wtorek, 1 grudnia 2015

Listopad w Czytelni - podsumowanie. Przeczytałam, Rosyjsko mi!

źródło obrazka



W listopadzie przeczytałam 17 książek:

- 4 książki dla dorosłych,
- 13 książek dla dzieci.

kolor czerwony - literatura dla dorosłych,
kolor niebieski - literatura dla nastolatków,
kolor czarny - literatura dla dzieci,
tytuły książek z pogrubionym drukiem - takie pozycje uznaję za godne uwagi.


Listopad 2015 r.:
1. Gogol Mikołaj "Martwe dusze"
2. Czechow Antoni "Wiśniowy sad" i "Oświadczyny"
3. Rice Anne "Książę Lestat" 
4. James Henry "Portret damy"
5. Musierowicz Małgorzata "Kredki"
6. "Wierszyki na deser" praca zbiorowa
7. Lulo Ligia "Atlas dzikich zwierząt Bolka i Lolka"
8. Peyo "Niezwykła gwiazdka"
9. Becker Genevieve de "Zwierzęta sawanny"
10. Czarkowska Iwona "Bolek i Lolek. W co się bawić"
11. Zarawska Patrycja "Przygody pełne wody"
12. Prokofiew Sergiusz "Piotruś i Wilk.
13. "Bajki mojego dzieciństwa. Wiersze, baśnie, legendy" praca zbiorowa
14. "Baśnie zielonej Ukrainy" adaptacja tekstu: Rafał Wejner
15. Ellsworth Nick "Bajki dla dziewczynek"
16. "Historie do schrupania przed pójściem do spania" praca zbiorowa
17. Pimont Marie-Renee, Reinig Patricia "Świat w obrazkach. Konie" pomysł serii: Emilie Beaumont

-------------------------------------------------------

W listopadzie opublikowałam 4 posty:

 - 3 wpisy o książkach:


- 1 miesięczne podsumowanie z ubiegłego miesiąca:


---------------------------------------------------------------
Moje autorskie wyzwanie




W ramach naszej zabawy w tym miesiącu recenzje dodali:

Katarzyna Chojecka
Glukhovsky Dmitry "Futu.re",
Paniuszkin Walerij "Rosyjski Robin Hood"
Gogol Mikołaj "Martwe dusze"
Czechow Antoni "Oświadczyny"
Czechow Antoni "Wiśniowy sad"


Dzięki dziewczyny :)

------------------------------------------------------------------
 Z przeczytanych książek wspomniałam o:
Okładka książki Wiśniowy sad

-----------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------

O "Portrecie damy" James'a postaram się napisać w najbliższym czasie.

-----------------------------------------------------------------


Książką miesiąca zostaje:
I tu mam dylemat, bo waham się pomiędzy "Portretem damy", a "Martwymi duszami". Do mojego serca przemawia jednak bardziej "Portret damy" James'a.

-----------------------------------------------------------------

Nie wiem jak wam, ale mi listopad mijał dość długo, przygnębiająco i dołująco.
Ech, ta pogoda.
Z pewnością grudzień będzie wspaniały!
Po raz pierwszy urządzamy wigilię w swoim małym gronie we trójkę.
Bardzo się z tego cieszę. Najwyższy czas abyśmy stworzyli własną domową tradycję, a nie na złamanie karku latali, jak co roku, po domach rodziców.
Rodzinę odwiedzimy w kolejne dni świąt.
Przyjemnego grudnia :)

14 komentarzy:

  1. Ciekawy wybór książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 17 książek robi wrażenie, ale że sporo to książki dla dzieci to pewnie szybko się czytało :) Mi się udało przeczytać tylko 5. Mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wiele z tych dziecięcych książek z listopada było dość długich jak na dziecięce. Gdyby były krótsze, to pewnie byłoby ich z kilkadziesiąt. 5 to dobry wynik, nie bądź dla siebie taka surowa - niektórzy nie przeczytają tyle nawet podczas całego roku.

      Usuń
  3. Ale napiszesz o "Portrecie damy"? Z chęcią bym przeczytała Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisałam, ale opublikuję ją dopiero chyba w styczniu. Nadganiam z pisaniem teraz, bo później nie będę miała na to czasu. A publikuję mniej więcej co dwa tygodnie. Nie dam rady częściej.

      Usuń
  4. Twoja córka rośnie na wielką miłośniczkę książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Niezwykłe wyniki :)
    Pozdrawiam,
    Artemis
    Zapraszam do siebie :)
    Szczególnie do dyskusji Mole Czytają.
    http://artemis-shelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda faktycznie beznadziejna, ale ja idę do Ciebie z lampką, która rozświetli jesienne ciemności. Zajrzyj do mnie, to się dowiesz. Później proszę o kontakt mailowy - monweg@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zerknę w wolnej chwili. Dziękuję.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...