wtorek, 2 sierpnia 2016

Lipiec 2016r. - podsumowanie. Wyzwania: Dziecinnie..., Rosyjsko mi!


Wyzwanie Dziecinnie... 
Ilość zgłoszeń od początku trwania wyzwania (I-VII):

Aga Bur - 87
Basia Pelc - 5
BiBi - 13
Buba Bajdocja - 4
Ilona Popławska - 4
Izabelka - 18
Joanna M.P. - 1
kasjeusz - 1
Klaudyna Maciąg - 68
Kornelia Pikulik - Czyż - 8
Książki do poduszki - 6
Lustro Rzeczywistości - 0
mama do sześcianu - 25
Marta Kraszewska Elaine Blath - 14
martucha 180 -23
Martyna K. - 133
Melania K. - 1
Monika Łukomska - 0
monweg - 28
Sylwia - 74
Wiki - 11

Wspaniale kochane!
Najwięcej wpisów dodały:
Martyna - 133 zgłoszenia,
Aga Bur - 87,
Sylwia - 74,
Klaudyna Maciąg - 68.

Gratuluję wszystkim serdecznie!
Dziękuję.



A oto linki z naszymi wpisami z ostatniego miesiąca:

Buba Bajdocja:
1. Fartuszek np. na plastykę, dla wszystkich
2. Wycinanki - zajęcie na mniej pogodne dni, dla wszystkich (3+)

3. "Śpiące Królewny" - gra karciana, 8+

Ilona Popławska:
1. gra Tempo, 8+

Klaudyna Maciąg:
1. Jagielski Piotr: "Legia Mistrzów", 11+
2. Giggs Ryan: "Giggs. Moje życie, moja historia", 14+
3. Collina Pierluigi, "Moje reguły gry", 11+









mama do sześcianu:
martucha 180:

Martyna K.:
1. Samojlik Tomasz "Żubr Pompik. Zapach wiosny", 0-7 lat
2. Samojlik Tomasz "Żubr Pompik. Letni zmierzch" 0-7 lat
3. Puzzle z Krainą lodu, 4+
4. Domino Jack and the never land pirates 3+
5. Gra planszowa "Przygody małego mamutka", 6-9 lat
6. Hart Chris "Narysuj koło. Narysujesz wszystko" 3-6 lat
7. Mull Brandon "Przewodnik opiekuna. Baśniobór", 9-12 lat
8. Jacobson Andrew, Epstein Adam Jay "Pałac snów. Chowańce. Tom 4" 8-12 lat

9. Praca zbiorowa "Podręcznik skautingu" dla nastolatków

12. Puzzle Tom i Jerry, 3-6 lat
13 - 21. Mix Domino - Kraina Lodu, Kubuś Puchatek, Zwierzęta domowe, Angry Birds, Pingwiny, Flagi, Przygody Koziołka Matołka, Krecik, Księżniczki 4+



monweg:
1. Sigler Scott "Alive. Żywi", 16+











**********************************
Wyzwanie:


Rosyjsko mi!

W zeszłym miesiącu recenzje dodały:

Izabelka:
Miedwidiew A. Roj "Ludzie Stalina"


i

Katarzyna Chojecka:
Marinina Aleksandra "Egzekucja w dobrej wierze"



Jak dotąd, od ostatniego podsumowania, swoje książki zgłosiły:
Agnieszka Chodkowska - Gyurics - 2
Basia Pelc - 8
Izabelka - 3
Katarzyna Chojecka - 13
Marta Kraszewska - 8
monweg - 9


Dziękuję.
**********************************

W zeszłym miesiącu opublikowałam 4 posty:

- 2 wpisy o książkach i magazynach :
Flaubert Gustaw: "Pani Bovary"
Zdrowie z natury nr 3/2016.

- 1 post z przepisem:
Zapiekanka z cukinii - Zdrowa Ja!

- 1 podsumowanie:
Czerwiec 2016r. - podsumowanie. Wyzwania: Dziecinn...

-------------------------------------------------


W poprzednim miesiącu przeczytałam  książek:

4 książki dla dorosłych,
- 0 książek dla nastolatków,
- 0 książek dla dzieci.

kolor czerwony - literatura dla dorosłych,
kolor niebieski - literatura dla nastolatków,
kolor czarny - literatura dla dzieci,
tytuły książek z pogrubionym drukiem - uznaję te tytuły za godne uwagi.

1-3. Harris Charlaine:
"Łatwo przyszło, łatwo poszło"
"Świadek ostatniej sceny"
"Zabita na śmierć"
4. Grzędowicz Jarosław "Pan Lodowego Ogrodu. tom 1"
---------------------------------------------------

Książkami miesiąca zostają:
Powyższa czwórka.
Wszystkie cztery są świetne, więc nie będę wybierać na siłę :)


-----------------------------------------------------------------

Pozdrawiam cieplutko.

8 komentarzy:

  1. I jest pięknie i bardzo, bardzo dziecinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przypominam sobie o przesyłaniu linków, kiedy widzę podsumowanie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, dodawaj na stronie dziecinnie. To nie jest ważne, że po czasie. Nie będą tylko dodane w tym podsumowaniu.

      Usuń
  3. Gdzie mi tam do tych, co mają ponad sto ksiązek, ale bawię się dalej.

    A u mnie konkurs - można wygrać książkę :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...