niedziela, 16 lipca 2017

Podsumowanie czerwca 2017r.

W poprzednim miesiącu przeczytałam 14 książek:


-  3 książki - literatura piękna dla dorosłych,
- 1 książka - literatura piękna dla nastolatków,
- 8 książek - literatura piękna dla dzieci,
 2 książki - literatura popularnonaukowa dla dorosłych,
- 0 książek - literatura popularnonaukowa dla dzieci i młodzieży.




Tytuły książek z pogrubionym drukiem - uznaję te pozycje za godne uwagi.

1. Bliźnięta z lodu, Autor: S.K. Tremayne, 

2. Tygrys i Lula. Wycieczka do lasu, Autor: Marta Ostrowska,

3.  Tygrys i Lula, Autor: Marta Ostrowska,

4. Przygoda na zamku, Autor: Nicholas Harris,


5.  Cela, Autor: Jonas Winner,

6. Podróż zimowa, Autor: Amélie Nothomb,

7.  Niezwykłe przygody latającej myszy, Autor: Torben Kuhlmann,

8. Przygoda na pirackim statku, Autor: Nicola Baxter,

9. Idol, Autor: Marta Fox,

10.  Jej Wysokość Zosia. Klątwa księżniczki Ewy, Autor: Catherine Hapka,

11.  Szpital dla zwierząt czarodziejki doktor Imeldy, Autor: Sheila May Bird,

12. Upiorne andrzejki, Autor: Agnieszka Stelmaszyk,

13.  Zarządzanie czasem, Autor: Mike Clayton, 

14. 30 minut nauki zarządzania czasem dla ludzi chaotycznych, Autorzy: Horst Muller, Anette Labaek-Noeller i inni... 



Czerwiec miałam strasznie zabiegany. Zmiana miejsca pracy, nowe wyzwania, itp. Radzę sobie całkiem dobrze. :) Udało mi się nawet poczytać coś z nowego księgozbioru. Prawie wszystkie książki przypadły mi do gustu, dlatego lista jest niemal cała wytłuszczona. Mam nadzieję, że lato przebiega wam pogodnie i radośnie.

Pozdrawiam cieplutko. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...