojem bloga. Widze, ze juz masz wielu czytelnikow, co pozytywnie swiadczy o Twojej dzialalnosci w sieci.
    A jesli chodzi o konkurs... chcialbym wygrac te wygrac te ksiazke poniewaz jestem bardzo ciekawy fabuly ;) Na pierwszy rzut oka opis wydaje sie szalony... w pierwszym momencie po przeczytaniu podniosl mi sie wewnetrzny poziom buntu, ze autor chyba zbyt popuscil wodze wyobrazni :D Niemniej chcialbym sie o tym przekonac sam! Mysle, ze nie bede sie nudzil, analizujac proponowana przez Ciebie pozycje.
    PS mam nadzieje, ze to ze jestem anonimowy nie skresla mnie z listy potencjalnych wygranych :)
    Pozdrawiam,
    Bartek
    bcegielski146@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam ja polotu pisarskiego więc i wierszyka nijak Basiu nie sklecę. Książeczkę z chęcią bym przeczytała- bo dawno thrillera nie miałam, a ciekawość mnie pożera, co to za historia z tym cudnym dzieckiem ;)
    Zgłaszam się :)
    brata1@wp.pl
    info pasek boczny http://dlubankibeaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę posiadam, ale zakładkę bym brała :) wszystkim uczestnikom życzę powodzenia. Wydanie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już swój konkurs organizowałam i egzemplarz tej książki mam, więc powodzenia innym życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również się zgłaszam.
    Chciałabym otrzymać książkę ponieważ zaintrygował mnie jej tytuł. Jestem ciekawa, jak potoczą się losy ocalonych bohaterów, jak również to czy opowieść ma wydźwięk ogólnoludzki i ponadczasowy.
    Mój mail: ciazowe.zachcianki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzięłabym udział, ale właśnie się dowiedziałam, że książka już na mnie czeka w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka czeka u mnie na swoją kolej, więc udziału nie wezmę, ale wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1) Zgłaszam się!

    2) agnieszkaaau@gmail.com

    3) Chcę tą książkę od momentu, gdy pierwszy raz o niej usłyszałam, jeszcze przed dniem jej premiery.
    Samo to, że we wszystkich krajach została wydana tego samego dnia, a jej fabuła do końca była owiana tajemnicą, nawet przedpremierowych recenzentów poproszono, żeby niewiele zdradzali tak bardzo mnie zaintrygowało, że obecnie "Troje" znajduje się na szczycie mojej listy 'must read'.
    Chcę tę książkę, ponieważ jestem czytelniczką. Uwielbiam uciekać do światów ukrytych na kartkach papieru. Dla mnie dzień bez czytania, to dzień stracony.
    Dawno nie spotkałam utworu, który zainteresowałby mnie tak, jak "Troje". Bardzo chcę mieć ten tytuł na mojej półce. Codziennie szukam w internecie kolejnych recenzji, codziennie mój apetyt na dzieło Pani Lotz rośnie coraz bardziej, codziennie szukam kolejnych konkursów, gdzie do wygrania jest właśnie ta książka (tak, mówię szczerze, nie jest to pierwszy, w którym biorę udział). Gdybym tylko mogła, kupiłabym ją od razu, pierwszego dnia premiery, ale niestety nie mam takiej możliwości.
    Mogę brzmieć nieco desperacko, ale naprawdę naprawdę naprawdę chciałabym w końcu mieć tą książkę w swoich dłoniach i móc się w niej zaczytywać.

    4) 1. http://charlies-fuckin-life.blogspot.com/
    2. https://twitter.com/mrsXYX/status/480047787984576512
    3. https://www.facebook.com/OkayNaszymZawsze/posts/244840692372569
    4. http://wampir20.08.pinger.pl/m/22076637

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zaproszenie, ale książkę już mam więc tym razem nie skorzystam. Chociaż zakładka kusi:) Może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!

    natalia.stadnicka@vp.pl

    Chciałabym wygrać tę książkę ponieważ od zawsze marzyłam, o tym żeby mieć w swoim domu osobistą biblioteczkę. Któż nie marzy o własnym kąciku, przepełnionym zapachem zarówno starych jak i nowych książek? Jedna książka nic mi nie wniesie? Bzdury! Grosz do grosza a będzie kokosza.
    Wybierając mnie, dajecie szanse nieśmiałej nastolatce na rozwijanie swojej pasji jaką jest czytanie! Trzeba rozwijać młode pokolenie, prawda?
    W czytaniu zakochałam się dość niedawno a o książce słyszę pierwszy raz. Szczerze mówiąc... nigdy w życiu nie czytałam książki o takiej tematyce. Dając mi ją, kto wie, może otworzyłabyś nowy rozdział w moim życiu? Zainteresowałabym się gatunkiem literatury z którym nigdy nie miałam do czynienia?
    Wybór należy do Ciebie :)
    Gorąco pozdrawiam.

