czwartek, 1 grudnia 2016

"Biurwa" Sylwia Kubryńska


Dzisiaj króciutko o intrygującej książce. "Biurwa" to ciekawy obraz codzienności urzędników.
Główna bohaterka jest zagubiona w szaleństwie Mordoru - urzędu. Czy potrafi to przetrwać? Czy nie zgubi siebie w tej walce i pogoni za nie wiadomo czym? Przekonajcie się sami. Autorka troszkę z przymrużeniem oka, jednak zarazem do bólu i w sposób realny ukazuje nam administracyjną rzeczywistość. To książka z której można się pośmiać, nawet, jeżeli jest to czasami taki śmiech przez łzy.


Literatura: polska
data wydania: 28 września 2016
ISBN 9788379764808
liczba stron: 304
kategoria: literatura współczesna
język: polski

8 komentarzy:

  1. Intryguje mnie twórczość tej autorki, więc na pewno zabiorę się za nią w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie miło rozczarowała, bo spodziewałam się czegoś gorszego. Było dobrze :)

      Usuń
  2. Książka jest jak samo życie. Śmiech i smutek przeplatają się wzajemnie w długiej ścieżce istnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. I tak tutaj jest, troszkę śmiesznie, ale i smutno...

      Usuń
  3. Już sam tytuł zachęca mnie do przeczytania.
    Zapraszam na post z bransoletkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tytuł też mnie zaciekawił ;).

      Usuń
  4. Przyciąga wzrok, to pewne :) Ciekawa jestem jak autorka przedstawiła te zmagania, więc będę miała ten tytuł na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesująco, wręcz rozbrajająco ;).

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...