poniedziałek, 26 września 2016

"Moje córki krowy" Kinga Dębska



Książka "Moje córki krowy" Kingi Dębskiej porusza wiele tematów.
Jest w niej radość, jak i smutek.
Dwie całkowicie różne, a jednocześnie dość do siebie podobne siostry muszą poradzić sobie z chorobą i śmiercią najbliższych. Czy te niespodziewane okoliczności będą w stanie zbliżyć do siebie dwie zwaśnione kobiety? Czy są w stanie po tylu latach rozmawiać ze sobą i o sobie? Czy zdobędą odwagę i nareszcie się przed sobą otworzą?

To piękna i wzruszająca historia o skomplikowanych relacjach kobiecych, rodzinnych i międzyludzkich. Serdecznie polecam.

Powieść została zekranizowana. Tutaj odnajdziecie zwiastun filmu:
Jednak zanim obejrzycie ekranizację, naprawdę warto zapoznać się najpierw z książką.

Literatura: polska
data wydania: 13 stycznia 2016
ISBN 9788380312609
liczba stron: 304
kategoria: Literatura piękna
język: polski

3 komentarze:

  1. Od dawna intryguje mnie i film, i książka, więc na pewno zabiorę się za jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach zarówno książkę jak i film!

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...