    1) https://twitter.com/NatalliePotter/status/480059761669722112
    2) https://www.facebook.com/avadakedavran/posts/530214893767350
    3) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1461042400808947&id=1396252760621245
    4) http://natalliepotter.tumblr.com/post/89380215847/czytelnia-basia-pelc-konkurs-w-czytelni-do
    5) http://being-a-helenaist.tumblr.com/post/89380254814/czytelnia-basia-pelc-konkurs-w-czytelni-do

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Basiu za zaproszenie, ale sama nie wiem czy jestem nią zainteresowana, jakoś nie czuję nią zainteresowania - może kiedyś.

    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. To nie do końca moje klimaty, ale ta zakładka kusi:) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście się zgłaszam.
    Mail: korcimnieczytanie@gmail.com
    Informacja o konkursie została umieszczona na moim blogu w zakładce konkursowej.
    A dlaczego chciałabym wygrać tę książkę?
    Przede wszystkim dlatego, że dołączasz do niej przepiękną zakładkę, na którą od dawna poluję. Przyszło mi ostatnio do głowy, żeby zacząć kolekcjonować zakładki i nie wyobrażam sobie, żeby mogło zabraknąć w moje kolekcji Twojego cudeńka.
    Poza tym nie da się ukryć, że blogerzy chwalą tą książką, kuszą, zachęcają, a ja jestem podatna na takie sugestie i od pewnego czasu cieknie mi ślinka na ten tytuł...
    Jak więc widać, wygrana w tym konkursie to będzie dla mnie podwójne szczęście:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie skończyłam czytać, więc udziału w konkursie nie wezmę, ale polecam wszystkim i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam książkę, mam zakładkę (!!! :D), więc życzę powodzenia innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się zgłaszam! Email: justyna238@spoko.pl

    Dlaczego chciałabym otrzymać tę książkę? No jak to dlaczego?! Bo kocham czytać książki! Wszystkie, bez wyjątku, ale ta ma w sobie coś szczególnego. Słyszałam o niej wiele opinii, czytałam wiele recenzji i po prostu także mam ochotę ją przeczytać i zrecenzować. Jest w moim klimacie - podczas czytania z pewnością przebiegnie mi dreszczyk po plecach i wywoła przyjemne swędzienie w żołądku. Powieść "Troje" jest teraz popularna, chcę sprawdzić czy słusznie wszyscy się nią zachwycają.

    Informacje o tym konkursie znajdziesz na moim blogu w zakładce Konkursy! :)
    http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do konkursu.
    Mój e-mail: idudzinskaantkowiak@gmail.com

    Dlaczego chciałabym otrzymać tę książkę?
    Przedstawiony fragment zapowiada niezwykle tajemniczą fabułę, nie słyszałam nic na temat tej książki, ale korci mnie, żeby się przekonać co w niej jest :))) I do tego ekskluzywna zakładka! Must have dla miłośników czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy,

    e-mail: mentally887@gmail.com

    Dlaczego chciałabym otrzymać tę książkę? Odpowiedź jest prosta, a zarazem banalna: opis tej pozycji wzbudza we mnie ten nie lada dreszczyk grozy, który wręcz namawia mnie do przeczytania powieści Lotz. Tajemnice, dziwne wydarzenia, katastrofy lotnicze, jednym słowem moja bajka. A książki wygrane po prostu smakują lepiej bo mamy tą świadomość, że staraliśmy się o ich posiadanie, a nie po prostu wyłożyliśmy pieniądze na ladę w księgarni.

    Konkurs opublikowałam również na facebook'u:
    http://www.facebook.com/patrycja.monkiewicz/posts/741535242551360

    Serdecznie pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!
    e-mail: kinga.godowska@vp.pl
    Chciałabym dostać tę książkę dlatego, że zazwyczaj po taką literaturę nie sięgam, a jestem spragniona nowych czytelniczych wrażeń. Ciekawi mnie treść „Troje”, to co można znaleźć w środku skrytego pod tą hipnotyzującą okładką. Poza tym, chciałabym zobaczyć i przekartkować sobie te podobnież czarne strony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajrzyj do mnie. Nowa książka Jessiki Brody :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/06/25/nowa-ksiazka-jessiki-brody-trailer/

    OdpowiedzUsuń
  37. Książkę kojarzę, a jakże, ostatnio bardzo często widuję ją na blogach ;) Ale niestety nie moje klimaty więc rezygnuję z konkursu. Życzę wszystkim powodzenia!
    PS. A zakładka naprawdę cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  38. A zgłoszę się!
    martucha180@tlen.pl
    Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

