wtorek, 31 października 2017

Podsumowanie października 2017r.

W październiku przeczytałam 11 książek:
Dziewczynka z parku
Rany Julek! O tym, jak Julian Tuwim został poetą
Iza Anoreczka
Batoniki Always miękkie jak deszczówka
Firma Agaton-Gagaton: wypróbuj bez szorowania
Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek
Telefony do przyjaciela
Bajki krasnoludka Bajkodłubka
Lenek i polowanie
Poczytaj ze mną. Przypowieść. O srebrnej łyżce
Dzika jabłoń
-  0 książek - literatura piękna dla dorosłych,
- 5 książek - literatura piękna dla nastolatków,
- 6 książek - literatura piękna dla dzieci,
0 książka - literatura popularnonaukowa dla dorosłych,
- 0 książek - literatura popularnonaukowa dla dzieci i młodzieży.

tytuły książek z pogrubionym drukiem - uznaję te pozycje za godne uwagi.

1. Dzika jabłoń - Autor: Anna Zgierun-Łacina,

2. Poczytaj ze mną. Przypowieść. O srebrnej łyżce - Autor: Justyna Bednarek.

3. Lenek i polowanie - Autor: Justyna Bednarek.  Cuuuuudowna książka. I te ilustracje.

4. Bajki krasnoludka Bajkodłubka - Autor: Małgorzata Strzałkowska,

5. Telefony do przyjaciela - Autor: Anna Zgierun-Łacina,

6. Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek - Autor: Justyna Bednarek,

7. Firma Agaton-Gagaton: wypróbuj bez szorowania - Autor: Marta Fox,

8. Batoniki Always miękkie jak deszczówka - Autor: Marta Fox

9. Iza Anoreczka - Autor: Marta Fox,

10. Rany Julek! O tym, jak Julian Tuwim został poetą - Autor: Agnieszka Frączek,

11. Dziewczynka z parku - Autorzy: Barbara Kosmowska. Wzruszająca historia. Kosmowska z wyczuciem i taktem opowiada o trudnych momentach w życiu każdego człowieka, w sposób łatwy i przystępny z myślą o młodych odbiorcach. Ilustracje są niemalże magiczne - piękne, stylowe, wzruszające, otoczone mgiełką tajemniczości i niedopowiedzenia. Jestem nimi zachwycona.


W październiku przeczytałam kilka młodzieżówek. Spowodowane to było m.in. tym, że rozpoczęłam Młodzieżowy Dyskusyjny Klub Książki w swojej bibliotece. Najlepsze książki z którymi zapoznałam się w październiku, to utwory Anny Zgierun-Łaciny, Marty Fox i Barbary Kosmowskiej. Kosmowską mogę polecić w ciemno, po prostu uwielbiam jej twórczość. Twórczość Pani Łaciny dopiero poznaję, jak na razie przeczytałam jej trzy książki. Marta Fox pisze niesamowicie lekko i bez ogródek, nastolatki uwielbiają jej styl. Porusza ona tematy bardzo wartościowe, czytelnik z pewnością będzie miał sporo miejsca na przemyślenia po przeczytaniu jej powieści.

Ostatnio dużo się u mnie dzieje w pracy, jestem bardzo zajęta i ciągle wymyślam coś nowego. Wspaniale jest móc się realizować pod względem zawodowym.

Pozdrawiam cieplutko. :)



Powyższe okładki książek pochodzą ze strony http://lubimyczytac.pl

5 komentarzy:

  1. Piękny wynik :) A co do książek w tym poście to bardzo ładne okładki u większości z nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie zawsze wyniki powalają.
    Październik u mnie kiepski, ale na usprawiedliwienie mam chorobę, szpital, operację...
    Pozostaje mi mieć nadzieję, że depresyjny listopad będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to zdrówka życzę!
      Bywało u mnie lepiej z książkami. Ale nie narzekam, jest całkiem dobrze.

      Usuń
  3. Nie jest źle;)Ja przeczytałam tylko 6 książek. Też ostatnio mam nawał pracy i czekam z niecierpliwością na chwilę oddechu. Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, praca, rodzina, dziecko i mało czasu. Nie ma jednak co narzekać, bo u mnie super.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...