niedziela, 27 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca 2017r.

W poprzednim miesiącu przeczytałam 30 książek:
-  5 książek - literatura piękna dla dorosłych,
- 2 książki - literatura piękna dla nastolatków,
- 23 książki - literatura piękna dla dzieci,
- 0 książek - literatura popularnonaukowa dla dorosłych,
- 0 książek - literatura popularnonaukowa dla dzieci i młodzieży.

tytuły książek z pogrubionym drukiem - uznaję te pozycje za godne uwagi.

1. Poczytaj ze mną. Epos. Pieśń o Sowie, Autor: Jarosław Górski,

2. Poczytaj ze mną. Fantasy. Gdy pada deszcz. W jaskini goblinów, Autor: Zofia Stanecka - są to rewelacyjne przygody bohaterów w świecie niezmierzonej wyobraźni.

3.  Baśń o świętym spokoju, Autor: Zofia Stanecka - Przepiękna i "głęboka" baśń o niezrozumieniu, miłości i poświęceniu.

4. Gdy pada deszcz. Przejście, Autor: Zofia Stanecka - Jak się okazuje: W dłoni można mieć cały świat... :)

5. Po co komu mamut? Autor: Agnieszka Frączek Zabawna, wesoła, po prostu cudna książeczka.

6. Kot, który zgubił dom, Autor: Ewa Nowak,

7.  Pan od angielskiego, Autor: Paweł Beręsewicz,

8. Różowe babeczki, Autor: Joanna Jagiełło,

9.  Na ratunek Karuzeli, Autor: Ewa Nowak - Wspaniała książka. Bardzo mnie wciągnęła.

10. Zagadka biblioteki, Autor: Zofia Staniszewska,

11.  Najmroczniejszy sekret, Autor: Alex Marwood,

12. Zabójca z sąsiedztwa,  Autor: Alex Marwood,Lubię książki tej autorki. Bardzo interesująca powieść. Pisarka ciągle mnie zaskakiwała swoimi nowymi pomysłami. Do samego końca czytało mi się ją z przyjemnością.

13. Dziewczyny, które zabiły Chloe, Autor: Alex Marwood,

14. Wielki Karol i mały Lolek, Autorzy: Anna Czerwińska-Rydel, Ewa Poklewska-Koziełło - Dla mnie jest to dość wartościowa książka. Moja córka nie była nią jednak zainteresowana.

15. Kłopoty z mlekiem dla kota, Autorzy: Marcin Baran, Agnieszka Żelewska,

16. Koc trolla Alojzego, Autorzy: Zofia Stanecka, Jona Jung,

17.  Troll i zawody, Autorzy: Zofia Stanecka, Jona Jung,

18.  Kto polubi trolla? Autorzy: Zofia Stanecka, Jona Jung,

19. Świąty Mikołaj, Autor: Agnieszka Tyszka,

20. Akcja Morze! Autor: Agnieszka Stelmaszyk - Przezabawna lektura dla dzieci, która spodobała się zarówno mojej 6 letniej córce, jak i mnie. Zastanawiam się nawet komu z nas bardziej. :)

21. Zapisane w wodzie, Autor: Paula HawkinsKsiążka jest dość ciekawa. Podobają mi się psychologiczne portrety bohaterów.

22. Panika, Autor: Lauren Oliver - Czyta się ją bardzo przyjemnie.

23 - 28. Seria Trace Moroney "To co naprawdę lubię...":
- podczas zabawy,
-w sobie samym,
-gdy idę spać,
-w przedszkolu,
-rodzina,
-przyjaciele,


29Zamkowe opowieści duszka Bogusia, Autor: Monika Wilczyńska,

30. Zabójca z sąsiedztwa, Autor: Alex MarwoodLubię książki tej autorki. Bardzo interesująca powieść. Pisarka ciągle mnie zaskakiwała swoimi nowymi pomysłami. Do samego końca czytało mi się ją z przyjemnością.

2 komentarze:

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...