    Chcę otrzymać książkę "Troje", bowiem... jedna jestem ja, dwoistą mam naturę jakem strzelec (nie)wyborowy – pół ludzką, pół zwierzęcą, tylko brak mi czegoś do…trójkąta!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!

    e-mail: hadziczka13@wp.pl
    3 to liczba dosonała, więc i książka zapewne też!
    Wakacji początek, a dreszczyk emocji niezaspokojony czeka!
    Miejsce na półce kusi, kusi i nie ma go czym zapełnić, a głód na tę książkę coraz większy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mieczysława Balcerek1 lipca 2014 08:48

    chytrababaradom@wp.pl
    Chcę otrzymać tę książkę, aby sprzedać ją na Allegro za 10zł.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się. email: domiba14@gmail.com odpowiedź: Chciałabym tę książkę, ponieważ jej opis mnie zaintrygował, ale też dlatego, że czasami lubię przeczytać coś innego o właśnie takiej tematyce. Lubię też czytać o głupich reakcjach ludzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniłam link to twojego konkursu na blogu:http://www.rzekaksiazek.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html

      Usuń
  42. Zgłaszam się! :D
    aleksandra.s.1.1.3.9@gmail.com

    Chciałabym przeczytać tą książkę, ponieważ uwielbiam książki napisane w niecodziennej formie, a z tego co mi wiadomo właśnie ta pozycja jest taka. A po drugie jestem ciekawa samej treści :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I jak tu pokonać taką konkurencję? 45 dodanych przed moją wypowiedzią komentarzy eliminuje moje szanse praktycznie do zera. Nie jestem literackim geniuszem, więc nie sklecę tutaj ody, która pozwoli mi wygrać. Hmm… a może gdybym dodała 45 powodów, dla których chciałabym tą książkę… Warto spróbować. W końcu w grupie (w tym wypadku powodów) siła;)
    Marzę o wygranej ponieważ:

    1. Za 15 dni zostanę mamusią, więc książka będzie jak znalazł lekarstwem na nudę w szpitalu.
    2. „Troje” to jedna z czterech pozycji na liście moich książkowych marzeń umieszczonych na moim blogu.
    3. Szukałam tej książki w promocyjnej cenie w „Biedronce” i już jej nie było, co wywołało u mnie nie lada rozczarowanie.
    4. Książka ma bardzo tajemniczą okładkę, która mnie nurtuje.
    5. Chciałabym rozgryźć znaczenie tytułu książki.
    6. Zainteresowało mnie krótkie, ale wywołujące ogromną ciekawość streszczenie.
    7. Nie mam jeszcze książki z czarnymi kartkami.
    8. Moje uginające się pod ciężarem książek półki już „grzeją” miejsce temu tytułowi.
    9. Nie potrafię znaleźć odpowiedzi na pytanie co spowodowało katastrofy samolotów, więc chyba jedyną opcją jest przeczytanie książki.
    10. Z ogromną satysfakcją napisałabym na moim blogu recenzję książki „Troje”.
    11. Opublikowałabym recenzję owej książki także na stronie księgarni Empik, Matras oraz na Lubimyczytac.pl.
    12. Może chociaż raz mój mąż skusiłby się na przeczytanie jakiejkolwiek książki.
    13. Uwielbiam wygrywać, a moment oczekiwania na wyniki wywołuje dreszcze na całym ciele.
    14. Wydawnictwo Akurat wywołało u mnie nadzieję na współpracę, a potem po prostu mnie olało. Wiem więc, że nie mam co marzyć na książkę od nich.
    15. Jest bardzo mało konkursów, w których można wygrać ową powieść. Stąd wygrana na tym blogu byłaby ogromną satysfakcją.
    16. Miałam ostatnio sporo stresów związanych z obroną pracy licencjackiej i nową pracą męża, a więc książka byłaby lekarstwem na wymęczoną duszę.
    17. Czeka mnie wiele nieprzespanych nocy u boku mojej malutkiej córeczki, więc co w tym czasie będę robić, kiedy będę usypiać bobaska. W jednej ręce kołyska, w drugiej książka – najlepsze rozwiązanie.
    18. Nie mogę teraz wydawać pieniędzy na książki. Mam inne wydatki, które okazują się o wiele ważniejsze.
    19. Czeka mnie cesarskie cięcie, którego boję się jak jasna cholera. Wygrana pozwoli mi o tym zapomnieć.
    20. Dawno nie czytałam emocjonującego thrillera, a ta książka niby takowym jest.
    21. Lubię powieści liczące sporo stron. Można się nimi cieszyć o wiele dłużej.
    22. Każda książka czegoś uczy. Jestem ciekawa, jaką wiedzę przekazuje ta pozycja literacka.

    OdpowiedzUsuń
  44. cz. II

    23. Nie miałam jeszcze styczności z autorką Sarah Lotz. Poznawanie nowych pisarzy to jak wypływanie na nieznane wody.
    24. Przygoda z nową książką jest jak wyjazd na wakacje w nieznane miejsce, a ja w tym roku nigdzie się nie wybieram.
    25. Książki, wokół których robione jest tak ogromne zamieszanie, albo są wybitne, albo kompletnie beznadziejne. Jestem ciekawa, jak będzie w tym wypadku.
    26. Pogoda ostatnio nie dopisuje. Co tu robić w takie dni? Taka książka byłaby cudownym rozwiązaniem.
    27. Internet mało co pisze o autorce książki „Troje”. Może sama treść powieści pozwoli mi odkryć chociaż małą jej cząstkę.
    28. Brałam już udział w konkursie z nagrodą w postaci książki „Troje” i się nie udało. Teraz jestem więc zmotywowana podwójnie i będę bardzo się starać;)
    29. Dawno nie widziałam mojej miłej pani listonosz, a wygrana z pewnością by to zmieniła.
    30. Zwycięstwo to nie to samo co zakupy. A ja w mało której dyscyplinie jestem dobra. Liczę więc tylko na tego typu konkursy, aby móc cieszyć się wygraną.
    31. Książka to nowość, a więc jej recenzja pozwoliłaby mi podnieść oglądalność mojego niezbyt dobrze prosperującego bloga.
    32. Wygraną w konkursie jest także oryginalna zakładka z adresem bloga, dzięki której będę mogła w każdym miejscu i o każdej porze sobie o nim przypomnieć i prześledzić co nowego w świecie książkowym słychać.
    33. Nigdy nie miałam drewnianej zakładki. Zazwyczaj zaznaczam strony kawałkiem zwykłego papieru.
    34. Jestem bardzo ciekawa, dlaczego na okładce są tylko trzy czerwone pasy, a czwarty jest czarny.
    35. Niedługo moja rocznica ślubu. Ta książka byłaby wspaniałym prezentem na tę okazję.
    36. Pisanie powodów sprawia mi już coraz większą trudność, więc byłabym szczęśliwa, gdyby mój wysiłek psychiczny został nagrodzony ;););)
    37. Każdą książkę kocham jak dziecko, także ten egzemplarz „Troje” będzie miał u mnie jak w niebie.
    38. Książki lubię nie tylko czytać, ale także kolekcjonować. A każdy nowy element kolekcji to ozdoba mojego pokoju.
    39. Chciałabym wygrać, bo wstyd, żeby dwie kobiety sobie nie poradziły z konkurencją. A chociaż piszę tylko ja, to co dwie głowy, to nie jedna, zaś wierzę, że moja córeczka mi w tym momencie pomaga.
    40. Książka „Troje” ma aż 115 ocen na stronie lubimyczytac.pl. Ja także chcę dodać swoją.
    41. Jestem ciekawa, czy książka „Troje” zawiera jakieś fakty związane z historią, czy wszystko zostało wymyślone.
    42. Będę mogła pochwalić się przed rodzinką, że udało mi się zdobyć tak wspaniałą książkę.
    43. Chciałabym wygrać, bo dzięki temu konkursowi trafiłam na tak wspaniałego bloga i wierzę, że ta książka przyniesie mi szczęście także w innych przypadkach.
    44. Bo zamiast słuchać męża, właśnie przytakuję głową na jego opowiadania, zaś moje myśli krążą zupełnie w innym, konkursowym kierunku. A to ryzyko kłótni małżeńskiej. Mam nadzieję, że się nie zorientuje. Takie małe poświęcenie;)
    45. Ufff… dobrnęłam do końca. Chciałabym wygrać, bo jestem opętana czytaniem! Książki zajmują sporą część mojego pokoju i nie mogę bez nich żyć. Niestety kończą mi się pozycje literackie do czytania, więc proszę o szansę na zdobycie czegoś nowego.

    werka7@gmail.com

    Baner konkursowy - ktoczytaksiazki-zyjepodwojnie.blogspot.com - w zakładce KONKURSY

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się

    czytanie-moim-tlenem@wp.pl

    Chciałbym otrzymać tą książkę, ponieważ jestem jej bardzo ciekawy i chętnie zrecenzuję ją na swoim Blogu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak, zakładkę też bym chciała książkę niestety już mam. Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...